Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب هفته نهم این رقابت‌ها پنجشنبه شب تیم شهریار ساری در مجموعه ورزشی داراب این شهر میزبان تیم ملوان بندرگز بود وبا نمایش سزاوارانه و با نتیجه ۴ بر یک میهمان شمالی خود را با شکست بدرقه کرد و ۳ امتیاز ارزشمند به اندوخته خود افزود.

تیم شهریار ساری که نسبت به سال‌های پیش با جابجایی واز دست دادن چند بازیکن کلیدی خود متحول شده بود، با حضور بازیکنان جوان خود در دربی شمالی‌ها به پیروزی خانگی دست یافت تا پس از چند هفته ناکامی، هواداران خود را با عیدی ۳ امتیازی راهی خانه‌ها کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیم شهریار ساری و ملوان بندرگز تا پیش از رویارویی درهفته نهم این مسابقات هر کدام با شش باخت حال و روز خوشی در جدول نداشتند و در دوئل ۶ امتیازی دراین هفته به دنبال سامان بخشیدن به اوضاع و احوال ناخوششان در جدول بودند.

شهریار ساری با این پیروزی ۷ امتیازی شد و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به دیگر رقبای پایین جدولی خود به رده نهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور صعود کرد.

ملوان بندرگز هم با قبول هفتمین شکست این فصل خود با ۶ امتیاز به رده دوازدهم وانتهای جدول رده بندی این مسابقات سقوط کرد.

ادامه شگفتی سازی نوشهری با صعود به رده دوم جدول

تیم موج سواران ساحل نوشهر دیگر نماینده مازندران که نخستین تجربه حضور خود در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور را تجربه می‌کند، پنجشنبه شب در دیداری بیرون از خانه میهمان تیم دریانوردان بوشهر بود وبا شکست دادن میزبان مدعی خود به رده دوم جدول رده بندی این رقابت‌ها صعود کرد.

نوشهری‌ها دراین دیدار با نتیجه نزدیک ۶ بر ۵ موفق به شکست میزبان بوشهری خود شدن وبا کسب ۲۱ امتیاز و با تفاضل گل خورده بیشتر نسبت به تیم مدعی وصدرجدول گلساپوش یزد در رده دوم جدول رضایت دادند.

موج سواران ساحل نوشهر درحالی به هفتمین پیروزی این فصل خود در این رقابت ا دست یافتند که کمتر کسی به نتایج این تیم در نخستین سالح حضور نوشهری‌ها در لیگ برتر خوشبین بود.

مسابقات امسال لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور با حضور ۱۲ تیم درحال برگزاری است.

مازندران با دو تیم شهریار ساری و موج سواران ساحل نوشهر در این رقابت‌ها حضور دارد.

کد خبر 4634305

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتبال ساحلی لیگ برتر فوتبال ساحلی ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۸۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهریار سپاهان برای لیگ برتر آبروداری می‌کند

شهریار مغانلو در جریان برد 2-1 تیم سپاهان برابر ملوان یک گل دیگر زد و 14 گله شد. 14 گل در 24 بازی حالا رفته رفته آماری آبرومند برای لیگ برتر کشورمان محسوب می شود.

به گزارش طرفداری، شهریار مغانلو در حالی به این آمار رسیده که در سالهای اخیر، گلزنان لیگ برتر ایران آماری بسیار ضعیف از خود به جا گذاشته اند. در سال گذشته تعداد گلهای بهترین گلزن لیگ به عدد 14 هم نرسیده بود و همین شهریار مغانلو با 13 گل آقای گل مسابقات لیگ حرفه ای شد. اما مغانلو در فصل جاری در حالی که 6 بازی کمتر از فصل گذشته داشته، 14 گل زده و در 6 بازی آتی می تواند آمار خود را در بهترین شرایط حتی به 20 گل برساند که یک آمار رویایی برای آقای گل لیگ برتر ایران محسوب می شود.

در تاریخ لیگ ایران برخی اوقات آمارهای شایسته و قابل توجهی در زمینه گلزنی داشته ایم. برخی از این آمارهای فوق العاده به قرار ذیل است:

حسین کلانی از پرسپولیس با 7 گل در 4 بازی لیگ سال 49 (فقط آمار دور نهایی محاسبه شده) حسین کلانی و صفر ایرانپاک از پرسپولیس در لیگ سال 1350 (هرکدام با 12 گل در 14 بازی) فرشاد پیوس از پرسپولیس در لیگ سال 1373 (20 گل در 24 بازی) رضا عنایتی از استقلال در لیگ سال 85 (21 گل در 30 بازی) رضا نوروزی از فولاد خوزستان در لیگ سال 1390 (24 گل در 34 بازی)

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • شهریار سپاهان برای لیگ برتر آبروداری می‌کند
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است
  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد