Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از حقوقدانان و اصحاب رسانه استان مرکزی در نامه‌های جداگانه‌ نسبت به موج تخریبی ضدانقلاب در روز گذشته علیه نیروی انتظامی واکنش نشان دادند. ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، به دنبال درگیری اخیر نیروی انتظامی استان مرکزی در شهرستان کمیجان استان مرکزی با باند سارقان کابل برق در این شهرستان که با تیراندازی باندسارقان به شلیک نیروی انتظامی منجر شد، موجی تخریبی علیه نیروی انتظامی از سوی معاندان و جریان ضدانقلاب به راه افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمعی از حقوق دانان و اصحاب رسانه استان مرکزی با صدور نامه‌های جداگانه به فرمانده انتظامی استان مرکزی ضمن اعلام حمایت قاطع از نیروی انتظامی خواستار برخورد قاطع این نهاد با برهم زنندگان نظم و امنیت شده‌اند.

**نیروی انتظامی استان مرکزی در راستای وظایف و اقدامات قانونی نباید مغلوب صحنه سازی‌ها شود

جمعی از حقوقدانان استان مرکزی در نامه ای خطاب به فرمانده انتظامی استان مرکزی نسبت به اقدام قاطع ناجا در شب گذشته با سارقان در شهر کمیجان و جوسازی جریان معاند ضدانقلاب برای تخریب جهره مقتدر و مردمی پلیس واکنش نشان دادند، در این نامه آمده است:

سردار فرماندهی محترم نیروی انتظامی استان مرکزی، سلام علیکم

ضمن تبریک عید بندگی و تعبد "فطر"، مطلع شدیم نیروی انتظامی در شهرستان کمیجان در راستای برخورد با جرم مشهور سرقت کابل های برق ناگزیر به برخورد و درگیری با باندی خانوادگی شده و درجریان این درگیری اقدام به تیراندازی متقابل کرده است.

با توجه به فعالیت جریان ضدانقلاب و معاند که همواره در چنین زمان هایی به دنبال بهره برداری سو برای هجمه علیه نیروی مقتدر انتظامی است برخود لازم دانستیم موارد ذیل را در راستای دفاع و حمایت قاطع از مجموعه نیروی انتظامی در کشور و استان مرکزی اعلام داریم:

1. براساس ماده 3 قانون تشکیل نیروی انتظامی مصوب سال 1369 و براساس ماده 3 این قانون "هدف از تشکیل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، استقرار نظم و امنیت و تأمین آسایشی عمومی و فردی و نگهبانی و پاسداری از‌دستاوردهای انقلاب اسلامی درچهارچوب این قانون در قلمرو کشور جمهوری اسلامی ایران است."

2. از آنجا که در راستای اجرای این ماده و با استعانت از ماده 4 و بندهای مختلف این ماده قانون مزبور پیرامون ماموریت نیروی انتظامی و براساس مر قانون ماموران نیروی انتظامی براساس این قانون در راستای اجرای قانون برآمده اند که البته رعایت قانون بکارگیری سلاح می بایست مورد دقت کارکنان قرار گیرد که البته نظارت دقیق و بدون اغماض دستگاه های نظارتی و قضایی نیروهای مسلخ درباره رعایت این قانون موید این موضوع و رعایت مراتب قانونی در ماجرای شب گذشته بوده است.

هرچند در جریان غائله دراویش خیابان پاسداران نیز جریان معاند و ضدانقلاب با جوسازی و با توجه به وجود اسناد، شواهد و قرائن و مدارک جامع متقن قانون شکنی دراویش و مسبب اصلی شهادت بسیجیان غیور و کارکنان خدوم ناجا تلاش خود را بر بی گناهی عامل اصلی این جنایت بی رحمانه قرار دادند در این ماجرا نیز بی خبر از اصل ماجرا که از طریق اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان مرکزی به سمع و نظر مردم رسید، سعی در جوسازی علیه نیروی مقتدر انتظامی دارند.

3. بنابراین، جمعی از جامعه حقوقدانان استان مرکزی درخواست داریم تا نیروی انتظامی استان مرکزی مانند همیشه مقتدرانه ضمن برخورد قاطع با متخلفان این ماجرا و اعضای این باند خانوادگی سارقان مقهور جوسازی معاندان و خناسان نشده و در مسیر اجرای قانون و استقرار نظم و امنیت در استان پرتلاش ایستادگی کند و ملت بزرگ و قدرشناس ایران اسلامی همواره حامی و پشتیبان این نهاد انقلابی خواهد بود.

نصرت و سربلندیتان را از درگاه احدیت خواستاریم.

حضور دادستان اصفهان در ورزشگاه نقش جهان؛ نیروی انتظامی با برهم‎زنندگان نظم بازی برخورد می‌کندامام جمعه بیرجند با جمعی از پرسنل عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی دیدار کردفرمانده نیروی انتظامی قم: با خودروهای مزاحم نوامیس برخورد قانونی می‌شود

**جریان معاند برای تخریب وجهه قاطع و مردمی پلیس تلاش می کند؛ مردم و رسانه‌ها همواره حامی نیروی انتظامی هستند

اصحاب رسانه استان مرکزی نیز با انتشار بیانیه ضمن حمایت قاطع از عملکرد نیروی انتظامی با بیان اینکه جریان معاند برای تخریب وجهه قاطع و مردمی پلیس تلاش می کند تاکید کردند: مردم و رسانه‌ها همواره حامی نیروی انتظامی هستند.

در نامه جمعی از اصحاب رسانه استان مرکزی به فرماندهی انتظامی استان مرکزی آمده است:

حضور سردار عزیزی، فرمانده محترم نیروی انتظامی استان مرکزی، با سلام و تقدیم احترام

نیروی انتظامی استان مرکزی در چندماهه اخیر در پرونده های مختلف در بخش برخورد آدم ربایی و آزادی "باران" دختر 8 ساله دختر ربوده شده شهر مهاجران، کشف و توقیف محموله بزرگ مواد مخدر، برخورد با جرایم سایبری و سایر حوزه ها عملکرد مثبت و قابل تقدیری داشته که این امر عامل سربلندی و خوشحالی دلسوزان نظام اسلامی و خشم روزافزون معاندان و ضدانقلاب بوده است.

باتوجه به ارتباط موثر نیروی انتظامی با اقشار مختلف مردم که امروز نیروی انتظامی در استان مرکزی در بالاترین سطح ارتباطات مردمی در جامعه و همراهی مردم با این نیرو قرار دارد، شاهد عقده گشایی جریان ضدانقلاب درجریان تعقیب و دستگیری باندسرقت خانوادگی در کمیجان بوده ایم.

به طوری که از صبح روز پنجشنبه و پس از مخابره برخورد با این باند شاهد پمپاژ خبرهای دروغ و کذب تخریبی این جریانات علیه نیروی انتظامی هستیم.

اصحاب رسانه استان مرکزی به عنوان چشم بینای جامعه و نماینده افکار عمومی که در ماه‌های اخیر شاهد مجاهدت‌ها و موفقیت‌های روزافزون نیروی انتظامی بوده است ضمن اعلام حمایت قاطع خود از اقدامات قانونی پلیس در جریان برخورد با مخلان نظم و امنیت و همچنین در ماجرای برخورد با این باند سارقان خانوادگی اعلام می دارد، در مسیر توسعه نظم و امنیت همواره همراه پلیس بوده و هست.

دعای سبز اهالی رسانه استان مرکزی بدرقه راه خادمان ملت در نیروی انتظامی

به گزارش تسنیم، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان مرکزی روز گذشته با اعلام خبری باعنوان "2 کودک در کمیجان قربانی والدین سارقشان شدند" اعلام کرد: ساعت 23 شامگاه چهارشنبه در پی اعلام گزارش از سرقت سیم برق در یکی از روستاهای شهرستان فراهان و متواری شدن سارقان به سمت شهرستان کمیجان تمهیدات اجرایی پلیس در کوتاه‌ترین زمان برای متوقف کردن خودرو سارقان آغاز شد.

در این گزارش آمده است: با شناسایی خودروی سارقان مأموران انتظامی به سرعت به تعقیب سارقان پرداختند اما این سارق‌ها بدون توجه به هشدار و علائم بازدارنده با حرکاتی مخاطره آمیز و تیراندازی به سمت مأموران انتظامی و اهالی از چند ایست و بازرسی عبور کردند.

این گزارش می‌افزاید: مأموران انتظامی با مشاهده بی توجهی سارقان و تهدید ایجاد شده از سوی آنان برای دیگر شهروندان با تیراندازی هوایی سعی در توقف خودروی آنان را داشتند که سارقان بی‌محابا به مسیر خود ادامه دادند.

در بخشی از این گزارش آمده است: مأموران انتظامی که با شلیک تیرهای هوایی موفق به متوقف کردن خودرو نشدند، به ناچار با رعایت قانون به کارگیری سلاح و تیراندازی به سمت خودرو متخلفان شلیک کردند تا آنان را مجبور به توقف کنند.

در این گزارش عنوان شده است: در این عملیات با توجه به تاریکی هوا و مشخص نبودن داخل خودرو 2 فرزند اعضای این باند سرقت خانوادگی مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و جان خود را از دست دادند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس استان مرکزی با ابراز تأسف از قربانی شدن این کودکان در این عملیات، اعلام کرده است: پنج سرنشین دیگر این خودرو دستگیر و یک قبضه کلت کمری، یک دستگاه شوکر به همراه ابزار آلات سرقت و چندین کلاف سیم‌های برق سرقت شده از آنان کشف شد که در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و با هماهنگی مرجع قضائی در حال سیر مراحل قانونی است.

انتهای پیام/ن

R41371/P/S6,73/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۸۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان کابل‌های مخابرات در فاروج با شلیک پلیس دستگیر شدند

سرگرد علی اکبر برهانی در گفت‌گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران انتظامی پاسگاه شیرقان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی ۳ سارق را حین سرقت کابل‌های مخابرات مشاهده می‌کنند.

وی بیان داشت: سارقان به محض مشاهده مأموران با یک دستگاه سواری پراید از محل متواری شده که در نهایت با واکنش به موقع مأموران و شلیک چند تیر خودرو متوقف و ۲ نفر از سارقان دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی فاروج با بیان اینکه سارقان سابقه دار به جرم خود اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: سارقان به همراه پرونده متشکله به دادسرا معرفی و در نهایت روانه زندان شدند.

کد خبر 6063820

دیگر خبرها

  • انتقاد صریح رهبر معظم انقلاب از تخریب پوشش گیاهی به بهانه درست کردن هتل و حوزه علمیه: زمین خوارها در مناطق خوب شهر با شیوه های مشخص، ثروت عمومی را تبدیل می کنند به ثروت شخصی/ مسؤولین باید "عُرضه" به خرج دهند و برخورد قاطع کنند
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان، مامور به رحمت است
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان و برهم زنندگان نظم، مامور به رحمت است
  • دشمنان تلاش دارند چهره قم را تخریب کنند
  • سارقان کابل‌های مخابرات در فاروج با شلیک پلیس دستگیر شدند
  • سرعت عمل و برخورد بدون مماشات پلیس با مجرمان عامل بازدارندگی است
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال ۱۴۰۳
  • برخورد قاطع پلیس با رانندگان پرخطر در جاده‌های لرستان
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال‌ ۱۴۰۳
  • عزم قاطع پلیس در برخورد و مبارزه با جرایم