Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ دفتر تسهیل گری خدمات اجتماعی و فرهنگی با حضور اکرمی معاون سیاسی اجتماعی استانداری، حجت الاسلام قربانپور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، مهندس شریفی شهردار کلانشهر اراک و جمعی از مسئولین استانی در منطقه محروم کوی امام سجاد (ع) باغ خلج اراک افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از افتتاح این دفتر براساس شرح وظایف تعریفی از طرف اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری انجام امور حقوقی، مشاوره ای خانواده و معضلات اجتماعی، تسهیل امور اقتصادی، شهرسازی و اقدامات فرهنگی اجتماعی در منطقه است که مشاورین در بخشهای گوناگون تلاش می کنند افراد تحت پوشش آن منطقه را به حقوق اجتماعی، فرهنگی و قانونی خود آشنا کنند.

موضوع قابل ملاحظه آن است که منطقه باغ خلج جزء مناطق حاشیه نشین تحت پوشش پایگاه فرهنگی اجتماعی و امام محله مرتبط با اداره کل تبلیغات اسلامی می باشد که از طرف امام جماعت آن محله پیگیری لازم فرهنگی و اجتماعی صورت می گیرد.

لازم به یادآوری است در این مراسم حجت الاسلام گودرزی کارشناس حراست اداره کل تبلیغات اسلامی، مهندس فتح آبادی مدیرکل امور اجتماعی استانداری و جمعی از مسئولین استان و شهرستانی حضور داشتند.

انتهای پیام/ت

انجام امور حقوقی، مشاوره ای خانواده و معضلات اجتماعی از جمله وظایف دفتر تسهیل گری خدمات اجتماعی و فرهنگی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری آسیب های اجتماعی مشاوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۴۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه گردشگری شهری با «تهران کارت»

مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد از ارائه تهران کارت گردشگری در سال جدید خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمدحسین حجازی مدیر عامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد با حضور در محل خدمات گردشگری شهر تهران از ارائه تهران کارت گردشگری در سال جدید خبر داد.

وی با اشاره به اینکه منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد یکی از مناطق مهم شهر تهران در حوزه گردشگری است گفت:این منطقه از مجموعه‌های پر رفت و آمد و بسیار مورد توجه حوزه گردشگران در تمام فصول است، از این رو ما نه تنها در نوروز بلکه در همه مناسبت‌ها سعی کردیم با ارائه خدمات مناسب پذیرای مخاطبین باشیم و در آینده نه چندان دور شاهد خواهیم بود که منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد به عنوان یک مقصد گردشگری در تهران محسوب خواهد شد.

حجازی همچنین اظهار داشت: با توجه به اینکه این مجموعه متفاوت از فضاهای دیگر گردشگری شهری است و جنبه عمومی دارد، در نوروز امسال جهت خدمات دهی بیشتر به مخاطبین 7 ایستگاه استقبال و اطلاع رسانی در این منطقه فرهنگی و گردشگری بر پا شده که تا روز 5 فروردین پاسخگوی 100 هزار نفر از گردشگران بوده است.

تخفیف‌ 40 درصدی برای اماکن گردشگری تهران

حجازی در ادامه با اشاره به تاکید شهردار تهران مبنی بر تشکیل کانون نوآوری در منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد گفت: با حمایت‌هایی که زاکانی؛شهردار تهران در این دوره از مدیریت شهری نسبت به توسعه گردشگری دارد، اراضی عباس آباد به عنوان نقطه عطف گردشگری هوشمند و فضای پر مخاطب شهری  شروع به فعالیت کرده و با همکاری با یکی از شرکت‌های دانش بنیان اقدام به ارائه کارت گردشگری عباس آباد در فضاهای شهری در سال گذشته کرد و جهت توسعه گردشگری شهری در سال جدید تمهیدات ارائه تهران کارت گردشگری انجام خواهد شد.

این طرح در راستای تاکید زاکانی در راستای یکپارچه سازی خدمات گردشگری شهر تهران است که از سیاست های مهم در سال جدید جهت ارائه خدمات بهتر به گردشگران و شهروندان است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • فرهنگسرای نگین در منطقه ۱۲ اصفهان احداث می‌شود
  • پویشی برای تجلیل از رسانه‌نگارانِ فعال در طوفان‌الاقصی
  • برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ویژه لیالی قدر
  • تاکیدفرماندار ارومیه بربرنامه های اجتماعی فرهنگی درصیانت ازحریم عفاف و حجاب
  • روحانیت باید خود را متناسب با زمان به‌روز کند
  • تبلیغات اسلامی کردستان سهم بسزایی در رویدادهای فرهنگی داشت
  • جشنواره دیار علویان در ۳۰ نقطه مازندران برگزار می‌شود
  • دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس با رهبر انقلاب
  • توسعه گردشگری شهری با «تهران کارت»
  • نخستین جشنواره تعالی زیست مجازی در قم برگزار می‌شود