Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان طی مصاحبه ای اعلام کرد ، دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس به موضوع آتش سوزی در بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر تجاری کشور ورود کرده و جهت بررسی جزئیات این حادثه ، قاضی ویژه تعیین شده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهارداشت: بعد از ظهر روز چهارشنبه پانزدهم خرداد ماه 1398 بروز آتش سوزی در بخش هایی از بندر شهید رجایی در غرب بندرعباس منجر به ایجاد ستون بلندی از دود در این منطقه شد که در نهایت با تلاش نیروهای آتش نشانی و اطفای حریق پس از ساعاتی خاموش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خاطرنشان کرد: بر اساس گزارشات اولیه ،  در جریان این حادثه یک دستگاه ریچ استاکر فرسوده در اراضی تحت مدیریت منطقه آزاد قشم دچار سانحه آتش سوزی شده که به دلیل همجواری آن با بشکه های روغن پایه و قیر، دامنه حریق افزایش یافته و به دلیل مشتعل شدن قیر، ضمن گسترش آتش سوزی ، حجم زیادی دود از این اراضی به هوا برخاسته که تحقیقات کارشناسی و قضایی در خصوص این موضوع ادامه دارد .

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه با اعلام این مطلب که متأسفانه در جریان این آتش سوزی یک نفر از هموطنان عزیزمان جان خود را از دست داده است ، تصریح کرد: دستگاه قضایی استان هرمزگان به منظور کشف حقیقت و بررسی جزئیات این حادثه ، تحقیقات خود را ادامه خواهد داد و به همین منظور دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس به موضوع ورود نموده و قاضی ویژه ای برای رسیدگی تعیین شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش سوزی دادستان عمومی و انقلاب رئیس کل دادگستری استان کارشناسی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۳۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه

به گزارش خبرآنلاین، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع آتش‌سوزی در یک مدرسه خبر داد.

کورش سبزعلی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۸:۳۰ امروز (۵ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۲۵ موضوع وقوع آتش‌سوزی در دبیرستان دوره اول دخترانه اسماء در منطقه صنعتی کارون در کوی مجاهدین اطلاع‌رسانی شد و بلافاصله دو خودروی اطفای حریق، یک دستگاه خودروی امداد و نجات به همراه ۹ آتش‌نشان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه به دلیل اتصال برق کولر رخ داده است، افزود: این حریق بعد از نیم ساعت مهار شد و خوشبختانه مصدومی نداشته است.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: خسارت این حادثه در حد دودگرفتی اتاق مدیر مدرسه و وارد شدن خسارت به وسایل اداری بوده است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899052

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • مدعی العموم از کارخانجات رب گوجه بازدید کرد
  • ◄ بازدید مشاور عالی فرمانده کل قوا از بندر شهید رجایی
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • تمام موتورسیکلت‌های توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • دستورات ویژه برای ترخیص اقلام ضروری وکالاهای وارداتی از بندر لنگه
  • ورود مدعی العموم به موضوع زباله، چالش بزرگ محیط زیست رامسر