Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کارلوس چاواریا ملقب به چوچو به تیم ملی فوتبال نیکاراگوئه دعوت شده است و فردا به همراه هم‌تیمی‌های خود مقابل تیم ملی فوتبال آرژانتین قرار می‌گیرد.

روز‌های گذشته باشگاه تراکتورسازی تبریز شکایتی علیه پدیده ای‌ها مطرح کرده و مدعی شده بود که قرارداد چوچو با سرخپوشان مشهدی قانونی نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی این ادعا نیز مسئولان تیم فوتبال پدیده قراردادشان با چاواریا را قانونی دانسته اند. البته هنوز سازمان لیگ رای قطعی در خصوص قرارداد چاواریا با پدیده شهر خودرو را مشخص نکرده است و قرار بر این است که روند صدور ITC چاواریا مجددا در سازمان لیگ مورد بررسی قرار گرفته شود.  

 چاواریا پس از پایان لیگ برتر ایران به تیم ملی نیکاراگوئه دعوت شد. فردا (شنبه) در دیداری تدارکاتی تیم‌های ملی فوتبال آرژانتین و نیکاراگوئه ساعت ۴:۳۰ صبح به وقت تهران به مصاف یکدیگر می‌روند و به احتمال زیاد چوچو در این بازی شانس دارد تا مقابل تیم ملی آرژانتین و لیونل مسی بازی کند.

چاواریا از سال ۲۰۱۳ عضو تیم ملی نیکاراگوئه است و تاکنون در ۳۱ بازی موفق به زدن ۷ گل هم برای این تیم شده است.

بیشتر بخوانید:

قاسمی نژاد با پدیده شهر خودرو تمدید کرد

بررسی روند صدور ITC بازیکن پدیده تکلیف شکایت تراکتورسازی را مشخص می‌کند

حمیداوی: قرارداد چوچو با پدیده قانونی است/ بهتر بود زنوزی با خودم صحبت می‌کرد

انتهای پیام/

چوچو مقابل مسی قرار می‌گیرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۹۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن غنایی، ستاره جدید فوتبال آسیا!

به گزارش "ورزش سه"، جوئل کوجو، بازیکن غنایی تیم ملی قرقیزستان، روز سه‌شنبه در مقابل چین تایپه عملکرد خیره کننده‌ای داشت و در قامت یک ستاره در مقدماتی جام جهانی حاضر شد.

این بازیکن 25 ساله غنایی که در تیم ملی قرقیزستان به میدان می‌رود در یک نیمه هتریک کرد و پیروزی پرکلی را برای قرقیزستان در مقابل چین تایپه رقم زد و در نهایت این مسابقه با نتیجه پنج بر یک به سود قرقیزستانی‌ها به پایان رسید.

این بازیکن در جام ملت‌های آسیا هم مقابل عمان تک گل تاثیرگذاری را به ثمر رساند که تک امتیاز آنها در مسابقات را به همراه داشت، این گل باعث شد تا او در کشورهای شرق آسیا محوبیت خاصی بین هواداران فوتبال اندونزی و قرقیزستان به دست آورد، تک گل او باعث کسب تک امتیاز تیم ملی کشورش در این مسابقات شد و باعث حذف اردن و صعود اندونزی به مرحله حذفی جام ملت های آسیا شد که در زمان خود واکنش‌های جالبی به همراه داشت و این بازیکن محبوبیت زیادی بین فوتبال دوستان اندونزی پیدا کرد.

این بازیکن که در پست وینگر چپ بازی می‌کند، با سرعت و تکنیک بالای خود خلق موقعیت روی دروازه حریف انجام می‌دهد و در نقش یک ستاره در تیم ملی نه چندان قدرتمند قرقیزستان ایفای نقش می‌کند.

این بازیکن در تیم دینامو سمرقند در لیگ ازبکستان فوتبال بازی می‌کند و با ادامه روند و حفظ کیفیت کنونی خود می‌تواند شانس حضور در لیگ‌های معتر آسیا را هم داشته باشد.

دیگر خبرها

  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • بازیکن غنایی، ستاره جدید فوتبال آسیا!
  • حبس دوساله برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر بوسه جنجالی
  • ۲ سال و نیم زندان به خاطر بوسه جنجالی آقای رئیس
  • ۲ سال و ۶ ماه حبس برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر شادی جنجالی
  • ۲ سال و ۶ ماه زندان به خاطر شادی جنجالی!
  • حکم سنگین به خاطر شادی جنجالی؛ ۲ سال و ۶ ماه زندان
  • حکم سنگین به خاطر شادی جنجالی؛ ۲ سال و 6 ماه زندان
  • اقبالی: مقابل تیم درجه هفتم آسیا نتوانستیم بازیسازی کنیم
  • وقتی عربستانی ها مقابل سپاهان به زمین نیامدند! | اتفاقات جنجالی سال