Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@06:17:39 GMT

تعیین تکلیف نرخ مرغ دوشنبه آینده

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۸۷۶۱۴

تعیین تکلیف نرخ مرغ دوشنبه آینده

برومند چهارآئین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: قیمت مرغ طی روزهای اخیر که تعطیلات بوده نسبت به روزهای گذشته تفاوتی نداشته است.

وی متوسط قیمت هرکیلوگرم مرغ زنده را ٨٢٥٠ تومان اعلام و اضافه کرد: در استانهایی مانند گلستان و گیلان قیمت این کالا از ٨٠٠٠ تومان پایین تر است چون عرضه در این استانها بر تقاضا پیشی دارد همچنین در استانهایی مانند سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر و آذربایجان غربی قیمت بالاتر از ٨٥٠٠ تومان است چون معمولاً در این استانها کمبود عرضه داریم و قیمت مقداری بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهارآئین متوسط کشوری قیمت لاشه مرغ را ١٢ هزارتومان اعلام و اضافه کرد: قرار است دوشنبه ٢٠ خردادماه ستاد تنظیم بازار جلسه ای تشکیل دهد و در این جلسه قیمت جدید مرغ بررسی و تصویب شود.

وی با بیان اینکه نمایندگان تشکل ها نیز قرار است در این جلسه حضور داشته باشند و از حقوق تولیدکنندگان دفاع کنند، افزود: قیمت پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی برای مرغ زنده ٨٨٠٠ تومان درب واحدهای مرغداری و ١٢ هزار و ٩٦٠ تومان برای لاشه آن است که این نرخ ها مورد قبول ما نیست.

چهارآئین ادامه داد: ما معتقدیم قیمت هرکیلوگرم مرغ زنده درب مرغداری در شرایط کنونی باید ٩٥٠٠ تومان و لاشه مرغ کیلویی ١٤ هزارتومان باشد تا تولیدکنندگان زیان نکنند و مجبور به واردات این کالا نشویم.

کد خبر 4634157 زهرا مهدوی

منبع: مهر

کلیدواژه: مرغ وزارت جهاد کشاورزی انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۷۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند

سیدکمال‌الدین میرجعفریان در نشست تعیین تکلیف زمین آموزش‌وپرورش و اختصاص زمین برای دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و کتابخانه اظهار کرد: اقدام دستگاه‌ها برای جلوگیری از مسکوت ماندن زمین‌های واگذارشده ضروری است.

او افزود: برای زمین‌هایی که به دستگاه‌های اجرایی واگذار می‌شوند، باید طرح و برنامه احداث ارائه شده و تعیین تکلیف شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: راه‌وشهرسازی موظف است برای دستگاه‌هایی که نیاز دارند و طرح ارائه کرده‌اند، زمین تخصیص کند و اگر بدون تعیین تکلیف بماند، باید نسبت به واگذاری آن به دستگاه دیگر دارای شرایط اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم
  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • رفع فیلتر گوگل پلی در آینده نزدیک !
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟