Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@08:18:57 GMT

کسب سه مدال برنز در دسته ۱۰۲ کیلو گرم توسط عزیزی

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۸۴۳۳۷

کسب سه مدال برنز در دسته ۱۰۲ کیلو گرم توسط عزیزی

وزنه‌بردار دسته ۱۰۲ کیلوگرم کشورمان به سه مدال برنز در رقابت‌های جوانان جهان دست یافت.

به گزارش ایمنا،چهل‌وپنجمین دوره رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان و یکی از مراحل گزینشی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، امروز (پنجشنبه) با برگزاری مسابقه دسته ۱۰۲ کیلوگرم در فیجی پیگیری شد و علی قاسمی و امیر عزیزی، دو نماینده کشورمان به روی تخته رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر عزیزی در حرکت یک ضرب ابتدا وزنه ۱۶۰ کیلوگرمی را مهار کرد، سپس وزنه ۱۶۵ کیلوگرمی را بالای سر برد، اما در تلاش سوم موفق به مهار وزنه ۱۷۰ کیلوگرمی نشد تا با رکورد ۱۶۵ کیلوگرم به مدال برنز دست یابد.

وی در حرکت دو ضرب ابتدا دو بار پیاپی در مهار وزنه ۱۹۵ کیلوگرمی ناکام ماند، اما در تلاش سوم همین وزنه را روی سر نگه داشت تا یک برنز دیگر را کسب کند.

عزیزی در نهایت با ۱۶۵ کیلوگرم در یک ضرب، ۱۹۵ کیلوگرم در دو ضرب و ۳۶۰ کیلوگرم در مجموع صاحب سه مدال برنز شد.

علی قاسمی نیز در یک ضرب با رکورد ۱۵۰ کیلوگرم در رده پنجم ایستاد، در دو ضرب با رکورد ۱۸۷ کیلوگرم در رده چهارم قرار گرفت و در مجموع با ۳۳۷ کیلوگرم با مقام چهارمی بسنده کرد.

منبع: تسنیم

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم ملی وزنه برداری جوانان فدراسیون وزنه برداری وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۴۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی

با پایان رقابت ۵ کشتی گیر قم در مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان جام شاهد به میزبانی مریوان، «محمدجواد ابوطالبی» در ۶۰ کیلوگرم تنها مدال‌آور قم بود که پس از محمد عشیری و کامران عبدولی، به همراه ابوالفضل دادمرز رتبه سوم مشترک و نشان برنز را کسب کرد.

از بین دیگر نماینده‌های قم ابوالفضل رسولی در ۷۷ کیلوگرم نهم شد، امیرحسین نعمت زاده در ۸۲ در جایگاه پنجم ایستاد و سایر نفرات قمی این رقابت‌ها عنوانی را کسب نکردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • مخترع ایرانی مدال برنز نمایشگاه اختراعات ژنو ۲۰۲۴ را کسب کرد
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید
  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان