Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی گفت: با افزایش فاصله بین نرخ ارز و ارزش پول ایران، سهمیه فرصت مطالعاتی خارجی برای اساتید کاهش یافته است.

محمدحسین عبداللهی، معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، درباره فرصت مطالعاتی دانشجویان دکتری گفت: با توجه به سهمیه‌ای که وزارت علوم به دانشگاه‌ها می‌دهد، دانشجویان به فرصت مطالعاتی خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
عموما دانشجویان از این فرصت مطالعاتی استفاده می‌کنند.   وی ادامه داد: به دلیل استقبال دانشجویان این سقف سهمیه خیلی زود پر می‌شود. علاوه بر فرصت مطالعاتی در خارج از کشور به صورت محدودی نیز فرصت مطالعاتی در داخل کشور ایجاد شده است، این فرصت‌های مطالعاتی به دلایل اقتصادی سهل الوصول‌تر هستند.   عبداللهی با اشاره به اینکه مسائل اقتصادی، فرصت مطالعاتی اساتید را کاهش داده است؛ تصریح کرد: با افزایش فاصله بین نرخ ارز و ارزش پول ایران، سهمیه فرصت مطالعاتی خارجی برای اساتید کاهش یافته است به طوری که این تعداد به سه تا پنج نفر تقلیل یافت. با اتخاذ تدابیری سعی داریم تغییری در تعداد افرادی که مشمول سهمیه فرصت مطالعاتی هستند، ایجاد نشود. برای فعال ماندن این بخش دانشگاه به دنبال درآمد زایی و کسب درآمد اختصاصی است.   معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی با بیان اینکه بودجه این معاونت در تمام دانشکده ها توزیع می شود؛ تصریح کرد: این بودجه صرف اموری همچون خرید ویدئو پرژکتور، وایت برد، میز و صندلی می شود. اگر معاونت آموزش درآمد اختصاصی تحت عنوان آموزش های آزاد داشته باشد به بخش حوزه آموزشی دانشگاه اختصاص می دهد.   وی در پایان خاطر نشان کرد: بودجه دانشگاه همواره با تاخیر وارد دانشگاه می شود به صورتی که گاهی بودجه سال گذشته را در سال آینده واریز می کنند این نوسانات باعث می شود که دانشگاه نتواند برنامه های خود را به صورت دقیق جلو ببرد. اگر طبق زمان بندی ارائه شده بودجه ها به همه حوزه های دانشگاهی اختصاص یابد آن گاه این بودجه کارآمد تر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرصت مطالعاتی اساتید بودجه دانشگاهی دانشگاه خوارزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۷۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ۱۹ ایستگاه نوروزی در البرز برای خدمت رسانی به مسافران

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی در مراسم افتتاح ایستگاه‌های نوروزی استان البرز که در ابتدای جاده بیلقان برگزار شد، با اشاره به تشکیل ستاد سفر کشور و به تبع آن استان البرز با هدف برنامه ریزی برای استقبال از مسافران گفت: در این راستا تدابیر لازم جهت مدیریت موضوعات مربوطه اندیشیده می‌شود.

استانداری البرز مطرح کرد: در این استان جلسات متعددی برابر مقررات و ضوابط ابلاغی تشکیل و وظایف و مسوولیت‌های تمامی دستگاه‌های اجرایی، خدمات رسان و امدادی تبیین و مشخص شده است.

عبداللهی بیان کرد: در البرز ۱۹ ایستگاه نوروزی متشکل از هلال احمر، اورژانس، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، پلیس و … برای راهنمایی و ارائه خدمات به مسافران نوروزی برپا شده و مجموعه دستگاه‌های مربوطه در آنها مستقر هستند.

وی افزود: مراکز اقامتی، تفریحی، پذیرایی و … در استان آماده ارائه خدمات هستند و به موازات این امر دستگاه‌های نظارتی نیز روند خدمت رسانی به مردم را زیر ذره بین دارند. امید است با برنامه ریزی های انجام شده بتوانیم خدمات مطلوبی را به مردم ارائه دهیم.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: از خانواده‌ها و به ویژه رانندگان تقاضا می‌شود که در حین سفر در مواقع لازم به استراحت بپردازند و هنگام تردد با توجه به ازدحام خودروها، صبر و شکیبایی داشته باشند.

کد خبر 6058304

دیگر خبرها

  • ۱۹ ایستگاه نوروزی در مبادی البرز به مسافران خدمات ارائه می‌دهند
  • مشارکت ۳۰۰ دانشجوی اصفهان در پویش ملی «زندگی با آیه‌ها»
  • برپایی ۱۹ ایستگاه نوروزی در البرز برای خدمت رسانی به مسافران
  • کاهش ۴۶ درصدی مصرف آب با اجرای طرح مدیریت پایدارآب در حوضه دریاچه ارومیه
  • جمعی از اساتید حوزه علمیه از آیت‌الله آملی لاریجانی قدردانی کردند
  • مرکز بهداشت دانشگاه سمنان قطب مطالعاتی وزارت علوم شد
  • وضعیت آبگرفتگی اهواز در ایام بارندگی قابل قبول نیست
  • بسیج اساتید دانشگاه آزاد ابهر موفق‌ترین کانون استان زنجان شد
  • ورود دانشگاه علوم پزشکی به مسائل تهدیدکننده سلامت در استان بوشهر
  • یک فرصت طلایی برای هنرجویان متقاضی شرکت در دوره‌های آموزشی مرکز هنر جهاد تهران