Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@14:01:39 GMT

دستور فرمانده ارتش برای کمک به حفظ محیط زیست

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۹۱۵۲۲

دستور فرمانده ارتش برای کمک به حفظ محیط زیست

به دستور فرمانده کل ارتش مأموریت بررسی چگونگی کمک مؤثر ارتش به حفظ محیط زیست به مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران ابلاغ شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، در بخشی از دستور امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران آمده است؛ «در حالی که آحاد رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران جان خود را برای حفظ حتی یک وجب از خاک ایران عزیز تقدیم می‌کنند و در حوادث غیرمترقبه مانند زلزله، سیل، آتش سوزی و … به کمک مردم می‌شتابند، لازم است در مورد حفظ محیط زیست نیز بیش از گذشته تلاش نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا به آن مرکز مأموریت داده می‌شود با استفاده از نظرات خبرگان و نخبگان چگونگی کمک مؤثر ارتش به حفظ محیط زیست را بررسی و نتیجه را ارائه نمایند».

منبع: تابناک

کلیدواژه: فرمانده کل ارتش حفظ محیط زیست شی جین پینگ سکه ثامن مهدی طارمی برانکو ایوانکوویچ سید محمد بطحایی جاده چالوس سنتکام الفجیره سد لفور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۱۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفل انس با قرآن کریم با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش در رشت برگزار شد

فرمانده نیروی دریایی ارتش در مسجد شهید بهشتی، تدبر و تفکر در قرآن را رمز پیروزی در برابر دسیسه دشمنان دانست و اظهار کرد: امروز تمرکز دشمن در این است که ما را از قرآن و عترت دور نماید و بر این باور است که با بذر نا امیدی و تفرقه می شود ملت ایران را شکست دهد. 

امیر دریادار ایرانی افزود: قدر این فرصت های معنوی رابدانید. دشمنان فرصت دیدن این جمع ها و وحدت شما را ندارند، او دائما توطئه می کند و از روش های مختلف جاسوسی و نفوذ استفاده می کند.

وی پیشرفت های ایران اسلامی و قدرت نیر وهای مسلح را زبانزد دانست و اظهار کرد:  همه این موفقیت در ذیل سایه ولایت بوجود می آید، جنگ نرم و تضعیف اعتقاد جوانان از اهداف امروز دشمنان کشور ما است که بصیرت و پیروی از منویات رهبر خنثی کننده توطئه دشمنان است.   

وی خاطر نشان کرد قرائت قرآن و حضور در مراسم و محافل قرآنی دلها را به خدا نزدیکتر می کند و و باعث قوی شدن اعتقادات و افزایش بصیرت می شود و کسانیکه با قرآن مأنوس شوند هیچوقت از الطاف الهی بدور نمی مانند و گمراه نمی شوند.

امید رضا رحیمی قاری و حافظ کل قرآن کریم  نفر اول حفظ کل مسابقات بین المللی قرآن کریم در سال ۱۴۰۲ به قرائت آیات وحی پرداخت

گفتنی است در این محفل نورانی که با حضور کارکنان سپاه و فراجا همراه بود از دو خانواده شهید و قرآنی و همچنین تعدادی از نونهالان قرآنی دختر و پسر پس از اجرای برنامه های قرآنی تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • مردمی سازی حفاظت از محیط زیست در دستور کار
  • دیدار نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با رئیس مرکز اسلامی تایلند
  • محفل انس با قرآن کریم با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش در رشت برگزار شد
  • روایت فرمانده نیروی دریایی ارتش از توطئه دشمنان علیه ایران با استفاده از روش های جاسوسی و نفوذ
  • شرط هاشمی رفسنجانی برای کاندیداتوری سیدمحمد خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۰ چه بود؟
  • تالاب زیبای ایران پس از ۳ سال دوباره زنده شد /عکس‌ها
  • اجرای طرح انسداد مرزها توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • تالاب زیبای ایران پس از ۳ سال دوباره زنده شد | تصاویر
  • بازدید فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از جزایر ایرانی خلیج فارس
  • بازدید فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از بندر امیرآباد