Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته در دیداری تدارکاتی تیم ملی سوریه را شکست داد. قضاوت این بازی برعهده تیم داوری ایرانی بود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته در اولین بازی خود با هدایت مارک ویلموتس بلژیکی در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی سوریه رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی در نهایت با نتیجه ۵ بر صفر به سود تیم ملی کشورمان به پایان رسید تا سرمربی جدید تیم ملی شروع قدرتمندانه‌ای داشته باشد.

نکته جالب و عجیب در بازی شب گذشته، تیم داوری بازی بود. قضاوت این بازی برعهده علیرضا فغانی، محمدرضا منصوری، رضا سخندان و موعود بنیادی‌فر بود.

دلیل اینکه چرا فدراسیون از تیم داوری ایرانی برای این بازی تدارکاتی استفاده کرد هنوز مشخص نیست. این مسابقه در تقویم بازی‌های تدارکاتی فیفا قرار داشت و باید تابع قوانین بازی‌های دوستانه باشد.

معمولا در بازی‌های تدارکاتی که در روزهای فیفا برگزار می‌شود، فدراسیون میزبان از تیم داوری بی‌طرف برای قضاوت بازی دعوت می‌کند، اما در دیدار ایران و سوریه این اتفاق رخ نداد. ظاهرا فدراسیون فوتبال ایران یا اوضاع مالی چندان مساعدی ندارد یا اینکه اهمیت چندانی برای این بازی قائل نبوده تا از تیم داوری خارجی استفاده کند که مورد اول محتمل‌تر به نظر می‌رسد. البته بازی پنج‌شنبه شب تنشی نداشت اما چنانچه بازی پربرخورد و پرحاشیه می‌شد، این موضوع می‌توانست اعتراض میهمان را درپی داشته باشد.

 

در ادامه بازی‌های تدارکاتی، تیم‌ملی ایران سه‌شنبه مقابل کره‌جنوبی بازی می‌کند؛ حال باید صبر کرد و دید در آن مسابقه هم فدراسیون فوتبال کره جنوبی از تیم داوری داخلی استفاده می‌کند یا با توجه به حساسیت کره‌ای‌ها، قضاوت بازی به داوران بی‌طرف خارجی سپرده می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر تیم ملی میزان فغانی ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۹۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده

به نظر می‌رسد بی‌انضباطی‌ها و برخی حواشی فوتبال ایران برای هر که آب نداشته باشد، برای فدراسیون «نان» دارد!

به گزارش دنیای اقتصاد، بد نیست بدانید تنها ۳ پرونده ملتهب این روز‌های فوتبال ایران درآمدی ۴۵۰ میلیون تومانی را برای فدراسیون به همراه آورده است.

داستان عجیب حسین حسینی و آن هوادار خانم ابتدا جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی او را به دنبال آورد، بعد که گلر استقلال به موضوع واکنش نشان داد، فدراسیون ضمن محروم کردن او به مدت یک جلسه، ۳۰ میلیون تومان دیگر هم به این جریمه افزود.

باشگاه استقلال هم به خاطر همین پرونده ۶۰میلیون تومان جریمه شد.

در حاشیه بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین هم فیلمی از فحاشی کیانوش رحمتی منتشر شد و حالا مربی استقلال، ۲۰ میلیون تومان جریمه شده است.

در بازی پرسپولیس با نفت آبادان هم دانیال اسماعیلی‌فرد مرتکب شادی بحث‌برانگیز و ۴۰ میلیون تومان جریمه شد.

ارقام همین سه پرونده را که جمع ببندید، به رقم چشمگیر ۴۵۰ میلیون تومان می‌رسید و البته که در طول فصل ده‌ها پرونده دیگر هم روی میز کمیته انضباطی قرار دارد.

به عنوان مثال می‌توانید جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی امید عالیشاه بابت مصاحبه‌اش بعد از بازی با گل‌گهر را به یاد بیاورید. خدا بدهد برکت!

دیگر خبرها

  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول
  • فرش قرمز آسیا زیرپای داوران زن ایرانی؛ کولاک گلاره و زری در بانکوک
  • انتخاب یک ایرانی به عنوان داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا
  • فتاحی: اشتباهات داوری نبود جایگاه بالاتری داشتیم