Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حوالی ظهر امروز پانزدهم خرداد ماه رؤیت جنازه تجزیه شده مردی مجهول الهویه در بیشه عباس آباد شهرستان دزفول به سازمان آتش نشانی این شهرستان اطلاع رسانی شد.

نادر پاشایی فرمانده عملیات سازمان آتش نشانی شهرستان دزفول در این باره گفت: پس از دریافت گزارش بلافاصله اکیپ امداد و نجات سازمان به محل گزارش شده اعزام و سریعا اقدام به شناسایی محل و کشف جنازه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده عملیات سازمان آتش نشانی شهرستان دزفول افزود: جسد یاد شده که توسط یک شهروند شناسایی شده بود، به علت چسبیدن به تنه یک درخت در مجاورت رودخانه و گذشت زمان به صورت کامل تجزیه شده بود که توسط تیم اعزامی آتش نشانان با مشقت زیاد و طی کردن مسافت طولانی و سنگلاخی از بیشه بیرون آورده شد و توسط آمبولانس باغ بهشت به سردخانه منتقل شد.

منبع: ایلنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار جنایی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۲۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی گسترده در منطقه دفن زباله

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از گاردین، مقامات روز دوشنبه اعلام کردند علت آتش سوزی شرایط جوی گرم و خشک است.

شاهدان شاهد دودهایی بودند که از حیاط زباله‌ها بلند می‌شد، در حالی که آتش‌نشانان با جدیت مشغول مهار آتش بودند. سخنگوی سازمان آتش نشانی دهلی گفت: «ما بعد از دریافت گزارش آتش سوزی، در ابتدا دو تیم آتش نشانی را به محل اعزام کردیم. متعاقباً شش دستگاه آتش نشانی دیگر اعزام شدند. در حال حاضر آتش نشانان مشغول اطفای حریق هستند.»

دستگاه‌های آتش نشانی دیگر نیز در حالت آماده باش قرار گرفته‌اند تا در صورت نیاز به محل اعزام شوند.

برای تسهیل عملیات اطفای حریق، مقامات دسترسی به این منطقه را محدود کرده‌اند و تماشاگران را از تجمع و ضبط ویدئو منع کرده‌اند.

در سال ۲۰۱۹، ارتفاع محل دفن زباله قاضی پور به ۶۵ متر رسید که تنها هشت متر از بنای یادبود قطب منار کوتاه‌تر است. علاوه بر این، در سال ۲۰۱۷، بخشی از زباله‌ها در جاده مجاور فرو ریخت و منجر به جان باختن دو نفر شد. سه حادثه آتش سوزی در محل دفن زباله قاضی پور در سال ۲۰۲۲ گزارش شد، از جمله آتش سوزی در ۲۸ مارس که خاموش کردن آن بیش از ۵۰ ساعت طول کشید.

کد خبر 6085831

دیگر خبرها

  • مرگ خاموش جوان بروجنی
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • آغاز برداشت چغندرقند از مزارع دزفول
  • برداشت چغندر قند در دزفول
  • انجام ‌۱۵۷۸ عملیات امدادی توسط آتش نشانی سمنان/ فوتی نداشتیم
  • خبر‌های کوتاه در خراسان رضوی؛ سه شنبه ۴ اردیبهشت
  • آتش سوزی گسترده در منطقه دفن زباله
  • سرنانوازی جزء جداناپذیر موسیقی لرستان است
  • فیلم | ایستگاه راه آهن بیشه استان لرستان در آستانه ثبت جهانی