Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@16:43:47 GMT

جوانی اهل خوی به قتل رسید

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۸۸۰۹۱

جوانی اهل خوی به قتل رسید

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی ابراهیمی جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اظهار کرد:   این درگیری در ساعت ۲:۳۰ بامداد چهارشنبه در منطقه «تخت پل» شهرستان خوی به پلیس ۱۱۰ گزارش شد.

وی بیان کرد: قاتل که با سلاح سرد اقدام به قتل کرده بود ساعاتی بعد از این اقدام، دستگیر شد و همدست وی نیز شناسایی شده است و تحت پیگرد قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سایر بررسی‌ها درباره این پرونده در دست اقدام است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۸۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده حساس‌ترین قطب یک جامعه است

به گزارش روابط عمومی دومین جایزه ملی جوانی جمعیت جهانگیر الماسی، بازیگر پیشکسوت تلویزیون، سینما و تئاتر در گفتگو با ستاد خبری این رویداد ملی از تهدیدات غرب برای جامعه سنتی ایرانی هشدار داد و گفت:‌اگر شرایط به همین منوال پیش برود، وضعیت نسل آتی ما به خطر می‌افتد.

جهانگیر الماسی بازیگر پیشکسوت تلویزیون، سینما و تئاتر در گفتگو با ستاد خبری جایزه جوانی جمعیت گفت: من خودم مدتهاست که در مرحله تحقیق و شناسایی راه‌هایی هستم که نقاط حساس مربوط به حوزه جمعیت و خانواده را تحت پوشش دارد.

وی با اشاره به اینکه این روز‌ها خانواده‌ها به خاطر درگیر شدن با سیستم زندگی هوشمند و جامعه مدرن روز به روز از شرایط گذشته و سنتی خود دور می‌شود، گفت: در غرب حتی طراحی ماشین‌ها در گذشته طوری بود که افراد را از هم دور می‌کرد، هر عضو در یک ماشین یک مانیتور مخصوص داشت و یک موبایل به دست می‌گرفت، اما الان خودشان فهمیده‌اند که روششان اشتباه بوده و به تنزل خانواده دامن زده است حال روش‌هایشان را تغییر داده‌اند، اما ما الان در این گرداب افتاده‌ایم.

الماسی با ابراز نگرانی از وضعیت نسل آتی و کم شدن نسل جوان گفت: باید تلاش کنیم دو مرتبه به سمت خانواده و ازدیاد نسل حرکت کنیم. الان حتی هوش مصنوعی هم یکی از ابزار‌های فرهنگی شده و در مطالعات اخیر باشگاه رم ایرانی‌های سنتی مثل مردم یزد، شمالی‌ها و گیلکی یک بستر تحقیقات هستند چرا که ذهنشان به لحاظ سنتی آماده است تا تکنولوژی‌های جدید را بپذیرد. ما باید خودمان روی اذهانمان به لحاظ جمعیتی و توجه به جوانی جمعیت کار کنیم تا اینکه بقیه برای ما تصمیم گیری فرهنگی کنند.

این پیشکسوت بازیگری با اشاره به اینکه شهید طهرانی مقدم در همین بستر رشد کرد و تحصیلاتش را با آن جهش فکری و دانشی که داشت، جلو برد و با وجود همین افراد کشور ما به سطح بالای تکنولوژی دفاعی و امنیتی موشکی رسیده، گفت: بستر ذهنی مردم ما آماده است کافی است که ما هم قدری همت کنیم تا آنها به سمت و سوی درست به لحاظ جامعه شناسی و تهدیداتی که در آینده ممکن است نسل ما را دچار مخاطره کند، برسیم.

وی اظهار داشت: آموزش‌های فرهنگی در سینما، تئاتر و تلویزیون از سوی اهالی هنر می‌تواند جامعه را به سمت و سوی پذیرش صحیح مفاهیم اجتماعی و فرهنگی، چون اهمیت جوانی جمعیت سوق دهد. امروز ما حساس‌ترین موقعیت را در سطح جهانی و جامعه شناسی داریم چرا که مخالفین ما دست روی کانون خانواده گذاشته‌اند.

وی با اشاره به سریال‌ها و فیلم‌های کره‌ای که همه جمع شدن اعضای خانواده و توجه به خانواده را نشان می‌دهد، گفت: به جای خیلی مسائل که جایش اصلا نیازی در فیلم سازی ما نیست و جذابیتی هم ندارد، بحث خانواده می‌تواند جایگزین شود، همین که عشق اعضای خانواده به هم را برسانیم، کارمان را درست انجام داده‌ایم.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگا‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی ازدواج و خانواده

دیگر خبرها

  • وال استریت ژورنال: آمریکا طرح تحریم برخی بانک‌های چینی را در دستور کار قرار داد
  • پرداخت «وام فرزندآوری» ترفند جدید کلاهبرداران سایبری
  • رفع تصرف پنج هکتار عرصه ملی شهرستان بویراحمد از سودجویان
  • آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)
  • خانواده حساس‌ترین قطب یک جامعه است
  • دو شهرک‌نشین اسرائیلی در بیت المقدس با خودرو زیر گرفته شدند
  • عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی
  • فیلم | حرکت عجیب بهمن هاشمی وسط یک برنامه به سبک جوانی‌اش
  • مرگ مشکوک پسر جوان در ایستگاه مترو سرسبز + جزئیات
  • تأمین زمین ۲۳۵۴ خانوار کهگیلویه و بویراحمدی در قالب طرح جوانی جمعیت