Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@18:29:00 GMT

مى‌توانستیم مقابل روسیه برنده بازی باشیم

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۸۳۹۷۴

مى‌توانستیم مقابل روسیه برنده بازی باشیم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، احمد جلالی، کاپیتان تیم ملی جوانان بعد از شکست در نخستین بازى تورنمنت روسیه برابر تیم میزبان اظهار داشت: ما در هر دو نیمه این بازى موقعیت های فراوانی داشتیم که می توانستیم صاحب هر سه امتیاز بازی شویم اما متاسفانه با بدشانسی توپ هایمان تبدیل به گل نشد و حتی یک ضربه هم به تیرک دروازه زدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: در صحنه پنالتی داور سختگیرانه تصمیم گرفت و حتی به اشتباه بازیکن ما را اخراج کرد و کار را برای ما بسیار سخت کرد. بعد از اینکه 10 نفره شدیم بازهم صاحب توپ و میدان بودیم اما با بدشانسی توپ هایمان گل نشد. امیدواریم در دو بازى بعدی بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم و باعث خوشحالی مردم ایران شویم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی تیم ملی تیم ملی فوتبال روسیه مردم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۳۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صداقت: بدشانسی‌های نساجی بالاخره تمام می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی صداقت، مربی نساجی، در کنفرانس خبری پيش از بازی با تراکتور در ابتدا گفت: با احترام به یاد و نام بزرگ نادر دست‌نشان، نامی که به عنوان نماد، سمبل و اسطوره فوتبال مازندران، قائمشهر خصوصا تیم نساجی همیشه به نیکی از او یاد شده است. جایش در این روزهای سخت بین ما خالی است ان‌شالله که روحش در آرامش باشد.

او در مورد بازی گفت: درمورد بازی فردا می‌خواهم اینطور بگویم که دو تیمی باهم بازی دارند، تیم تراکتور و نساجی، هویت منطقه جغرافیایی خودشان هستند. ما، کادرفنی آقا ساکت، با تیم تراکتور خاطرات خوبی داریم، لحظات خوبی را رقم زده‌ایم و این جمله معروف که آقا ساکت همیشه در تمام مصاحبه‌های‌شان گفته‌اند که کار سرمربی‌گری ایشان با تیم تراکتور بوده است و این را مدیون جناب آقای زنوزی هستند. به جبر زمانه ما به عنوان کادر فنی نساجی موظفیم که بهترین کیفیت را در بازی ارائه بدهیم حتی اگر رو به روی تیم محبوب تراکتور باشد. امیدوارم که فردا بازی خوب و باکیفیتی باشد و اتفاقات فوتبالی به نفع تیم نساجی باشد.

صداقت درباره روند حرکتی رو به جلوی نساجی و مشکلش در گل زدن گفت: خوشحالیم که حس خوب بین تیم و هوادارن‌مان ایجاد شده است. قطعا قصد و نیت کادر فنی و آقا ساکت این بود که این احساس برقرار باشد و ما به هدف‌مان رسیدیم. همیشه این احساس خوب را در بازی‌های گذشته از هواداران‌مان گرفتیم و انرژی مضاعفی به ما می‌دهند که در این رقابت‌های و روزهای سخت به ما کمک می‌کند گام‌های محکم‌تر و استوارتر برداریم. قسمت خلق موقعیت دست ماست که باتوجه به تمرینات و نفراتی که داریم بتوانیم خلق موقعیت کنیم و این مهم در بازی‌های گذشته اتفاق افتاده است‌. ان‌شالله که یک روزی هم بدشانس بودن ما و ستاره بودن گلر حریف و اشتباهات بازیکنان یک روزی تمام شود. مهم این است که تمام اجزا و ارکان باشگاه بزرگ نساجی از مدیریت کلان تا جزئی‌ترین نفر با تمام توان و تلاشش در راستای شرح وظیفه پستی و سمتی خودش، بهترین کیفیت خودش را ارائه می‌دهد. این را می‌توانیم به هواداران قول بدهیم که هیچ کم کاری در هیچ زمینه‌ای نیست و ان‌شالله که اتفاقات خوب برای ما رقم می‌خورد و بدشانسی‌ها یک روزی تمام می‌شود.

دیگر خبرها

  • آقایی: باید همیشه همینقدر متحد باشیم
  • کلوپ: همان لیورپول ترسناک همیشگی می‌شویم
  • امیدواریم بدشانسی های تیم نساجی پایان یابد
  • صداقت: بدشانسی‌های نساجی بالاخره تمام می‌شود
  • گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • آلیسون: بازگشت تاریخی مقابل بارسا خیلی فرق داشت
  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم
  • لورنتزو پلگرینی: به خاطر ده روسی خودمان را در آتش می‌اندازیم؛ رم در مسیر درستی قرار دارد
  • ده روسی: با احترام به میلان، ما صعود می‌کنیم