Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  خبرگزاری برنا از لرستان ،شمس اله خنجری رئیس کمیته داوران فوتبال لرستان درهمایش روسای  وکمیته های فوتبال لرستان گفت :سال گذشته داوران فوتبال لرستان با حضور در مسابقات مختلف فوتبال و فوتسال کشور سال درخشانی را برای داوری لرستان رقم زدند.

رئیس کمیته داوران فوتبال لرستان افزود:حضور علیرضا مرادی  کمک داور جوان و با آتیه بروجردی در بازی ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان و یک کوبل از داوران استان در لیگ دسته اول نشان دهنده افق روشن و استارت برای شکوفایی داوران لرستانی در آینده نزدیک باشیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جوانگرایی و پشتوانه سازی در داوری لرستان از حمایت های رئیس هیات فوتبال استان و کلیه روسای فوتبال شهرستانهای استان قدر دانی کرد .

شمس الله خنجری گفت: با اقدامات صورت گرفته وضعیت داوری لرستان در رشته‌های فوتبال و فوتسال نسبت به ‌سال‌های گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته است.

وی افزود: در حال حاضر شاهد حضور داوران لرستانی در لیگ برتر، لیگ یک و لیگ دوم فوتسال کشور هستیم.

رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال لرستان گفت: داوران لرستانی در کلیه مسابقات فوتسال در رده‌های مختلف حضور داشته و قضاوت می‌کنند.

به حضور داوران لرستانی در لیگ برتر فوتبال کشور اشاره و عنوان کرد: در حال حاضر تنها یک داور از لرستان در لیگ برتر فوتبال ایران قضاوت می‌کند که امیدواریم با توجه به تصمیماتی که اخیرا گرفته شده شاهد آن باشیم که داوران بر اساس شایستگی و بدون توجه به حضور تیمی از استان آنها در لیگ برتر ،بتوانند در سطح اول فوتبال ایران قضاوت داشته باشند.

خنجری افزود: کمک داورهای خوبی در استان لرستان داریم و قطعاً طی سال‌های آینده شاهد حضور کمک داورهای از لرستان در لیگ برتر فوتبال خواهیم بود.

وی گفت: از مهدی معماری و آیت صادقی به عنوان گزینه‌های دارای شانس بالا برای قضاوت به عنوان کمک داور در لیگ برتر فوتبال به همراه علیرضا مرادی، در آینده می‌توان نام برد.

رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان لرستان گفت: با توجه به شرایط موجود امیدواریم علی صباحی داور الیگودرزی  بتواند این فصل در لیگ برتر فوتبال ایران  سوت بزند .

خنجری یادآور شد: با توجه به جوانگرایی هیات فوتبال  لرستان  در بخش داوری امید است این استان در زمینه داوری فوتبال در آینده نیز داورانی را به ورزش کشور معرفی کند.  

وی از همکاری و تلاش های سهراب مالمیر دبیر کمیته  داوران فوتبال لرستان قدر دانی کرد.

خبر:محمود داودی نژاد عکس :سیامک کوهگرزاده

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی ذهن فوتبال کمیته داوران لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۲۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی ناظر بازی عربستان و تاجیکستان

یک ایرانی به عنوان ناظر در بازی حساس عربستان و تاجیکستان حضور دارد.

طرفداری | مسعود مرادی به عنوان ناظر داوری در بازی تاجیکستان و عربستان حضور خواهد داشت.

دیدار حساس تیم‌های تاجیکستان و عربستان در حالی به میزبانی استادیوم مرکزی شهر دوشنبه برگزار خواهد شد که مسعود مرادی، به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور خواهد داشت.

مرادی که چند ماه پیش هم نظارت یک بازی از عربستان را برعهده داشت، بار دیگر از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای نظارت بازی شاگردان مانچینی انتخاب شده است.

مسعود مرادی یکی از مدرسان و ناظران مهم داوری فوتبال ایران است که بعد از پایان دوران قضاوت در این عرصه عملکرد کاملا موفقی را از خود نشان داده است.

مسعود مرادی

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • فیفادی شیرین خارجی‌های لیگ برتر؛ درخشش سرخابی‌های ازبک‌ و تاریخ‌سازی یک پرسپولیسی
  • تشکیل کمیته حقیقت‌یاب و درخواست پیگیری ویژه فوت دکتر بخشی
  • واکنش احساسی ستاره پرسپولیس به تاریخ‌سازی بزرگ
  • منشور اخلاقی؟ کار تاج و عزیز محمدی بود! / اگر بودم، کاری می‌کردم پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند
  • معرفی داوران رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان
  • داوران هفته 30 لیگ برتر انگلیس؛ آنتونی تیلور به اتحاد می‌رود
  • داور دربی، بهترین داور 1402 شد!
  • داور دربی، بهترین داور 1403 شد!
  • یک ایرانی ناظر بازی عربستان و تاجیکستان
  • تیم ملی نباید به خاطر جوانگرایی آسیب ببیند