Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرماندار حمیدیه با بیان اینکه پرداخت وام معیشتی به خسارت‌دیدگان سیل اخیر آغاز شده است، گفت: در بخش کشاورزی نیز پرداخت تسهیلات آغاز شده و متأسفانه به ۱۰ هزار و ۶۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی شهرستان که عمدتاً زیر کشت گندم هستند، خسارت وارد شده است.  شاهین هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به اقدامات اجرایی پساسیل در شهر حمیدیه بیان داشت: ۳۴ خانوار از اهالی روستای حمدان سلجه هم اکنون در کانکس‌های کولردار مستقر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانه‌های اهالی این روستا کلا تخریب شده‌ است.

وی ادامه داد: به تمام اهالی این روستا یخچال، اجاق گاز و کولر و سایر وسایل زندگی داده شده است. چند روز قبل هم کلنگ احداث خانه‌های آن‌ها زده شد. بر اساس وعده‌ بنیاد مسکن تا ۳-۴ ماه دیگر خانه‌هایشان بر اساس آخرین استاندارد‌های ایمنی ساخته می‌شود.

 فرماندار حمیدیه یادآور شد: بر اثر سیل فروردین ماه در حمیدیه تعداد، یک هزار و ۳۶۱ واحد مسکونی شهری و روستایی نیاز به تعمیر و تعداد ۱۰۱ واحد مسکونی شهری و روستایی نیاز به احداث پیدا کردند.     هاشمی با بیان اینکه پرداخت وام معیشتی  به خسارت دیدگان در سیل اخیر آغاز شده است، گفت: در بخش کشاورزی نیز پرداخت تسهیلات آغاز شده است و متاسفانه به ۱۰ هزار و ۶۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی شهرستان که عمدتا زیرکشت گندم هستند، خسارت وارد شده  است.   وی با بیان اینکه میزان هزینه خسارت وارده به بخش کشاورزی ۱۹۵تا ۲۰۰ میلیارد تومان است، اظهارداشت: یک هزار و ۵۰۰ پرونده در این زمینه تشکیل شده است. از ۲ روز قبل کارگروه‌ها فعال شدند و تشکیل پرونده‌ها درسامانه سجاد در دست انجام است.

فرماندار حمیدیه در پایان عنوان کرد: خسارات سیل به بخش کشاورزی به اشتغال آسیب وارد کرده که در حال آماده کردن شرایط برای انجام کشت تابستانه هستیم تا بخشی از خسارت جبران شود و ان شا الله شرایط زندگی عادی مردم کم کم فراهم شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرماندار حمیدیه شاهین هاشمی احداثی و تعمیری سامانه سجاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۶۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو

فرماندار شهرستان ماکو گفت: برای ۱۵۰۰ واحد مسکونی اقدام ملی مسکن در شهرستان ماکو تاکنون ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، فرماندار شهرستان ماکو و مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان‌غربی امروز _چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ از طرح اقدام ملی مسکن در سایت شهر بازرگان بازدید کردند.

نادر کاظمی در این بازدید اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های دولت مبنی بر ساخت مسکن و صاحب خانه نمودن جوانان فاقد مسکن و اقشار کم درآمد جامعه ضروری است این طرح با کیفیت و اهتمام ویژه پیگیری و اجرایی شود.

وی افزود: برای ۱۵۰۰ واحد مسکونی اقدام ملی مسکن در شهرستان ماکو تاکنون ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

فرماندار شهرستان ماکو با اشاره به اینکه یکی از افتخارات دولت سیزدهم توجه به بحث نهضت ملی مسکن است، گفت: میانگین ساخت اقدام ملی مسکن در شهرستان ماکو از سطح استانی بالاتر است.

کاظمی ادامه داد: در پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن شهرستان ماکو تا فروردین ماه ۱۴۰۳ عملیات اجرایی ساخت ۱۵۰۰ واحد آغاز شده است که دارای ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

کد خبر 745564

دیگر خبرها

  • خسارت صد میلیارد ریالی بارندگی‌های اخیر به بنا‌های تاریخی سیرجان
  • یارانه کمک معیشتی فروردین دهک‌های چهارم تا نهم واریز شد
  • خسارت ۱۸ هزار میلیاردی سیل به زیرساخت‌های بلوچستان
  • خسارت ۱۸ هزار میلیارد ریالی سیل به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • اتفاقی تلخ برای ۲ جوان پس از سیل اخیر در جاسک
  • خسارت ۵ هزار میلیاردی به بخش کشاورزی کنارک براثر بارندگی دو روز اخیر
  • پرداخت ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی آغاز می‌شود
  • بارندگی اخیر بیش از ۵ هزار میلیارد ریال به بخش کشاورزی کنارک خسارت زد