Web Analytics Made Easy - Statcounter

آئین نکوداشت سی امین سال زعامت و رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(دامت برکاته)به همت خادمیاران رضوی شهرستان کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، به همت خادمیاران رضوی شهرستان کرمان آئین نکوداشت سی امین سال زعامت و رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(دامت برکاته) شامگاه(۱۶ خرداد)در حسینیه ثارالله و همراه با برنامه های فرهنگی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در این آیین سیدحسین صابری، مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی، حجت الاسلام مجید سجادی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه رد جمعیت هلال احمر استان به ایراد سخن پرداختند.

 

همچنین حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی،  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این آیین به بحث امامت و زعامت از منظر اعتقادی پرداخت و با تصریح به اینکه وظیفه ما در قبال امام جمعه این است  این است که مطیع او باشیم؛ افزود: باید با امام مسلمین بیعت کنیم.

 

 

وی امامت را از اسول دین دانست و با اشاره به اینکه انتخاب آن را دست خدا می دانیم مثل رسول و نبی؛ گفت: با این نگاه پیغمبر یا نبی و رسول از طرف خدا است و مردم چه طرفدار باشند یا نباشند نبی هست و هر چه مردم نبی را تبعیت کنند، او در شرایطی قرار می دهند که دستش باز می شود و می تواند نبوت و رسالت را عملیاتی کند و هر چه مردم کنار بکشند، گرچه او رسول خدا است اما نمی تواند احکام الهی را پیاده کند. 

 

 

 

 

 

 

عکس از: مرتضی تاج الدینی

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید فطر عید فطر امام خمینی ره خبرگزاری شبستان راهپیمایی روز قدس استان بوشهر اقامه نماز عید فطر قیام ۱۵ خرداد مقام معظم رهبری ماه رمضان خادمیاران رضوی حسینیه ثارالله کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۶۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم قم قدردان نعمت حرم و جمکران باشند

امام جمعه قم گفت: شهر مقدس قم از نعمت های ارزشمند الهی مانند حرم حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران برخوردار است و مردم باید از این نعمت ها شکرگزاری و قدردانی کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری امام جمعه قم و دبیر شورای عالی حوزه های علمیه در مراسم بزرگداشت هزار و هفتاد و دومین سالروز تاسیس بنای مسجد جمکران اظهار داشت: حضرت علی(ع) فرموده است، هنگامی که طلیعه‌های نعمت به سمت شما سرازیر شد و تدریجا نعمت های الهی به شما روی آورد، نهایت تلاش باید قدر دانستن از نعمت الهی باشد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: شهر قم بهره‌مند از نعمت های ارزشمند است، حرم کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران با سابقه تاسیس 1072 سال از نعمت های الهی است و به مرکز عظیم ارادتمندان حضرت بقیه الله اعظم تبدیل شده است.

امام جمعه قم افزود: مهم ترین مکانی که مترادف می‌شود با اسم صاحب الزمان، مسجد مقدس جمکران است و باید از این نعمت شکرگزاری کرد و تا پایان ظهور حضرت بقیه الله العظم از این نعمت محافظت کرد.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی را مقدمه ظهور می‌دانیم و مهم ترین مرتبه از مراحل شکر، شکرگزاری عملی است، در عصر غیبت کبری تمامی مردم باید، فراوان مشغول دعا برای فرج باشند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه در پایان گفت: اگر کسی شب قدر را احیا بدارد ، به شب زنده داری بپردازد و خواب را بر خود حرام کند و به ذکر دعا بپردازد گناهان او بخشیده می‌شود و گذشته و آینده او توسط خداوند تضمین می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم دسته‌روی شهادت امام علی (ع) در گرگان
  • مردم قم قدردان نعمت حرم و جمکران باشند
  • نمونه هایی از کلام علما درباره مسجد مقدس جمکران | مسجد جمکران 1072 ساله شد
  • دیدار زیاد النخاله با رهبر انقلاب
  • دیدار زیاد نخاله با رهبر انقلاب
  • حکم روزه داری که بعد از اذان صبح به وطن می‌رسد چیست؟ | پاسخ حضرت آیت الله خامنه‌ای را بخوانید
  • حکم روزه داری که بعد از اذان صبح به وطن می‌رسد از نظر حضرت آیت الله خامنه‌ای
  • دیدار اسماعیل هنیه و هیات همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای
  • دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای
  • حکم حضرت آیت الله خامنه‌ای درباره برگشت شخص روزه‌دار به وطن خویش