Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-24@08:52:18 GMT

نماز شکرانه یک ماه بندگی در گتوند اقامه شد

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۸۵۵۷۰

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه گتوند؛مردم مؤمن و خداجوی گتوند ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح روز چهارشنبه پس از یک ماه روزه داری به شکرانه این ماه عظیم، نماز عید سعید فطر را با شکوه خاصی به امامت حجت الاسلام اسماعیل اسدپور امام جمعه گتوند اقامه کردند.

پیش از اقامه نماز عید سعید فطر در گتوند، دعای روح بخش ندبه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه گتوند در خطبه های نماز عید سعید فطر این شهر خواستار کمک رسانی و پشتیبانی خیرین برای راه اندازی بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان ۳۲ تختخوابی کارون و رفع مشکلات حوزه علمیه این شهرستان شد.

حجت الاسلام اسماعیل اسد پور همچنین از مسئولان مربوطه شهرهای گتوند، صالح شهر، ترکالکی، جنت مکان و سماله، به خاطر آسفالت خیابان‌های اصلی این شهرها تقدیر، و بر آسفالت خیابان‌های فرعی این شهرها برای تسهیل در تردد مردم تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه گتوند؛ نماز عید سعید فطر علاوه بر مرکز شهرستان در شهرهای صالح شهر، ترکالکی، جنت مکان وسماله از توابع شهرستان گتوند نیز در حسینیه‌ها، فاطمیه و مساجد با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم در این شهرها برگزار شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۵۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی محل دفن پسماند گتوند در کوتاه مدت

قهرمان رمزدان رئیس اداره حفاظت محیط زیست گتوند ضمن تشریح وضعیت پسماند شهرستان، ساماندهی محل دفن پسماند در کوتاه مدت، تفکیک از مبدأ، استقرار دستگاه بازیافت را ضروری دانست و به اجرای آن تأکید کرد. 

او خواستار اجرای الزامات از قبیل جانمایی، اخذ مجوز زیست‌محیطی محل دفن در برنامه دراز مدت از شهرداری‌ها شد.

رمردان ادامه داد: علی رغم پیگیری‌های که برای رفع مشکلات موجود از طریق مسئولان صورت می‌گیرد، شهرداران می‌بایست نگاه مدیریتی خودشان را در رابطه با حل مسائل پسماند شهری و رفع امورات حوزه مسئولیتی خود تغییر دهند تا شاهد یک اتفاق و اقدام خوب برای شهروندان عزیز در منطقه باشیم. 

به گفته او موضوعاتی همچون نخاله‌های ساختمانی، سگ‌های ولگرد، انباشت مصالح در خیابان‌ها و معابر شهری و مدیریت پسماند، از مهمترین مسائل محیط زیستی شهرستان گتوند است که می‌تواند نارضایتی عموم را بیشتر کند و نیاز است شهرداران با جدیت بیشتر و تلاش دوچندان نسبت به انجام وظایف خود اقدامات نتیجه بخشی نشان دهند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست گتوند به لزوم ساماندهی پسماند شهری و جایگاه دفع پسماند به عنوان یکی از مصوبات مهم شهرستان اعلام کرد و گفت: جمع آوری مصالح انباشته شده در سطح شهر و جمع آوری نخاله‌های انباشت شده در معابر و خیابان‌های شهری، لزوم افزایش تعداد باکس‌های پسماند در سطح شهر‌ها و... از جمله مهمترین مصوبات مورد مطرح و تصویب شده در کارگروه مدیریت پسماند شهرستان بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • غرس ٣٥٠ اصله درخت مثمر زیتون به شکرانه تحقق وعده صادق
  • ساماندهی محل دفن پسماند گتوند در کوتاه مدت
  • تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • عقل سیاسی باید مردم را به سمت بندگی خدا هدایت کند
  • چالش دانش‌آموزان مسلمان برای اقامه نماز در مدرسه‌ای در لندن
  • استقبال از کشتی گیر در گتوند برگزار شد
  • انقلاب اسلامی ایران بر جریان‌های استعماری دنیا مسلط شد
  • قدردانی از ۱۹۰ فعال ترویج فرهنگ نماز در بخش مرکزی جرقویه
  • ایجاد امنیت پایدار نیازمند همکاری نهاد‌های حکومتی و مردم است