Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر رئیس‌جمهور بیان کرد: روحانی اختیاراتی را دارد که برای حل مشکلات کشور و رفاه حال مردم از آن‌ها استفاده خواهد کرد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایلنا، محمود واعظی درباره این که رئیس‌جمهور طی سخنانی بیان کرده است اختیاراتی محدود دارد و همین امر باعث شده تا آنطور که باید و شاید نتواند به وظایف خود جامه عمل بپوشاند، گفت:‌ رئیس‌جمهور اختیاراتی را دارا هستند که قطعا برای اداره امور کشور، رفع مشکلات و رفاه حال مردم از آنها استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان این‌که شرایط امروز بسیار پیچیده شده است،‌ اظهار داشت: امروز فشارهای خارجی روی کشور زیاد شده و همین امر بر مسائل اقتصادی و تجاری سایه افکنده است بنابراین اداره کشور در این شرایط نیاز به تمرکز،‌ مدیریت و تصمیم‌گیری صریح و صحیح دارد.

واعظی گفت: رئیس‌جمهور باید بتواند درباره مسائل سریع تصمیم بگیرد لذا اگر مسئله را تحت این عنوان مطرح کردند، به همین خاطر است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رئیس جمهور رئیس دفتر رئیس جمهور محمود واعظی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۹۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالف تمام‌عیار رئیس سازمان برنامه و بودجه با واردات خودرو

«داود منظور»، رئیس سازمان برنامه و بودجه، بار دیگر در جریان یک اظهارنظر رسمی، مخالفت خود را با واردات خودرو نشان داد. او در گفتگو با خبرگزاری ایسنا اعلام کرد که تخصیص ارز‌های کشور برای واردات اتومبیل به‌صرفه نیست. او مدتی پیش نیز چنین گفته‌ای را بیان کرده بود، اما مدتی بعد از موضع خود عقب‌نشینی کرد. تکرار گفته‌های منظور در مخالفت با واردات خودرو نشان می‌دهد که باید او را یکی از مخالفین اصلی واردات اتومبیل به کشور بدانیم.
مخالفت علنی داود منظور با واردات خودرو

رئیس سازمان برنامه و بودجه در گفتگو با خبرگزاری ایسنا گفت: «فرض می‌کنیم که سال ۱۴۰۳ حدود دو، سه میلیارد دلار واردات اتومبیل انجام شود. می‌دانیم به صلاح کشور نیست که منابع ارزی کشور را به واردات خودرو اختصاص دهیم. ما در داخل کشور ظرفیت تولید ۱.۵ میلیون خودرو را داریم.»

اظهارات داود منظور درحالی بیان می‌شود که همواره فعالان اقتصادی، شرکت‌های واردکننده و خودروسازان از کمبود ارز درزمینه واردات اتومبیل و قطعات خودرو گلایه دارند. همچنین روزنامه دنیای اقتصاد در جریان گزارشی به این موضوع پرداخته است که ما نیز آن را در دیجیاتو منتشر کرده‌ایم. به گزارش این روزنامه، بخش اعظم ارز تخصیص‌یافته در حوزه خودرو به موضوع مونتاژ مربوط می‌شود. براساس گزارش منتشرشده، تنها بخش کوچکی از ارز بخش اتومبیل به حوزه واردات خودرو می‌رسد.

براساس آمار ارائه‌شده از سوی وزارت صنعت و بانک مرکزی، در ۱۰ ماه امسال هشت میلیارد و ۱۳۴ میلیون دلار ارز به خودرو و نیمه‌محرکه اختصاص یافته است. سهم واردات اتومبیل از این رقم تنها ۱.۵ درصد، معادل ۱۲۰ میلیون دلار بوده. به‌عبارتی، کمتر از سه درصد ارز بخش اتومبیل برای واردات اتومبیل صرف شده است. حال باید این سؤال را از داود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه، پرسید که آیا تخصیص ارز هنگفت برای مونتاژ خودرو‌های چینی مشکلی از نظر او ندارد؟ اگر خودرو‌هایی همچون بستیون T۷۷ در داخل کشور با داخلی‌سازی حداقلی مونتاژ شوند، آن‌گاه تخصیص ارز برای مونتاژ این خودرو‌ها به‌صرفه خواهد بود؟ درنهایت مخالفت با دستور رئیس‌جمهور مبنی بر آزادسازی واردات خودرو به کشور، با چه هدفی صورت گرفته است؟

 

tags # خودرو ، خودرو وارداتی سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • تأکید رئیس‌جمهور بر ضرورت استفاده از ظرفیت اساتید پیشکسوت
  • تأکید رئیسی بر فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی
  • منظور: بودجه ۱۴۰۳ بدون کسری است +فیلم
  • تکذیب خبر منسوب به منظور درباره تخصیص ارز واردات خودرو
  • عقب‌نشینی کیهان از ادعای «خواب روحانی» در شب حمله به عین‌الاسد
  • عقب‌نشینی کیهان از دروغ «خواب روحانی» در شب حمله به عین‌الاسد
  • مخالف تمام‌عیار رئیس سازمان برنامه و بودجه با واردات خودرو
  • مشکلات با دستور حل نمی شود
  • رئیس‌جمهور: مشکلات مردم که در حیطه اختیارات مدیران دولتی است، باید حل شود