Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، قسمت ششم برنامه تلویزیونی «عصر جدید» روز جمعه۱۷ خرداد ماه روی آنتن شبکه سه رفت.

در فصل دوم از این برنامه داوران امین حیایی، سید بشیر حسینی، رویا نونهالی و آریا عظیمی نژاد، در هر قسمت دو اجرا را انتخاب می‌کنند و انتخاب نهایی را به عهدده مخاطبان «عصر جدید» می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای برنامه احسان علیخانی با بیان اینکه انتقادات، سوال‌ها و پیشنهادات بینندگان از هر چیزی برای ما مهمتر است گفت: عده‌ای سوال کرده اند که چرا داوران شما تخصصی نیستند؟ لازم است بگویم تاکنون ۵۷ رشته مختلف در این مسابقه شرکت کرده اند، اگر می‌خواستیم برای هر رشته یک داور تخصصی دعوت کنیم دیگر جا برای نشستن تماشاگر‌ها باقی نمی‌ماند.

وی افزود: از طرفی باید توجه کنیم که ما برنامه تلویزیونی می‌سازیم، پس باید شاخصه مهم سرگرمی که اصلا کشف و ایجاد تلویزیون هم بر مبانی همین شاخصه بوده را در نظر بگیریم. البته ۴ داوری که در مسابقه حضور دارند در رشته‌های خود صاحب نظر و کارکشته هستند.

اجرای نخست ششمین قسمت از دور دوم برنامه عصر جدید برعهده پیام حسن نژاد بود. این جوان ورزشکار با نمایش حرکات ژیمناستیک و حرکات کششی بدن سه رای مثبت داوران را کسب کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اجرای او به دلیل استفاده کم از میله بارفیکس، ابتدا با رای منفی حیایی مواجه شد، اما پس از اجرای یک حرکت دیگر روی میز داوران، حیایی هم به او رای مثبت داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

احسان قارزی معلم سبزواری در مرحله دوم با شاگردانش روی صحنه عصر جدید حاضر شد. او که قبلا در بخش آواز شرکت و نظر مثبت داوران را کسب کرده بود، اینبار هنرش را با نمایش درآمیخت.

قارزی برای نمایش توانمندی خود در صدا و خواندن، شعر‌های کودکانه که حروف الفبا را آموزش می‌داد برای دانش آموزان خوانده و حروف را به آن‌ها درس داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این اجرا با ۳ رای مثبت مواجه شد، اما امین حیایی تنها داوری بود که اجرای قارزی را فارغ از جذابیت چشمگیر دانست و به او رای منفی داد.

سومین اجرای مسابقه عصر جدید را مهدى عبدالوند قهرمان و رکورد دار در حوزه مچ اندازی انجام داد. او در ایران رکوردار مچ اندازی است. در حرکتی ورزشی-نمایشی با سیلاب مُچ انداخت تا از اتحاد و همدردی با هموطنان سیل‌زده بگوید. لحظات جذابی را رقم زد و اجرای متفاوت این شرکت کننده مورد توجه داوران قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در بخشی از برنامه علیخانی گفت: مهدی همیشه می‌گفت، من مچ همه را میزنم، اما خانم من مچ من را می‌خواباند. یعنی هنوز از همسرت میترسی؟ عبدالوند به علیخانی گفت: بذار ازدواج کنی میفهمی؟!

اجرای پایانی مسابقه عصر جدید به عهده ناهید عساکره در حوزه بازیگری بود. او اینبار هم سوژه‌ای مهم را برای اجرا انتخاب کرده بود و لحظه‌ای واقعی را درباره بخشش مادری که قاتل فرزند خود را پای چوبه دار بخشید را روایت کرد و توانست دو رای مثبت رویا نونهالی و آریا عظیمی نژاد را بدست آورد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در پایان قسمت ششم عصر جدید داوران مهدی عبدالوند و پیام حسن نژاد را انتخاب کردند حالا باید منتظر رای نهایی مردم بمانیم.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احسان علیخانی برنامه تلویزیونی صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۱۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتاب‌خوانی ترغیب کنند

استاندار کردستان گفت: کتابخانه‌های عمومی باید با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی با محوریت کتاب و کتابخوانی برای گروه‌های مختلف مردم و استفاده از مشارکت سایر دستگاه‌ها، مردم را به کتاب‌خوانی ترغیب کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان، با تاکید بر حمایت از این نهاد اظهار کرد: ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و ارتقای سرانه مطالعه امری ضروری برای جامعه است.

وی برگزاری جلسات انجمن کتابخانه‌های عمومی استان را در راستای رفع مسائل و مشکلات این نهاد مهم ارزیابی کرد و افزود: ارتباط مؤثر رؤسای کتابخانه‌های عمومی با فرمانداران در شهرستان‌ها می‌تواند به نفع کتابخانه‌های عمومی باشد و به ارتقای شاخص‌های کتاب‌خوانی کمک کند.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: کتابخانه‌های عمومی باید با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی برای گروه‌های مختلف مردم و استفاده از مشارکت سایر دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها توجه داشته باشند.

فعالیت ۸۴ باب کتابخانه عمومی در کردستان

معصومه حسنی‌خونسار، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت ۸۴ باب کتابخانه عمومی در استان تاکید کرد: از این تعداد ۵۴ باب نهادی و ۲۸ باب دیگر مشارکتی است.

وی افزود: هم‌اکنون بالغ بر ۴۵ هزار نفر در کتابخانه‌های عمومی استان عضویت دارند که بخش زیادی از اعضا را کودکان و نوجوانان تشکیل می‌دهند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان، حمایت مسئولان از کتابخانه‌های عمومی را در ایجاد دلگرمی متولیان این حوزه بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: این حمایت‌ها در نهایت به نفع استان و کشور است و سبب توسعه فرهنگی می‌شود.

حسنی‌خونسار با اشاره به بعضی مشکلات عمرانی در کتابخانه‌های عمومی استان تصریح کرد: کتابخانه باید محیطی امن و آرام برای اعضا و علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی باشد که این امر زمینه را برای توسعه فرهنگ مطالعه در جامعه فراهم می‌کند.

وی اضافه کرد: حمایت‌های استاندار کردستان از مقوله کتاب و کتاب‌خوانی مایه دلگرمی فعالان این حوزه است و بدون شک در ارتقای شاخص‌های فرهنگی اثرگذار خواهد بود.

کد خبر 746838

دیگر خبرها

  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • اجرای طرح کاسبان امین در صنوف مختلف قم
  • (عکس) امین حیایی در آغوش دوست دیرینه اش!
  • قیصر امین‌پور نمی‌خواست برای شعرش به او کلیه بدهند
  • یک هم‌خوانی برای افزایش حال خوب در کنسرت خواننده پاپ
  • قیصر امین‌پور نمی خواست برای شعرش به او کلیه بدهند
  • امین حیایی در آغوش دوست دیرینه اش!
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتاب‌خوانی ترغیب کنند
  • بورس از خریداران استقلال و پرسپولیس توضیح و برنامه خواست
  • برخورد با کشف حجاب درجامعه یک مطالبه مردمی است