Web Analytics Made Easy - Statcounter



در فینال لیگ قهرمانان اروپا، یک جیمی‌جامپ جنجالی در زمین ظاهر شد. او یک مدل روسی بود که نامزد یکی از معروف‌ترین چهره‌های مجازی و یوتیوبی است. حالا، اما او از نامزدش در فضای مجازی معروف‌تر است.

به گزارش خبرورزشی، جیمی جامپ فینال لیگ قهرمانان کینسی ولانسکی نام دارد. در اواسط نیمه اول بود که ناگهان تماشاگری با مو‌های بلوند از لابه‌لای نیرو‌های امنیتی در رفت و با سرعت به میانه زمین رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوع پوشش او باعث شد تا حتی بازیکنان روی خود را به سمت دیگری کنند. این خانم خیلی زود دستگیر و به مراجع قضایی سپرده شد، به شکلی که سایت‌های خارجی روز گذشته خبر دادند احتمالاً از ورود به مکان‌های ورزشی محروم خواهد شد. پیش از این نامزد او هم به عنوان جیمی‌جامپ در فینال جام جهانی به زمین رفته بود! خیلی زود مشخص شد پشت پرده حضور این خانم در زمین بازی یک شرط‌بندی ۳۰ هزار دلاری (بالای ۴۰۰ میلیون تومان) بوده است. از آنجا که ایرانی‌ها در فضای مجازی فعال هستند و یک‌جور‌هایی نبض دنیا را در این بخش در دست گرفته‌اند، کینسی ولانسکی تبدیل به یک چهره داغ شد. خیلی از ایرانی‌ها حتی برای او پیج فیک ساختند تا بتوانند از قبال نامش فالوور جذب کنند.

بازی را ندیدند!

از همان دقایق ابتدایی حضور کینسی ولانسکی در زمین سریعاً تصاویری از او در فضای مجازی منتشر شد. بی‌شک روس‌ها هم این‌قدر زود عکس‌های او را در فضای مجازی خودشان ندیدند که بعضی از ایرانی‌ها دیدند. تا پایان بازی خیلی‌ها به جای اینکه حواس‌شان به مسابقه باشد، احتمالاً در فضای مجازی عکس‌های این خانم را تماشا می‌کردند و عکس‌های او را دست به دست در گروه‌های مختلف می‌چرخاندند.

میای ایران؟

بعضی از ایرانی‌ها که انگار با یافتن آیدی پیج او به بزرگترین کشف قرن دست پیدا کرده بودند، سریعاً و دسته‌جمعی به پیج او رفتند. از همان دقایق اولیه، کامنت‌های ایرانی در پیج او قابل مشاهده بود. خیلی‌ها یک پیشنهاد واضح و روشن به این مدل روسی و جیمی‌جامپ جنجالی داشتند؛ «چقدر می‌گیری بیای ایران؟» «نمی‌شه واسه فینال جام‌حذفی داماش و پرسپولیس هم بیای؟» خیلی‌ها این پیشنهاد را به کینسی داده بودند. بعضی‌ها هم از او دعوت کرده بودند تا به ایران بیاید و همایش جیمی‌جامپ‌ها را برگزار کند. بعضی‌ها هم مطابق همیشه دنبال فروختن پراید و موتور سی جی و این‌طور چیز‌ها بودند. بعضی ایرانی‌ها هم سریعاً به تبلیغ محصولات خود پرداختند. خیلی‌ها هم جملات طنز‌آمیز برای ولانسکی نوشتند تا بازار داغ داغ شود.

پیجی که بسته شد

پیج کینسی از شب بازی تا دو روز گذشته بیش از ۲ میلیون نفر فالوور داشت. ولانسکی تا پیش از بازی حدود ۴۰۰ هزار فالوور داشت و بعد از آن تعداد فالوورهایش به عدد ۲ میلیون رسید اما در نهایت اینستاگرام برای جلوگیری از بدعت‌گذاری، صفحه‌ «جیمی جامپ +۱۸» را بست. البته با تلاش‌های این جیمی جامپ جنجالی در نهایت او پیج خودش را پس گرفت و حالا ۲,۶ میلیون فالوور دارد!


منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۴۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق

در نخستین بازی دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال اولسان هیوندای کره‌جنوبی برابر حریف ژاپنی‌ به پیروزی رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امروز (چهارشنبه) و در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های اولسان هیوندای کره‌جنوبی و یوکوهامای ژاپن رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با پیروزی یک بر صفر میزبان کره‌ای خاتمه یافت.

لو دونگ در دقیقه 19 تک گل این بازی را برای اولسان هیوندای کره‌جنوبی به ثمر رساند.

در دیگر دیدار این مرحله و در منطقه غرب نیز امشب و از ساعت 19:30 تیم‌های العین امارات و الهلال عربستان به مصاف هم می‌روند.

دیدار العین - الهلال به تعویق افتاد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!
  • گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟
  • دروازه‌بان استقلال چه کار باید می‌کرد/ با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟
  • دو بازیکن ایرانی در لیگ افغانستان
  • عکس‌| افشای مکالمات جنجالی ژاوی با داور لیگ قهرمانان
  • پرویز برومند: ای کاش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردم / فیلم
  • پایان ۲‌رؤیا؛ فینال تمام‌اسپانیایی روی هوا رفت!
  • لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق
  • ستاره سابق رئال: بعید است در اتحاد صعود کنیم!
  • ستاه سابق رئال: بعید است در اتحاد صعود کنیم!