Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@09:14:59 GMT

بازرس هاند واقعی به مهرگان می آید

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۸۲۷۴۲

بازرس هاند واقعی به مهرگان می آید

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این نمایش بر گرفته از متن نمایشنامه "بازرس هاند واقعی" و به نویسندگی تام استوپارد است و داستان دو منتقد را روایت می کند که به تماشای یک داستان معمایی ،جنایی ،پلیسی نشسته اند تا درباره آن مقاله ای بنویسند اما در حین اجراء نمایش هر دو به سمت کمدی کشیده می شوند و در مسیر اتفاقات نمایش قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان انسانی که در زندگی دچار توهماتی ست که بزرگترین آن توهم بیگناهی است  وبه دلیل همین به خود اجازه میدهد که هرکاری را انجام دهد. 

در این نمایش با شوخی های پی در پی و منظری هجو آویز به جهان نمایشی و در هم آمیختن مرزهای صحنه و جایگاه تماشاگران روبرو هستیم.

این نمایش به کارگردانی شهاب بهرامی و تهیه کنندگی پگاه احمدی زاد قرار است از 19 تا 29 خرداد و به مدت 10 شب در تماشاخانه مهرگان به نمایش در آید.

بازیگران این نمایش به ترتیب عبارتند از :سعید عظیمی، شهاب بهرامی، علی امیر خلیلی، حامد بدیعی، الهام قاسمیان، سوزان صفا نیا، کیانوش جواد اسلامی.

مجید بابا خانلو(دستیار کارگردان)، آلاء ناصرالدینی(منشی صحنه)، بهنود صداقت کیش (آهنگساز)، سپهر بهرامیان(طراح گریم)، منصوره محمدی و سید علی موسوی(مجری گریم)، نیلوفر مرادی(دوخت لباس)، مجید باباخانلو(گرافیست)، ساخت تیزر( ارسلان امانتی)، حسین صمیمی(تدوین تیزر)، میلاد الهی(دستیار نور)، حمید سلامی و شهاب بهرامی(طراح نور) و افشین حیدری(روابط عمومی و تبلیغات) سایر عوامل این نمایش هستند.

مخاطبان برای تماشای این نمایش می توانند با خرید اینترنتی بلیط از سایت تیوال به تماشاخانه مهرگان به نشانی خیابان انقلاب نرسیده به پل کالج ،خیابان خارک ،بن بست اول مراجعه نمایند. این نمایش از تاریخ 19 تا 29 خرداد از ساعت 17.30 و به مدت 60 دقیقه پذیرای مخاطبان است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تئاتر نمایش تماشاخانه مهرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۲۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت و شنود/ بعدش چی؟!

این جماعت مدعی اصلاحات باید از فاجعه‌ای که با برجام بر سر ملت آوار کرده‌اند شرمنده باشد! ولی آنچنان با برجام گره خورده‌اند که انگار یک روح در دو بدن هستند!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: چه خبر؟!

گفتم: روزنامه اعتماد نوشته است به جای تنش با رژیم صهیونیستی، باید با آمریکا مذاکره کنیم و میوه‌های برجام را بچینیم!

گفت: پیشنهادی راهبردی و هوشمندانه است! یعنی از این بهتر نمیشه! فقط باید مراقب بود که دشمنان این مغز را ندزدند!

گفتم: مرد حسابی! اولاً؛ آمریکا غیر از خونریزی و غارتگری علیه ایران و همه ملت‌های مسلمان چه ویژگی دیگری داشته است؟! تازه‌ترین نمونه آن قتل‌عام و شهادت ۳۴ هزار انسان مظلوم در غزه است که با دستور و حمایت مستقیم آمریکا صورت گرفته است و ثانیاً؛ برجام غیر از دوبرابر کردن تحریم‌ها و بر باد دادن دارائی‌ها و امکانات کشورمان چه میوه دیگری داشته است که برویم و بچینیم؟!

گفت: این جماعت مدعی اصلاحات باید از فاجعه‌ای که با برجام بر سر ملت آوار کرده‌اند شرمنده باشد! ولی آنچنان با برجام گره خورده‌اند که انگار یک روح در دو بدن هستند!

گفتم: بازرس بهداشت در بازدید از تیمارستان یکی از بیماران را دید که خیلی عادی حرف می‌زند. به رئیس تیمارستان گفت؛ چرا او را مرخص نمی‌کنید؟ رئیس گفت؛ دیوانه است و از بیمار پرسید؛ اگر مرخص شوی چه می‌کنی؟ گفت؛ شیشه منزل مردم را می‌شکنم! سال بعد بازرس احساس کرد حال بیمار بهتر شده. پرسید اگر مرخص شوی چه می‌کنی؟ گفت؛ برای تفریح به دل طبیعت می‌روم. بازرس با خوشحالی گفت؛ آفرین! بعد چه می‌کنی؟ گفت؛ سنگ‌های قشنگ را جمع می‌کنم و شیشه منزل مردم را می‌شکنم!... سال بعد پرسید مرخص شوی چه می‌کنی؟ گفت؛ دوچرخه می‌خرم و به دل جاده می‌زنم. پرسید؛ بعدش چی؟ گفت؛ با کش لاستیک دوچرخه تیر کمان درست می‌کنم و می‌زنم شیشه خانه مردم را می‌شکنم!

دیگر خبرها

  • روایت سینمایی پرونده‌های قضـــایی
  • گفت و شنود/ بعدش چی؟!
  • تیزر خلاقانه «منِ نفرت‌انگیز» با حضور ستاره NBA +فیلم
  • بازدید بازرس کل لرستان از برخی مناطق شهر خرم آباد  
  • کارگردان فیلم کاپیتان: اکران آنلاین یک قاچاق محترمانه است
  • پای حسابرس و بازرس‌قانونی به معاملات ثنظام باز شد!
  • رونمایی از تیزر سریال «هیس، هیچی نیس!»
  • آثار هنرمند عکاس چهارمحال و بختیاری در فرانسه به نمایش گذاشته می‌شود
  • رونمایی از تیزر سریال «هیس، هیچی نیس!»/ خواننده تیتراژ معرفی شد
  • برگزاری دومین اردوی راهیان پیشرفت دانش‌آموزی در محمدیه و مهرگان