Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از  شاتا، رییس مرکز اصناف و بازرگان در نشست هم اندیشی و هماهنگی صنوف فعال در حوزه صنایع غذایی ضمن اعلام این مطلب افزود: این نشست‌ها با اعضای اتحادیه‌ها ادامه دار است چرا که ما قصد داریم از زبان خود فعالان صنفی مشکلات کف بازار را شناسایی کنیم. ما هیچ گاه از اعتماد به اصناف متضرر نشده‌ایم و خوشبختانه بررسی‌های موردی و کالا به کالا نیز نشان می‌دهد هر کجا به اصناف اعتماد شده است، وضعیت بهبود یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به کاهش سه هزار تومانی قیمت شکر در بازار اشاره کرد و ادامه داد: پس از نشست های متعدد با شرکت بازرگانی دولتی و مسئولان ذیربط، شرایط برای توزیع شکر توسط اصناف فراهم شد و می بینیم قیمت‌ها در بازار رو به تعادل می‌رود.

زندی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی اولویت بندی،برای تامین و توزیع اقلام مورد نیاز مردم مهمترین اقدام است، به فعالان صنفی اطمینان داد که جامعه بزرگ اصناف مهمترین اولویت تعریف شده در این حوزه هستند.

وی گفت:ما از ظرفیت های همکاران صنفی مان بهره می بریم تا مردم نگرانی از بابت تامین کالا نداشته باشند و البته در این حوزه فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ و میادین میوه و تره بار نیز در این مراحل عملکرد مطلوبی داشتند. .

وی با اشاره به اینکه کشور با کمبود هیچ کالایی روبرو نیست، گزارشی مبسوط را از روسای اتحادیه های حاضر در این نشست دریافت کرد.

در این نشست روسای اتاق اصناف تهران و اتحادیه بنکداران مواد غذایی ، خواربارفروشان، لبنیات فروشان ،عطار و سقط فروشان ،فروشندگان میوه و سبزی و نمایندگان اتاق اصناف ایران و سایر حوزه های صنعت،معدن و تجارت حضور داشتند .

در گزارش ارائه شده به رییس مرکز اصناف نیز آرامش بازار و نبود کمبود کالایی از سوی فعالان صنفی مورد تایید قرار گرفت.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۴۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم

منوچهر نصیری گفت: طرح «زیست شبانه» با توجه به افزایش تردد در ساعات بامداد بمنظور ایجاد نظم و امنیت اجتماعی و نظارت بر فعالیت‌های واحد‌های صنفی در این ساعات در استان قم ادامه خواهد داشت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد: برخورد بدون مماشات با مخلان آسایش و آرامش شهروندان در اولویت فرماندهی انتظامی بوده و این طرح با حضور رده‌های مرتبط پیگیری و اجرایی می‌شود.

از بهمن ماه سال گذشته مصوب شد، هیچ واحد صنفی جز در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مراکز خدمات عمومی بعد از ساعت ۱۲ فعال نباشند.

نیروی انتظامی استان قم نیز طی این مدت با واحد‌های صنفی متخلف برخورد کرده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • ١٠٠ هزار واحد صنفی در استان كرمان باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • تهیه بانک اطلاعاتی دارو در چهارمحال و بختیاری
  • اصناف گیلان موافق بی بند و باری در حوزه عفاف و حجاب نیستند
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود