Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@10:35:47 GMT

درخشش بلندقامتان نوجوان تیم ستارگان قم

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۸۶۰۰۴

درخشش بلندقامتان نوجوان تیم ستارگان قم

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛مسابقات باشگاهی لیگ بسکتبال رده سنی نوجوانان  استان قم با قهرمانی بسکتبالیست‌های تیم ستارگان بدون هیچ باختی به پایان رسید.


 تیم ستارگان در رده بندی نهایی مسابقات فصل ۹۸ – ۱۳۹۷ لیگ بسکتبال نوجوانان باشگاه‌های قم با کسب ۶ برد، بدون باخت و ۱۲ امتیاز در صدر ایستاد و قهرمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسکتبالیست‌های تیم مهرام که تا هفته پایانی امیدوار به قهرمانی بودند سرانجام با کسب پنج برد، یک باخت و ۱۱ امتیاز به مقام نایب قهرمانی بسنده کردند.


تیم شهید رضائیان در این رقابت‌ها سه برد و سه باخت را رقم زد و با کسب ۹ امتیاز و تفاضل مثبت هشت روی سکوی سوم قرار گرفت،  بسکتبالیست‌های تیم پویان با کسب سه برد، سه باخت، ۹ امتیاز و تفاضل سه در مکان چهارم ایستادند و تیم مهتاب با سه برد، سه باخت، ۹ امتیاز و تفاضل منفی ۱۱ پنجم شد. 


تیم بسکتبال نوجوانان شهرداری قم در این رقابت‌ها پنج بازی را به حریفان واگذار کرد و با کسب یک برد و هفت امتیاز در رده ششم به کار خود پایان داد، اما مهرام نوین تنها تیم بدون برد این دوره از مسابقات بود که با ۶ باخت و ۶ امتیاز در آخرین جایگاه جدول ردهبندی به مقام هفتم دست یافت.

با توجه به تقاضای تیم‌ها و همچنین افزایش تعداد بازی‌ها در مسابقات لیگ بسکتبال نوجوانان باشگاه‌های قم، کمیته مسابقات هیئت بسکتبال مرحله پلی آف لیگ نوجوانان را برنامه ریزی کرد و بدین ترتیب تیم سوم جدول یعنی شهید رضاییان با تیم ششم یعنی شهرداری دیدار می کند و تیم‌های چهارم و پنجم جدول یعنی پویان و مهتاب نیز با یکدیگر مسابقه می دهند. 


در شرایطی که بازی‌ها به صورت تک بازی برگزار می شود، در مرحله دوم پلی آف، ستارگان با برنده بازی پویان و مهتاب دیدار میکند و مهرام به مصاف برنده بازی شهید رضائیان و شهرداری می رود.

انتهای پیام/ش

لیگ بسکتبال نوجوانان باشگاه‌های استان  قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسکتبال وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۶۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزباوی در تیم منتخب هفته لیگ قطر

مدافع ایرانی السد در تیم منتخب هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر با انجام شش بازی به پایان رسید و در حساس ترین بازی السد صدرنشین مهمان الشمال بود. این بازی که تقابل امید ابراهیمی در الشمال با محمد امین حزباوی در السد بود با پیروزی تیم حزباوی به پایان رسید.

السد برای قهرمان در فصل جاری لیگ ستارگان قطر به پیروزی در این بازی نیاز داشت و در نهایت هم توانست با چهار گل پیروز شود و قهرمانی خود را یک هفته قبل از پایان لیگ قطعی کند.

محمد امین حزباوی مدافع ایرانی السد در این بازی در ترکیب تیمش به میدان رفت و عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد. او یک گل به ثمر رساند که VAR آن را مردود اعلام کرد.

حزباوی در تیم منتخب هفته بیست‌ویکم لیگ ستارگان قطر که توسط روزنامه استاد الدوحه انتخاب شد قرار گرفت.

این بازیکن ایرانی که در نخستین فصل حضورش در السد در بیشتر بازی های در ترکیب اصلی به میدان رفت و توانست نمایش خوبی در قهرمانی تیمش از خود نشان دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • حزباوی در تیم منتخب هفته لیگ قطر
  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • ادامه درخشش بیرانوند در قطر/ ملی پوش تراب به مرحله شوت آف رسید
  • همایش ملی روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد آغاز به کار کرد
  • موتور روشن و سرحال امین: درخشش ۱۸ امتیازی
  • مجتبی رحماندوست: اشعاری برای ردپای انبیا در کربلا نوشتم
  • بسکتبال NBA | میزبان ها بالاخره باخت می‌دهند؟