Web Analytics Made Easy - Statcounter

صالحی اعلام کرد ، دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس به موضوع آتش سوزی در بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر تجاری کشور ورود کرده و جهت بررسی جزئیات این حادثه ، قاضی ویژه تعیین شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، « علی صالحی » در این باره اظهار کرد: دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس به موضوع آتش سوزی در بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر تجاری کشور ورود کرده و جهت بررسی جزئیات این حادثه ، قاضی ویژه تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: بعد از ظهر روز چهارشنبه پانزدهم خرداد ماه 1398 بروز آتش سوزی در بخش هایی از بندر شهید رجایی در غرب بندرعباس منجر به ایجاد ستون بلندی از دود در این منطقه شد که در نهایت با تلاش نیروهای آتش نشانی و اطفای حریق پس از ساعاتی خاموش شد.

 

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خاطرنشان کرد: بر اساس گزارشات اولیه ،  در جریان این حادثه یک دستگاه ریچ استاکر فرسوده در اراضی تحت مدیریت منطقه آزاد قشم دچار سانحه آتش سوزی شده که به دلیل همجواری آن با بشکه های روغن پایه و قیر، دامنه حریق افزایش یافته و به دلیل مشتعل شدن قیر، ضمن گسترش آتش سوزی ، حجم زیادی دود از این اراضی به هوا برخاسته که تحقیقات کارشناسی و قضایی در خصوص این موضوع ادامه دارد .

 

وی با بیان اینکه متأسفانه در جریان این آتش سوزی یک نفر از هموطنان عزیزمان جان خود را از دست داده است ، تصریح کرد: دستگاه قضایی استان هرمزگان به منظور کشف حقیقت و بررسی جزئیات این حادثه ، تحقیقات خود را ادامه خواهد داد و به همین منظور دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس به موضوع ورود نموده و قاضی ویژه ای برای رسیدگی تعیین شده است.

 

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید فطر عید فطر امام خمینی ره خبرگزاری شبستان راهپیمایی روز قدس استان بوشهر قیام ۱۵ خرداد مقام معظم رهبری اقامه نماز عید فطر ماه رمضان مدعی العموم حادثه آتش سوزی دادستان بندر شهید رجایی پرونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۶۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در برج مسکونی ۱۸ طبقه در تهران+ عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش‌سوزی در برج مسکونی ۱۸ طبقه در پایتخت مهار شد و طی این حادثه مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در یک برج مسکونی اظهار کرد: این حادثه در میدان ساحل، خیابان نیما یوشیج امروز_ سه‌شنبه‌هفتم فروردین_ ساعت ۰۰:۰۴ بامداد به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله چهار ایستگاه به همراه تجهیزات پشتیبانی خودرو تجهیزات تنفسی و نردبان هیدرولیکی به محل اعزام و در مدت زمان سه دقیقه در محل حضور داشتند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: از بعضی طبقات این برج مسکونی ۱۸ طبقه دود متصاعد می‌شود، آتش نشانان به همراه تجهیزات به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده کردند در طبقه منهای دو که چندین دستگاه خودرو وجود داشته، یک دستگاه خودرو سواری برلیانس از قسمت اتاق دچار آتش‌سوزی شده و تمام اتاق شعله‌ور و آتش در حال سرایت به موتور خودرو بوده است.

وی ادامه داد: آتش به خودروهای دیگر در حال سرایت و دود به طبقات بالایی نفوذ کرده بود، بنابراین تعدادی از ساکنان به کمک آتش‌نشانان به محل امن منتقل شدند.

ملکی خاطرنشان کرد: در نهایت حریق اطفا و از گسترش آن به اطراف جلوگیری شد، همچنین طی این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم و ساعت ۳:۳۲ عملیات اطفا پایان یافت.

کد خبر 739245

دیگر خبرها

  • وقوع ۹۷ حادثه آتش سوزی و تصادف در بندرعباس
  • تردد دریایی در قشم برقرار است/ تعطیلی ۳ اسکله گردشگری
  • آتش گرفتن آمبولانس اورژانس در دزفول
  • ◄ ارتقا عملیاتی بنادر کشور و افزایش توان فنی- تعمیراتی نیروهای بومی در بزرگترین بندر تجاری ایران
  • آتش در بازارچه صیقلان رشت مهار شد
  • فیلمی از تصادف زنجیره‌ای در جاده بندرعباس - سیرجان
  • سفر به جزیره هرمز از قشم تعطیل شد / برقراری مسیر دریایی قشم به بندرعباس
  • سفر به جزیره هرمز تعطیل شد/برقراری مسیر دریایی قشم به بندرعباس
  • وقوع ۳۹ حادثه آتش سوزی و تصادف در بندرعباس
  • آتش‌سوزی در برج مسکونی ۱۸ طبقه در تهران+ عکس