Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، بانک مرکزی، سرمایه‌گذاری خارجی جذب‌شده در دولت هفتم را (از ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۹) ۲۹۰ میلیون دلار، دولت هشتم (از ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۳) حدود ۱۲.۵ میلیارد دلار، دولت نهم (از ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۷) ۸.۸ میلیارد دلار، دولت دهم (از ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۱) ۱۵.۳ میلیارد دلار و دولت یازدهم (از ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۵) کمتر از ۸.۹ میلیارد دلار اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

بانک مرکزی رقم سرمایه‌گذاری خارجی جذب‌شده در سال ۱۳۹۶ به عنوان اولین سال دولت دوازدهم را ۲.۴ میلیارد دلار اعلام کرده که بیش از ۷۹۰ میلیون دلار کمتر از رقم سال ۱۳۹۵ بوده است. رقم سرمایه‌گذاری خارجی جذب‌شده در سال ۱۳۹۷ نیز تاکنون اعلام نشده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۲۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بهرنگ قربانی، افزود: این دفترچه‌ها به استناد طرح جذب و مدیریت سرمایه‌های اتباع خارجی در زنجیره تولید، چاپ شده و در اختیار دفاتر کفالت، اقامت و اشتغال اتباع خارجی استان فارس قرار گرفته است.
او ادامه داد: دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی دارای مهلت و اعتبار ۶ ماهه  است که پس از بررسی وضعیت فرد سپرده گذار، قابل تمدید است.
مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس، در خصوص ضریب امنیتی دفترچه‌ها هم گفت: ضریب امنیتی این دفترچه‌ها با توجه به استفاده از کاغذ چاپ پول و وجود بارکد امنیتی، شماره سریال، مُهر برجسته، امضا و مشخصات فردی تبعه ،بسیار بالا و غیر قابل جعل است.

قربانی افزود: از جمله مزایای افتتاح حساب از سوی اتباع ،امکان دریافت دفترچه اقامت قابل تمدید از سوی اتباع، سپرده‌گذاری، استفاده از بیمه تکمیلی درمان، بیمه حوادث، بیمه عمر و سرمایه‌گذاری، بیمه آتش‌سوزی و استفاده از صندوق ذخیره تسهیلات فرزندان اتباع خارجی است.

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید اروپا تأثیری بر تجارت خارجی ایران نخواهد داشت/ افزایش قیمت کالاهای اساسی گران‌فروشی است
  • در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد
  • بهادری جهرمی: تعیین تکلیف صدور مجوزهای کسب و کار با هیئت مقررات می‌باشد
  • رشد ۱۲ برابری میزان سرمایه گذاری خارجی در گلستان
  • آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی
  • بازنشستگان و تجربه سرمایه‌گذاری موفق در هم‌ساز
  • مشارکت ۱۱ هزار تبعه خارجی البرز در سرمایه‌گذاری
  • سکه های حراجی با دلار چند هزار تومان فروخته شدند/ عمیدی: پیام دولت با فروش سکه ها با دلار افزایشی چیست! انتظار سه ماه پر بازده در بازار سرمایه وجود دارد/ دولت مشوق سرمایه گذاری در بازار بورس نیست؟
  • توزیع دفترچه اقامت طرح سرمایه گذاری به اتباع افغانستانی در خراسان رضوی
  • ریزش سرمایه‌گذاری خارجی چین