Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@07:35:55 GMT

فوتبال جهان| آرسنال فدور چالوف را می‌خواهد

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۸۵۶۹۴

فوتبال جهان| آرسنال فدور چالوف را می‌خواهد

فوتبال جهان - فدور چالوف، بهترین گلزن فصل ۱۹-۲۰۱۸ لیگ برتر روسیه در رادار تیم آرسنال انگلیس قرار دارد. ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسپورتس روسیه، تیم فوتبال آرسنال انگلیس تمایل به جذب فدور چالوف، مهاجم تیم زسکا مسکو در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی اروپا را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم جوان علاوه بر آرسنال پیشنهادهایی نیز از تیم‌های موناکوی فرانسه و سویای اسپانیا دریافت کرده است.

براساس این گزارش، قیمت پیشنهادی آرسنال برای خرید فدور چالوف که با زسکا مسکو تا سال 2022 میلادی قرارداد رسمی دارد، روشن نیست.

فدور چالوف در فصل 19-2018 لیگ برتر روسیه با 15 گل زده به عنوان آقای گلی رسید. در این رده‌بندی سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت سن‌پترزبورگ نیز با 13 گل در رده دوم قرار گرفت.

سرمربی پیشین طارمی گزینه نخست هدایت تیم قدوس شد

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آرسنال باشگاه فوتبال زسکا مسکو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آرسنال آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۵۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای رسانه آمریکایی: روسیه قصد دارد آمریکا را ضعیف کند

روزنامه واشنگتن‌پست در گزارشی با استناد به یک سند محرمانه وزارت خارجه روسیه مدعی شد مسکو سعی دارد رقبای غربی خود از جمله آمریکا را تضعیف کند و از جنگ اوکراین به‌عنوان ابزاری برای برقراری یک نظم جهانی بدون سلطه واشنگتن استفاده می‌کند.

به گزارش ایسنا، واشنگتن‌پست مدعی شده است: «در ضمیمه محرمانه سند سیاست خارجه روسیه، مسکو خواستار یک کارزار اطلاعاتی تهاجمی و اقداماتی علیه کشور‌های متخاصم تحت رهبری آمریکا شده است؛ اقداماتی در حوزه‌های حوزه‌های نظامی-سیاسی، اقتصادی، تجاری، روان‌شناختی و اطلاعاتی.»

رسانه آمریکایی با استناد به این سند مربوط به سال ۲۰۲۳ که مدعی است آن را از طریق یک سرویس اطلاعاتی اروپایی به دست آورده، گزارش داد مسکو سعی دارد با ایجاد سازوکار‌هایی برای شناسایی نقاط ضعف کشور‌های غربی، گام‌هایی در راستای تضعیف رقبای خود اتخاذ کند.

در این سنده آمده است که آمریکا با رهبری ائتلافی متشکل از «کشور‌های متخاصم» سعی در تضعیف روسیه دارد، زیرا مسکو «تهدیدی برای هژمونی جهانی غربی» است. همچنین در این سند آمده است که نتیجه جنگ روسیه و اوکراین «تا حد زیادی نظم جهانی آینده را ترسیم خواهد کرد.»

علاوه بر این، بر اساس این سند، روسیه باور دارد که غرب بالاخره درمی‌یابد که سیاست‌های تقابلی و سودا‌های سلطه‌گرایانه‌اش هیچ آینده‌ای نداشته و واقعیت‌های جهان چندقطبی را خواهد پذیرفت.

وزارت خارجه روسیه در واکنش به ادعای این رسانه از رد یا تایید وجود چنین سندی خودداری کرد. با این حال، مسکو اظهار کرد: «همان‌طور که چندین بار در سطوح مختلف گفته‌ایم، می‌توانیم تایید کنیم که مسیر کلی، مبارزه با گام‌های تهاجمی غرب در این جنگ ترکیبی است که علیه روسیه به راه انداخته‌اند.»

دیگر خبرها

  • قربانی در بین بهترین‌های روسیه (عکس)
  • آرسنال آماده حمایت 200 میلیون پوندی از آرتتا؛ خرید دو مهاجم لیگ برتری در اولویت
  • با یک بند آزادسازی ۵۰ میلیون یورویی؛ رقابت آرسنال، چلسی و منچستریونایتد برای بنجامین ششکو
  • شکست اورنبورگ در جام حذفی روسیه با وجود درخشش قربانی
  • روز شاد سپاهانی‌ها: لژیونر هم گل زد
  • ادعای رسانه آمریکایی: روسیه قصد دارد آمریکا را ضعیف کند
  • قربانی همزمان با سپاهان بازی می‌کند
  • اتحاد روسیه و چین علیه آمریکا پس از حمله ایران به اسرائیل
  • سفر معاون وزیر خارجه ایران به مسکو
  • چرا جنگ ایران و اسراییل به نفع روسیه نیست؟