Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت فیات یکی از عتیقه‌ترین و محبوب‌ترین تولیدات قدیمی خود را که مربوط به سال ۱۹۵۸ میلادی است، برقی کرده و امکانات جذاب و مدرنی را به آن اضافه کرده است. ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷ رسانه ها خواندنی نظرات - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، این کار با همکاری شرکت ایتالیایی گاراژ ایتالیا صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا خودروی کلاسیک فیات 500 جولی به یک خودروی جدید برقی مبدل شده است.

هدف از این کار جلب نظر اقشار مختلف جامعه به خرید خودرو‌های برقی و تشویق آن‌ها به استفاده از این خودرو‌ها عنوان شده است. در خودروی برقی شده سقف آن حذف شده و طراحی در‌ها نیز تغییر کرده است. همچنین بدنه خودرو برای افزایش ایمنی آن تقویت شده است. جنس صندلی‌ها هم از حصیر طبیعی بافته شده است.

شیشه‌های جلوی این خودرو هم برای افزایش ایمنی ارتقا یافته و داشبورد آن نیز به یک نمایشگر دیجیتال 5 اینچی مجهز شده که از رابط کاربری گرافیکی منحصر به فردی برخوردار است. چراغ‌های قدیمی با حفظ ظاهر اولیه با لامپ‌های ال‌ای دی طراحی شده است.

موتور برقی این خودرو که با همکاری شرکت Newtron Group ساخته شده با یک بار شارژ باتری پیمودن مسیری 120 کیلومتری را با سرعت حداکثر 85 کیلومتر در ساعت ممکن می‌کند. شارژ باتری‌های این خودرو بسته به نحوه شارژ از 4 تا 8 ساعت طول می‌کشد. زمان عرضه این خودرو به بازار و قیمت آن هنوز مشخص نیست.

منبع : مهر                            

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

 

R1437/P/S9,1299/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۹۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایده‌های جالب مردم غزه در برابر توحش همه جانبه صهیونیستها

همزمان با تداوم جنگ در نوار غزه برای هفتمین ماه متوالی و عدم دسترسی اهالی این باریکه به منابع انرژی از جمله برق و گاز، بسیاری از مردم با استفاده از امکانات موجود و در دسترس مشاغل جدیدی را برای ادامه زندگی خود برگزیده اند. - اخبار بین الملل -

به گزارش سایت عربی خبرگزاری تسنیم، جنگ در نوار غزه سبب شده تا در نبود بسیاری از امکانات اولیه زندگی از جمله برق و گاز، مشاغل جدیدی برای ادامه زندگی اهالی این منطقه ایجاد شوند.

 

.

 

«معین البس»، خیاط فلسطینی با استفاده از یک دوچرخه تلاش می کند تا در نبود برق، از چرخ خیاطی خود استفاده کند.

وی به خبرنگار تسنیم در نوار غزه می گوید: از ابتدای جنگ برق قطع شد و امکان استفاده از چرخ خیاطی را نداشتم. اما با استفاده از یک دوچرخه بار دیگر فعالیتم را آغاز کردم. نمی توانم مزدم را به طور کامل از مردم طلب کنم، به همین خاطر از آنها در حد توانشان پول می گیرم و زندگی خود و خانواده ام را می گذرانم.

«امجد عابد»، مالک یک مرکزی انرژی خورشیدی نیز با استفاده از توان خورشیدی، تلفن های همراه و باتری های مردم غزه را شارژ می کند.

وی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در غزه اظهار داشت: همانطور که می دانید در غزه برق وجود ندارد و به همین دلیل انرژی خورشیدی جایگزین برق شده است. ما در این مرکز انرژی خورشیدی موبایل ها و باتری ها را شارژ می کنیم. مردم نمی توانند موبایل ها را شارژ کنند، ما شارژی را که احتیاج دارند در اختیارشان قرار می دهیم.

وی می افزاید: یک فلسطینی با تمام امکانات در دسترش کارهایش را تدبیر می کند، معجزه می کنیم تا کارشان راه بیفتد.

«محمد جوده»، یکی دیگر از شهروندان ساکن غزه است که در نبود گاز خانگی، با فروش هیزم امکان پخت و پز غذا را برای ساکنین غزه فراهم می کند.

نمایش جنایات صهیونیست‌ها پس از عقب‌نشینی از خان یونسمردم غزه درباره عملیات تاریخی ایران چه می‌گویند؟

 

وی می گوید به رغم خطرات این شغل از جمله احتمال مرگ زیر بمباران صهیونیست ها، اقدام به جمع آوری چوب از منازل تخریب شده در غزه می کند و بدین شکل سوخت مورد نیاز برای پخت و پز و گرم کردن چادرهای اهالی غزه را فراهم می کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خودروی سفارشی محمدرضاشاه پهلوی هم برقی شد! /عکس
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی؛ اولین عرضه در روزهای آینده
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده
  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد
  • خودروی هیبریدی پرسرعت مرسدس رونمایی شد
  • آغاز تولید خودروهای برقی چینی در تایلند
  • قیمت تاکسی برقی؛ بین یک میلیارد تا یک میلیارد و سیصد میلیون تومان
  • گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است
  • ایده‌های جالب مردم غزه در برابر توحش همه جانبه صهیونیستها
  • بلاتکلیفی ۲۰۰۰ خودروی برقی وارداتی