Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی منصوری، مدافع جدید تیم فوتبال سپاهان مدعی شد که سه فصل پیش هم از این تیم اصفهانی پیشنهاد داشته است. ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

مرتضی منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد جدایی‌اش از پدیده برای حضور در تیم سپاهان گفت: من سه سال برای پدیده بازی کردم که در یکی دو سال ابتدایی از لحاظ مالی و فوتبالی اذیت شدم، ولی فصل گذشته شرایط خوبی در این تیم داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احساس کردم که بعد از سه سال حضور در پدیده زمان جدایی فرا رسیده است و تصمیم گرفتم تا فضای جدیدی را تجربه کنم.

 مدافع جدید تیم فوتبال سپاهان در ادامه افزود: چند پیشنهاد هم داشتم، ولی در نهایت سپاهان را انتخاب کردم. سپاهان یک باشگاه حرفه‌ای است و بازیکنی که در این تیم بازی می‌کند، دغدغه زمین تمرین، امکانات، مسائل مالی و ... را ندارد. از طرفی این تیم در لیگ قهرمانان هم حضور دارد و امیدوارم عملکرد خوبی در تیم جدیدم داشته باشم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با باشگاه پدیده هم مذاکره کرده است، گفت: مسئولان باشگاه پدیده هیچ تماسی با من نداشتند. شاید آنها با مدیربرنامه‌هایم صحبت کردند، ولی با من تماسی نداشتند. من هم بازیکن آزاد بودم و قصد داشتم تیمی را انتخاب کنم که باعث پیشرفتم شود. من سه فصل پیش هم از سپاهان پیشنهاد داشتم، ولی به پدیده آمدم تا از حاشیه‌ها دور باشم، ولی همه چیز برعکس شد و پیش‌بینی نمی‌کردم تا با آن مشکلات روبه‌رو شوم. شرایط حتی طوری شد که قرار بود مرا به لیگ دسته اول بفرستند، ولی ماندم تا حقم را بگیرم.

منصوری در خاتمه تصریح کرد: من در فصل گذشته روزهای خوبی را با پدیده تجربه کردم و باید از هواداران این تیم و مردم مشهد هم تشکر کنم. هدف من در سپاهان این است که به افتخارات جدیدی دست پیدا کنم. دوست دارم به چیزهایی که در فوتبال نرسیدم در سپاهان برسم.

مدافع پدیده شهر خودرو به سپاهان پیوست + عکس

 

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سپاهان اصفهان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاهان اصفهان سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۰۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر باشگاه سپاهان از تیم فوتبال و حمایت هواداران

بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، در این پیام آمده است:

 تیم سپاهان در برابر ذوب‌آهن در یک مسابقه حساس و پرفشار تاکتیکی در ورزشگاه نقش جهان به یک پیروزی مهم دست یافت.

بدینوسیله از جدیت، دوستی، همراهی و همدلی بازیکنان و کادر فنی و اجرایی تیم سپاهان کمال تشکر را داریم.

همچنین از هوادارانی که در طول ۹۰ دقیقه مسابقه روز گذشته سپاهان مقابل ذوب‌آهن به صورت شایسته به حمایت از تیم خود پرداختند و نتیجه حمایت خود را دیدند، تقدیر و تشکر می‌نماییم.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن تاکید بر حمایت خود از تیم فوتبال، اعلام می‌نماید کلیه اقدامات لازم در راستای پیشبرد فعالیت‌های تیم در حال پیگیری و انجام است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اعتراف مدافع شمس آذر؛ استقلالی هستم و از این تیم پیشنهاد داشتم
  • گودرزی: استقلالی هستم و از این تیم پیشنهاد داشتم
  • تقدیر باشگاه سپاهان از تیم فوتبال و حمایت هواداران
  • معرفی تیم داوری بازی ملوان و سپاهان
  • تشکر باشگاه سپاهان از تیم فوتبال و حمایت هواداران تیم
  • دیدار فوتبال تیم‌های سپاهان اصفهان و ذوب‌آهن اصفهان
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده
  • ورود آرسنال به کورس شلوغ خرید پدیده جدید فوتبال اوکراین
  • لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود