Web Analytics Made Easy - Statcounter

استعدادیاب‌های منچستریونایتد برای شناسایی یکی از بازیکنان آینده دار چمپیونشیپ، کار سختی نداشتند. سرعت برق آسا، دوندگی بی امان، بهره هوشی بالا و البته تواضع، به خوبی ویژگی‌های جیمز را توصیف می‌کنند. 

طرفداری- دنیل جیمز آماده حضور در تست پزشکی منچستریونایتد می‌شود. بازیکنی که تا چندی پیش برای بسیاری از فوتبال دوستان ایرانی ناآشنا بود، در مسیر پیوستن به پر افتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا دنیل جیمز یکی از آن «سرباز»هایی است که اوله گونار سولسشر در تیم خود به آن‌ها نیاز دارد؟

مشخصات بازی

تاریخ و محل تولد: ۱۰ نوامبر ۱۹۹۷ | بورلی انگلستان

ملیت: ولز

سن: ۲۱

قد: ۱۸۰ سانتی متر

پست: وینگر چپ (با توانایی بازی به عنوان وینگر راست)

پای تخصصی: راست

زندگینامه

نام کامل او دنیل اوون جیمز است. او در تاریخ ۱۰ نوامبر ۱۹۹۷ در بورلی انگلستان و در نزدیکی‌های هال سیتی به دنیا آمد. البته او تنها فرزند خانواده نیست و برادری به نام الکس هم دارد. نیمی از خانواده جیمز انگلیسی و نیمی دیگر ولزی هستند. در واقع او با توجه به اصلیت پدرش که به جنوب ولز بر می‌گردد، برای تیم ملی ولز بازی می‌کند. او دوران تحصیل را در مدرسه جنوب هانزلی در یورکشایر سپری کرد؛ مدرسه‌ای که به پرورش استعدادهای ورزشی انگلستان شهرت دارد. شتاب جیمز او را به سوی فوتبال بازی کردن در مدرسه سوق داد و او تا ۹ سالگی که نقطه عطفی در زندگی‌اش بود، به این کار ادامه داد. در سال ۲۰۰۶ و در سن ۹ سالگی، تعصب جیمز برای فوتبال مورد توجه آکادمی هال سیتی قرار گرفت. 

جیمز با پشتکار بالا، مدارج موفقیت را در آکادمی هال سیتی طی کرد. او که در کودکی طرفدار منچستریونایتد بود، رایان گیگز را الگوی خودش می‌دانست. پس از هشت سال حضور در هال سیتی، جیمز تصمیم گرفت به سوانزی نقل مکان کند. در آنجا بود که او به تیم ملی زیر ۱۶ سال ولز دعوت شد. او در سال اول حضورش در آنجا به تیم کمک کرد تا قهرمان ویکتوری شیلد شود. در ادامه جیمز با به ثمر رساندن ۹ گل، نقشی کلیدی در دو گانه تاریخی تیم زیر ۲۳ سال سوانزی داشت که توانست قهرمان لیگ و جام حذفی شود. 

جیمز در دسامبر ۲۰۱۷ با ریا هیوز ازدواج کرد. به طور کلی دنیل را می‌توان فردی خوشرو معرفی کرد که خیلی زود با افراد جدید صمیمی می‌شود. یک نکته جالب دیگر در مورد دنیل، علاقه او به ایالات متحده آمریکا و باراک اوباما است. تصویری زیر، او را در مقابل کاخ سفید نشان می‌دهد.

عملکرد دنیل جیمز در فصل ۱۹-۲۰۱۸ چمپیونشیپ معیار عملکرد تعداد بازی و دقایق حضور در زمین ۳۳ | ۲۵۰۰ دقیقه پاس کلیدی ۴۰ تعداد گل و پاس گل ۴ گل و ۷ پاس گل نقاط قوت و ضعف

+ کنترل توپ، پاسکاری، پاس‌های در عمق، پاس کلیدی و دریبل‌زنی

- ضعف در نبردهای هوایی و مشارکت در امور دفاعی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۴۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوت تماشایی شوامنی: هیچکس نفهمید چطور گل شد

به گزارش "ورزش سه"، پیش از بازی برگشت مقابل منچستر سیتی در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید در چارچوب هفته سی و یکم لالیگا مهمان مایورکا است.

کارلو آنچلوتی برای این دیدار به برخی از بازیکنانش مانند وینیسیوس جونیور، رودریگو، تونی کروس، ادواردو کاماوینگا و دنی کارواخال استراحت داده است و در سمت دیگر اورلین شوامنی را که اغلب در پست دفاع وسط بازی می‌دهد، با توجه به اینکه برای دیدار برگشت برابر سیتی محروم است، در پست هافبک قرار داده است.

نیمه اول این بازی آرام و کم‌موقعیت دنبال شد. جدی‌ترین فرصت رئال شوت فنی و پشت محوطه جود بلینگام بود که به تیر افقی دروازه برخورد کرد و دفع شد.
مادریدی‌ها چند شوت از راه دیگر را هم امتحان کردند اما در گلزنی ناکام بودند تا اینکه در نیمه دوم این اتفاق به زیباترین شکل ممکن رخ داد.

سه دقیقه پس از آغاز نیمه دوم، شوامنی در پشت محوطه صاحب توپ شد. در حالی‌که انتظار می‌رفت او توپ را برای بازیکنان نزدیک‌تر به محوطه بفرستد، در تصمیمی ناگهانی اقدام به شوت‌زنی کرد. توپ که به شکل جالبی به سمت دروازه رفت، به کنج چارچوب چسبید و دروازه‌بان حریف هم فقط موفق شد با نگاهش ضربه را تعقیب کند.

این گل دست آنچلوتی را برای ادامه بازی باز می‌گذارد. چرا که او دیگر مجبور نیست بازیکنان اصلی که بر روی نیمکت هستند را به بازی ببرد‌. در سمت دیگر هواداران رئال با دیدن این گل یک بار دیگر برای غیبت شوامنی در دور برگشت مقابل منچستر سیتی حسرت خواهند خورد.

ویدئو: 329923

دیگر خبرها

  • بلینگام: سیتی قوی است ولی ما رئال مادرید هستیم!‏
  • ردپای مرموز یک زن در شکست‌های سپاهان؛ شیدا مقصودلو کیست؟
  • پایان فصل قانونی NBA/ پیروزی لیکرز با درخشش پادشاه
  • این گل قهرمان لیگ برتر را مشخص کرد (عکس)
  • ببینید | آرسنال ۰-۲ ویلا: آن‌ها هم باختند، دنیا به کام سیتی ‏
  • آرسنال ۰-۲ ویلا: آن‌ها هم باختند، دنیا به کام سیتی ‏
  • کانزاس سیتی ۲-۳ اینتر میامی؛ بازگشت به صدر در شب درخشش مسی
  • خلاصه بازی کانزاس‌سیتی ۲ - ۳ اینترمیامی
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و لوتون + فیلم
  • شوت تماشایی شوامنی: هیچکس نفهمید چطور گل شد