Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانته به دلیل مصدومیت اردوی فرانسه را ترک کرد.

طرفداری- انگولو کانته به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، دیدار برابر ترکیه و آندورا را از دست داد.

به نقل از اکیب، انگولو کانته به دلیل مصدومیت مقابل ترکیه و آندورا نمی توند تیم ملی فرانسه را همراهی کند. در جلسه کادر پزشکی تیم ملی فرانسه مشخص شد که کانته به دلیل مصدومیت در زانوی سمت راستش، نمی تواند با خروس ها به ترکیه سفر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک فرانسوی باشگاه چلسی، امشب (پنجشنبه) اردوی فرانسه را ترک کرد. 

کانته به دلیل مصدومیت چند دیدار را برای چلسی هم از دست داده بود اما در فینال اروپا مقابل آرسنال به میدان برگشت. پس از تست های پزشکی مشخص شد که مصدومیت او به طور کامل رفع نشده است. از اندومبله و ماتویدی به عنوان گزینه های جانشینی او در تیم ملی فرانسه می توان نام برد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۷۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریف بعدی تیم ملی در جام ملت‌ها مشخص شد

به گزارش ورزش سه، ملی‌پوشان فوتسال ایران و بخت اول قهرمانی جام ملت‌های آسیا با سه پیروزی برابر افغانستان، بحرین و کویت به مرحله حذفی راه یافتند و برای صعود به جام جهانی و حضور در جمع چهار تیم پایانی، جدال جذاب و سرنوشت سازی را مقابل قرقیزستان خواهند داشت.

تیم ملی قرقیزستان که از شگفتی سازهای هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رود با پیروزی برابر ژاپن مدافع عنوان قهرمانی و کسب دو تساوی برابر تاجیکستان و کره جنوبی، با پنج امتیاز به عنوان تیم دوم گروه سه موفقیت تاریخی را برای خود رقم زد، اما برای صعود به جام جهانی فوتسال نیاز به معجزه و پیروزی در رویارویی با ایران دارد.

برنامه مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به سرخ ذیل است؛

چهارشنبه؛ پنج اردیبهشت ۱۴۰۳

تاجیکستان – افغانستان ؛ ساعت ۱۰:۳۰
ایران – قرقیزستان ؛ ساعت ۱۲:۳۰
تایلند – عراق ؛ ساعت۱۴:۳۰
ازبکستان – ویتنام ؛ ساعت ۱۷:۳۰

دیگر خبرها

  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • فیلم/ خلاصه دیدار آرسنال ۵ - چلسی صفر
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • حریف بعدی تیم ملی در جام ملت‌ها مشخص شد
  • ستاره سپاهان پیش از مصدومیت (عکس)
  • عکس| لحظه مصدومیت وحشتناک بازیکن بارسلونا در دیدار با رئال مادرید
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد