Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوونتوس در حال ارزیابی شرایط جذب مهدی بن عطیه است.

طرفداری- مهدی بن عطیه، مدافع 32 ساله مراکشی در ژانویه 2019 به دلیل نیمکت‌نشینی و مشکل با مکس الگری، یوونتوس را به مقصد الدحیل قطر ترک کرد. حالا ممکن است دوباره سرنوشت کاپیتان مراکش در پیراهن سیاه و سفید رقم بخورد.

به گزارش آنتونیو باریلا از لا استامپا، یوونتوس پس از جدایی آندره آ بارتزالی و مارتین کاسرس به تقویت خط دفاعی خود در تابستان می‌اندیشد و فرضیه عجیب بازگشت مهدی بن عطیه مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بن عطیه در ژانویه با انتقالی 8 میلیون یورویی به الدحیل قطر پیوست و گفت هدفش از این انتقال، پرورش فرزندانش در محیطی اسلامی است اما در واقع مشکل با مکس الگری دلیل جدایی او بود. حالا با جدایی الگری از یوونتوس، بن عطیه به بازگشت به بیانکونری چراغ سبز نشان داده و مذاکرات یووه با ایجنت او مثبت بوده است. یوونتوس جذب مریح دمیرال، مدافع جوان ساسولو را تقویت کرده و بازگشت بن عطیه می‌تواند استحکام خط دفاعی یووه را بیشتر و بیشتر کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۹۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه باشگاه اسپانیایی درباره جدایی لژیونر فوتسال ایران

ملی‌پوش فوتسال کشورمان از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا ۲۳-۲۰۲۲ جدا شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه مایورکا پالمای اسپانیا امشب (سه‌شنبه) اعلام کرد که سالار آقاپور به‌صورت رسمی از تیم فوتسال این باشگاه جدا شده است.

شمسایی: هدفی جز قهرمانی در آسیا نداریم/ اگر صلاح می‌دانند به فوتسال هم حواله بدهند

 

در بیانیه باشگاه اسپانیایی آمده است: «باشگاه و بازیکن بر سر جدایی وی به توافق رسیده‌اند. این بازیکن، شرایط خودش را برای باشگاه تشریح کرد و تصمیم گرفته شد که جدایی، بهترین تصمیم به شمار می‌رود.

آقاپورِ 24 ساله به دلایل خانوادگی در حال ترک باشگاه است. این بازیکن با مشکلی خانوادگی به مایورکا پالما پیوست که موجب نگرانی او بود و مانع از این شد که بازیکن از دوره حضورش در اسپانیا لذت ببرد.

پس از بررسی همه گزینه‌های موجود، باشگاه و بازیکن به این نتیجه رسیدند که جدایی از تیم و بازگشت به ایران، بهترین تصمیم برای آقاپور محسوب می‌شود.»

آقاپور در تابستان 1402 قراردادی سه ساله با باشگاه مایورکا پالما امضا کرد که پایانی زودهنگام داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت بازیکنان یوونتوس به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • دلیل جدایی بازیکن خارجی استقلال مشخص شد
  • پیوستن لیورپول به صف مشتریان دین هویسن؛ یوونتوس 40 میلیون یورو می‌خواهد
  • جدایی هافبک اکوادوری استقلال خورستان به دلیل ابتلا به هپاتیت!
  • نتوانستیم کیفیت واقعی خودمان را نشان بدهیم
  • جدایی ستاره فوتسال ایران از باشگاه اسپانیایی رسمی شد
  • قایدی: نتوانستیم کیفیت واقعی‌مان را نشان دهیم
  • بیانیه باشگاه اسپانیایی درباره جدایی لژیونر فوتسال ایران
  • رسمی | جدایی زودهنگام لژیونر ایرانی | قرارداد با تیم اروپایی فسخ شد
  • نیم‌‌نگاه دورتموند به وضعیت دین هویسن؛ جانشین متس هوملس از یوونتوس می‌آید؟