Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@15:59:19 GMT

تیم فوتبال ساحلی گلساپوش یزد حریف خود را شش تایی کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۸۷۰۳۸

تیم فوتبال ساحلی گلساپوش یزد حریف خود را شش تایی کرد

تیم مقاومت گلساپوش یزد در هفته نهم لیگ فوتبال ساحلی کشور توانست با شش گل مقابل شاهین خزر رودسر گیلان به پیروزی دست یابد. ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۱ استانها نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، هفته نهم دوازدهمین دوره لیگ فوتبال ساحلی قهرمانی کشور امشب با پیروزی تیم مقاومت گلساپوش یزد در مقابل شاهین خزر رودسر گیلان ادامه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیگ‌برتر فوتبال ساحلی|تداوم صدرنشینی تیم پارس جنوبی بوشهرلیگ برتر فوتبال ساحلی|تیم شهریار ساری بدون شک در لیگ برتر ماندگار استتیم ملی فوتبال ساحلی مرداد ماه در مسابقات جهانی المپیک شرکت می‌کند

در این دیدار که در ورزشگاه محمود آباد یزد برگزار شد تیم مقاومت گلساپوش یزد موفق شد با 6 گل تیم شاهین خزر رودسر گیلان را بدرقه کند.

گل‌های تیم مقاومت گلساپوش یزد را در دیدار امروز جواد دهقانی زاده 2 گل و محمد علی مختاری، ایمان میر شمسی، حمید بهزاد پور و سید حسین میرحسینی هر کدام توانستند یک بار دروازه تیم فوتبال ساحلی شاهین خزر رودسر گیلان باز کنند.

داوران این دیدار محمد رضا قلی پور، محمود امان‌اللهی، صادق ناصریان و سید شهاب ناظمیان، ناظر داوری محمد حضرتی پور و نماینده سازمان لیگ هم مصطفی جلالی بودند.

انتهای پیام/ن

R41376/P/S76,6/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۷۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ته سیگار‌های رها شده در بوستان ملت رودسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ مدیر حفاظت محیط زیست رودسر، با اشاره به اینکه رفع معضلات زیست محیطی نیاز به فرهنگ سازی و آگاهی بخشی دارد افزود: همزمان با هفته زمین پاک، ۸ هزار فیلتر سیگار معادل (۱۰ کیلوگرم)، از بوستان ملت رودسر جمع آوری شد.  رحمان پورحسین با اشاره به اینکه این اقدام زیست محیطی با مشارکت گروه‌های مردم نهاد و جمعی از دانش آموزان انجام شده گفت: رها کردن ته مانده‌های سیگار، در محیط زیست به دلیل داشتن سموم بالا، آسیب جدی برای محیط زیست است.  وی با اشاره به اینکه هر یک ته سیگار هزار لیتر آب آشامیدنی سالم را آلوده می‌کند افزود: ته سیگار پسماندی است که باعث تولید مواد سرطان زا، آلودگی خاک، آب و حیات وحش می‌شود، هر ته سیگاه می‌تواند در یک لیتر آب در مدت ۴ روز نیمی باعث تلف شدن ماهیان درون آب باشد.

دیگر خبرها

  • برنامه و داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • ایثارگری‌های جبهه مقاومت ‌برای نسل جدید بازگو شود
  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی
  • دختران فوتبال ایران، ترکمنستان را هفت‌تایی کردند
  • جمع آوری ته سیگار‌های رها شده در بوستان ملت رودسر
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است
  • تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل حریف خود به تساوی رضایت داد