Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@07:50:24 GMT

افتتاح طرح های صنایع تبدیلی در فهرج

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۸۲۹۱۰

افتتاح طرح های صنایع تبدیلی در فهرج

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، فهرجی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فهرج گفت: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی شش طرح کشاورزی و دامپروری شامل سه طرح بسته بندی و سردخانه خرما، یک طرح پروار بندی گوساله، یک طرح آبیاری کم فشار و یک طرح لوله گذاری با هزینه کرد اعتبار بیش از ۱۹۶ میلیارد ریال که ۹۶ میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است، به بهره برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فهرجی اظهارکرد: با بهره برداری از سه واحد سردخانه و بسته بندی ظرفیت سردخانه‌های این شهرستان ۴۶۰۰ تن افزایش، ۳۰ شغل نیز ایجاد می‌شود که این طرح‌ها باهزینه کرد اعتباری قریب ۴۶ میلیارد ریال راه اندازی شده است.

وی در ادامه افزود: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی یک طرح لوله گذاری به بهره برداری می‌رسد و با افتتاح این طرح دو کیلومتر لوله انتقال آب اجرا شده و این طرح‌ها با هزینه کرد اعتباری بیش از ۳۰ میلیارد ریال که ۲۴ میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است، اجرا و راه اندازی شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فهرج گفت: از دیگر طرح‌های آب و خاک یک طرح آبیاری کم فشار است که این طرح در سطح ۷۰ هکتار و با هزینه کرد اعتباری معادل ۱۲۰ میلیارد ریال که ۹۶ میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است، به بهره برداری می‌رسد.

وی بیان داشت: یک طرح پرواربندی گوساله ۵۰ راسی نیز در این هفته به بهره برداری می‌رسد که این طرح با هزینه کرد ۲۶۲ میلیون اجرا شده است.

انتهای پیام/ی

افتتاح چند طرح کشاورزی در فهرج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۲۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده

 احسان جهانبخش  در دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل گران اقتصاد مقاومتی که در سالن همایش هتل کوثر ارتش برگزار شد، با اشاره به اینکه از ابتدای کرونا تاکنون ۸۰ کیلومتر کانال کشاورزی توسط بسیج سازندگی احداث شده است، اظهار کرد: در حالی که قرار بود ۲۰ کیلومتر کانال کشاورزی احداث شود، اما با مشارکت مردم با ۲۰ میلیارد تومان توانستیم ۸۰ کیلومتر کانال کشاورزی احداث کنیم.
وی تاکید کرد: تمام اهداف و اقدامات سپاه و بسیج سازندگی در راستای تولید و تحقق فرامین مقام معظم رهبری است.
مسئول بسیج سازندگی لرستان با اشاره به فعالیت صندوق قرض الحسنه بسیج سازندگی، گفت: ۸۱۲ صندوق قرض‌الحسنه و ۱۴ تعاونی در استان فعالیت دارند که پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ را به جامعه هدف انجام می‌دهند.
 جهانبخش با اشاره به اینکه یک گلخانه ۳ هزار و ۲۰۰ متر در قالب دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در حال احداث است، گفت: این گلخانه که یک کارگاه آموزشی و تولیدی است ظرف شش ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
وی بیان کرد: همچنین یک واحد کارگاه اسانس گیری ۴۰۰ متری که مربوط به خوشه گیاهان دارویی است توسط بسیج سازندگی استان در حال احداث است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی کمک می‌کند؟
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی به کمک می‌کند؟
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • پیله مشکلات نوغاندارای؛ نبود صنایع تبدیلی است
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد