Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از تایید حکم شهردار یزد، وی نخستین پیام خود را در حکم شهردار یزد ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، پس از 8 ماه از بلاتکلیفی شهرداری یزد، بالاخره چهارمین شهردار یزد توسط وزارت کشور تایید شد و جمال الدین عزیزی به صورت رسمی به عنوان شهردار یزد انتخاب شد.

متن حکم رحمانی ‌فضلی در خصوص انتصاب جمال ‌الدین عزیزی بندر آبادی به شرح زیر است:

در اجرای تبصره (3) ذیل بند یک ماده (80) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، مصوب 1375.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

3.1 با اصلاحات بعدی و با توجه به پیشنهاد شورای اسلامی شهر یزد و نظر به تجارب ارزنده به موجب این حکم، جناب‌عالی را به سمت شهردار یزد منصوب می‌کنم.

امیدوارم با استعانت از پروردگار یکتا و با در نظر گرفتن صرفه و صلاح شهر و توزیع عادلانه خدمات و امکانات در مناطق، مراقبت در انضباط مالی، مطالعه و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و کوشش در ایجاد محیط سالم شهری و به کار گیری خلاقیت و نوآوری در اداره امور شهر، نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات و مطالبات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و سیاست‌های دولت تدبیر و امید میسر گردد.

توفیقات روزافزون جنابعالی را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند متعال مسئلت دارد.

همچنین پس از تایید این حکم؛ جمال الدین عزیزی نخستین پیام خود را در حکم شهردار یزد صادر کرد و شهردار جدید یزد نخستین درخواستش را عدم نصب هر گونه پارچه و بنر تبریک در سطح شهر عنوان کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی، ادارات، شهرداری‌ها، شرکت‌ها و شوراها از نصب بنر و پارچه تبریک و چاپ آگهی در رسانه‌های مکتوب خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: ابراز لطف و پیام‌های محبت آمیز مدیران، مسئولان، آشنایان و دوستان سبب دلگرمی می‌شود و از همه این عزیزان تشکر و قدردانی می‌کنم اما انتظار دارم به جهت صرفه جویی و پرهیز از هرگونه هزینه‌های غیر ضرور و اتلاف منابع، از نصب و درج هرگونه پیام تبریک به صورت بنر تبلیغاتی یا آگهی اجتناب شود.

عزیزی با تاکید بر اینکه نظرات و پیشنهادات را با جان و دل پذیرا هستم خاطرنشان کرد: در راستای رفع موانع و تنگناهای موجود و دستیابی به توسعه پایدار شهر تمامی نظرات و پیشنهادات را دریافت خواهم کرد و امیدواریم بتوانم به شکلی فعالیت کنم که مردم دارالعباده یزد از آن راضی و خشنود باشند.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید فطر عید فطر امام خمینی ره خبرگزاری شبستان راهپیمایی روز قدس استان بوشهر اقامه نماز عید فطر قیام ۱۵ خرداد مقام معظم رهبری ماه رمضان شهرداری یزد شبستان یزد پیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۶۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدفگذاری ۸۰ طرح صنعتی بزرگ در استان قزوین

معاون صنایع عمومی وزارت صمت گفت: حدود ۲ هزار طرح صنعتی بزرگ در سطح کشور منتخب و هدف‌گذاری شده است که سهم استان قزوین از تعداد به ۸۰ طرح می‌رسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان البرز، محمدمهدی برادران بعد از ظهر امروز در حاشیه سفر یک روزه به استان قزوین و در بازدید از یک واحد نساجی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود 2 هزار طرح صنعتی بزرگ در سطح کشور منتخب و هدف‌گذاری شده است که سهم استان قزوین از تعداد به 80 طرح می‌رسد.

وی ادامه داد: طرح های منتخب و هدف گذاری شده ی استان قزوین با سرمایه‌گذاری بیش از 100 هزار میلیارد تومان با مشارکت بخش خصوصی در حال اجرا بوده و تکمیل آن در دستور کار جدی قرار دادرد.

معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت یادآور شد: رکورد اشتغال در بخش صنعت استان قزوبن در سال گذشته شکسته و از مرز 8 میلیون و 400 هزار اشتغالزایی رد شد.

برادران تصریح کرد: امروز تأمین نیروی کار برای واحدهای صنعتی به عنوان یکی از اصلی‌ترین مشکلات پیش روی تولید به حساب می‌آید. صنعت نساجی کشور پس از استقرار دولت سیزدهم با رشد چشمگیر(18 درصدی) همراه بوده و توانست جای خود را در بازار های جهانی پیدا کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • نخستین سفر وزیر انگلیسی به قرقیزستان با طعم دخالت
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • هدفگذاری ۸۰ طرح صنعتی بزرگ در استان قزوین
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • پیام تبریک وزارت ورزش پس از کسب سهمیه‌های ایران در المپیک 
  • تبریک روز معمار ۱۴۰۳ + متن ادبی و پیام
  • پیام تبریک معاون وزیر ورزش به دختران المپیکی