Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@21:43:15 GMT

دوره آموزشی رایگان آشنایی با صرع در قم

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۸۹۶۶۲

دوره آموزشی رایگان آشنایی با صرع در قم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛مریم مرادی،مدیر انجمن صرع قم از برگزاری کلاس‌های آموزشی رایگان آشنایی با صرع و کمک‌های اولیه برای نهاد‌ها و سازمان‌هایی که در ارتباط بیشتر با مردم هستند خبر داد.

وی افزود: از آنجایی که افراد مصروع معمولا به دلیل باور‌های غلط جامعه سعی در پنهان کردن بیماری خود دارند نحوه برخورد و شناخت این بیماری برای بسیاری از افراد شناخته شده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی گفت: در همین راستا با همکاری پزشکان متخصص مغز و اعصاب انجمن، کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی رایگان شناخت بیماری صرع و نحوه کمک‌های اولیه در زمان بروز حملات تشنجی برای اقشاری که در ارتباط بیشتری با مردم هستند برگزار خواهد شد.

مدیر انجمن صرع استان قم خاطرنشان کرد: در دور اول این کلاس‌ها با اعلام آمادگی از سوی تاکسیرانی و خانه کارگر، این کلاس‌ها برگزار خواهد شد و در صورتی که سازمان‌های دیگری نیز متقاضی این کلاس‌ها باشند برای آن‌ها نیز کارگاه‌های آموزشی برپا خواهد شد.

وی تاکید کرد: از آنجایی که بسیاری از تشنج‌ها به‌خصوص در کودکان شناخته نمی‌شود و با حواس پرتی‌های دانش آموزان اشتباه گرفته می‌شود، برای شروع سال تحصیلی جدید در صورتی که اداره کل آموزش و پرورش متقاضی باشد این کلاس‌ها برای مربیان بهداشت مدارس نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ش

صرع چیست؟

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت اخبار پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۹۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی و شاداب سازی ۱۵۰۰ کلاس درس کرمانشاه در طرح شهید عجمیان

مرزبان نظری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر روند اجرای طرح شهید عجمیان در استان کرمانشاه را تشریح و اظهار کرد: این طرح که با هدف بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق محروم با انجام اقداماتی از قبیل رنگ آمیزی، زیباسازی و تعمیرات جزئی میز و صندلی برای صرفه جویی هزینه‌ها و استفاده بهینه از امکانات موجود با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و دانش آموزان بوده است.

وی افزود: در گام اول ۵۲۶ مدرسه توسط آموزش و پرورش شناسایی شد که تاکنون این طرح در یک هزار و ۵۰۰ کلاس درس آن از محل اعتبارات دولتی و خیری به میزان یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اجرا شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به اولویت‌ها و برنامه‌های راهبردی این استان طی سال ۱۴۰۳ اشاره و خاطر نشان کرد: تکمیل فضاهای آموزشی و پرورشی نیمه تمام، ساماندهی مدارس کانکسی، احداث مجتمع‌های آموزشی بزرگ مقیاس و ادامه طرح‌های تخریب و بازسازی و مقاوم سازی در دستور کار و پیگیری قرار دارد.

نظری گفت: با تلاش و پیگیری ریاست این سازمان، تخصیص اعتبارات با توجه به موارد برنامه هفتم افزایش یافته و همچنین با حمایت استاندار کرمانشاه اعتبارات تملک دارایی این استان نیز ۲ برابر شده است.

کد خبر 6063318

دیگر خبرها

  • ۲ هزار کلاس درس در استان اردبیل احداث می‌شود
  • ۴۲۴ پروژه آموزشی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید
  • پروانه تاکسیرانان غایب در کلاس‌های آموزشی تمدید نمی‌شود
  • احداث ۲۰۰۰ کلاس درس در اردبیل پیش بینی شده است
  • ۱۵۰ هزار مترمربع به فضاهای آموزشی سیستان و بلوچستان افزوده شد
  • کسب رتبه اول پروژه و تحویل کلاس درس سیستان و بلوچستان در کشور
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه‌ پس از تعطیلات اعلام شد
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • بهسازی و شاداب سازی ۱۵۰۰ کلاس درس کرمانشاه در طرح شهید عجمیان