Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس انگلیس از آغاز تحقیقات قضایی خود درباره اتهامات وارد شده به حزب کارگر درباره رویکرد ضد صهیونیستی آن خبر داده و اعلام کرد این تحقیقات بنا به پرونده ای که به دفتر رئیس پلیس لندن ارسال شده، انجام می شوند.

اخبار بین الملل - عمده اتهامات مطرح شده در این پرونده، مربوط به فعالیت های ضد صهیونیستی اعضای حزب کارگر از طریق راه اندازی رسانه ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه نام شبکه رادیویی (LBC) نیز ذکر شده است. شبکه ال بی سی متعلق به حزب کارگر انگلیس بوده و متهم به انتشار مطالب ضد صهیونیستی شده است.

از زمان آغاز ریاست «جرمی کوربین» در حزب کارگر انگلیس، رویکرد ضد صهیونیستی آن نیز بیشتر شده بطوریکه شخص کوربین نیز بارها از سوی صهیونیست ها مورد انتقاد قرار گرفته است.

برای مثال در مرداد ماه سال جاری رئیس حزب کارگر انگلیس که متهم به ضدیت با صهیونیستهاست در توئیتر جنایات نظامیان صهیونیستی در به شهادت رساندن دست کم ۱۶۰ فلسطینی را محکوم کرد. در سال گذشته نیز به مناسبت صدمین سالگرد اعلام بیانیه بالفور قرار بود تا مراسم شامی با حضور شخصیت های انگلیسی و اسرائیلی برگزار شود اما «جرمی کوربین» رهبر حزب کارگر انگلیس اعلام کرد که در این ضیافت شام شرکت نمی کند.

این اقدام کوربین موجب خشم صهیونیست ها شده به طوری که روزنامه جروزالیم پست در مطلبی نوشت: کوربین در حالی از شرکت در این مراسم خودداری کرده که بر اساس نظرسنجی ها فقط ۱۳ درصد از یهودیان انگلیس در انتخابات آتی به حزب کارگر رای خواهند داد.

در سال ۹۵ هم حزب کارگر اسرائیل از رئیس حزب خواهر خوانده خود یعنی حزب کارگر انگلیس دعوت کرده بود تا از موزه هولوکاست بازدید کند اما جرمی کوربین این دعوت را رد کرده و فرد دیگری را به جای خود برای بازدید از موزه معرفی کرد. همین امر موجب شده تا کوربین که در آن زمان با نوعی کودتا برای کنار رفتن از سمت ریاست حزب مواجه بود با انتقادات جدیدی مواجه شود.  

در سال جاری نیز کوربین در سخنانی در لندن ضمن محکوم کردن کشتار فلسطینی ها در جریان تظاهرات در نوارغزه اعلام کرد، سرپوش گذاشتن بر اقدامات اسرائیل در کشتار فلسطینیان معترض که به هیچ سلاحی مسلح نیستند باید متوقف شود. وی ضمن محکوم کردن اسرائیل به خاطر کشتار معترضان فلسطینی از قدرتهای بین المللی به خاطر سکوت در برابر «بی عدالتی و اقدامات غیر قانونی و غیر انسانی» اسرائیل انتقاد کرد.

انگلیس همواره به عنوان یکی از حامیان رژیم صهیونیستی نه تنها کمکهای بسیاری در زمینه های مختلف مالی، اقتصادی، تسلیحاتی به آن انجام می دهد، بلکه از اقدامات نظامی و اشغالگرانه این رژیم و از جمله حملات ارتش صهیونیستی به غزه درسالهای ۲۰۰۸، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ میلادی حمایت کرد.

نمونه بارز این حمایت، اقدام وزارت تجارت بریتانیا در ژوئیه ۲۰۱۵ بود که ضمن لغو محدودیت های باقی مانده برای فروش تسلیحات به رژیم صهیونیستی مدعی شد که مجوزهای صادر شده برای فروش سلاح و تجهیزات نظامی به این رژیم مطابق با مقررات بوده و قوانین حقوق بشری را نقض نکرده است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رئیس پلیس انگلیس رژیم صهیونیستی لندن هولوکاست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۳۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات رفسنجان + توضیحات دادستان

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رفسنجان با اشاره به پیدا شدن جسد دانشجوی دندانپزشکی رفسنجان در ارتفاعات کوه های سرچشمه، گفت: در این رابطه دو مظنون تحت تعقیب قضایی قرارگرفته‌اند و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، علیرضا محمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به دریافت گزارشی مبنی بر مفقود شدن فردی به هویت (م. د) دانشجوی غیربومی رشته دندانپزشکی و صدور فوری دستورات قضائی برای پیدا شدن وی، اظهار کرد: صبح امروز و در پی گزارش یکی از دشت‌بانان مبنی بر پیدا شدن خودروی بدون سرنشین در دشتی حوالی کوه‌های مرتفع سرچشمه، کلانتری ۱۴ سرچشمه مراتب را به دادستانی و پلیس آگاهی اطلاع داد.

وی افزود: به محض پیدا شدن خودروی فرد، بلافاصله پلیس آگاهی، گروه امدادی جمعیت هلال احمر و عوامل گشت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان به محل اعزام و تحقیقات برای پیدا شدن فرد گمشده آغاز و در نهایت جسد فرد با هلی‌شات در ارتفاعات کوه‌های سرچشمه پیدا شد.

دادستان رفسنجان با اشاره به آغاز تحقیقات اولیه با حضور بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان و پزشک پزشکی قانونی و کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حادثه، گفت: تحقیقات تکمیلی از سوی بازپرس پرونده ادامه دارد و اظهارنظر نهایی پس از انجام تحقیقات و معاینات پزشکی قانونی و کارآگاهان پلیس آگاهی اعلام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو مظنون تحت پیگرد قضائی قرار گرفته‌اند و به محض روشن شدن نتیجه پرونده، موارد به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 747060

دیگر خبرها

  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 
  • همدستی مرد و زن برای قتل شوهر
  • پیدا شدن جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات رفسنجان + توضیحات دادستان
  • واکنش دادستان رفسنجان در مورد فوت یک دانشجو
  • راز مرگ پسر ۲۲ ساله گمشده برملا شد
  • پلیس انگلیس دو نفر را متهم به جاسوسی برای چین کرد
  • رضایی: «وعده صادق» به رویه بی پاسخ ماندن تجاوزات رژیم صهیونیستی پایان داد/ پروژه کریدورهای صهیونیستی-آمریکایی شکست خورده‌ است
  • مرگ مشکوک پسر جوان در ایستگاه مترو سرسبز + جزئیات
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۲ سال در قشم