Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@18:46:30 GMT

طرز تهيه کوکتل طالبي و هندوانه

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۹۳۹۵۸

طرز تهيه کوکتل طالبي و هندوانه

خبرگزاري آريا -

طرز تهيه کوکتل طالبي و هندوانه
بک ترکيب بيش از دو نوشيدني کوکتل (Cocktail) گفته مي شود. امروزه بيش از هزاران نوع کوکتل در جهان وجود دارد که هرکدام با توجه به مواد و نوشيدني ها، آب و هوا و ذائقه ي هر منطقه درست شده اند. با آمدن فصل گرما، هيچ چيز مثل يک نوشيدني خنک آدم را سرحال نمي آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طرز تهيه کوکتل طالبي و هندوانه :
هندوانه و طالبي را با استفاده از قاشق مخصوص توپي تا جايي که مي شود از آن توپک هندوانه و طالبي در بياوريد و داخل ليوان را با آن پر کنيد.
از قسمت هاي سفت و ترد هندوانه براي توپي زدن استفاده کنيد و براي طالبي از طالبي اي استفاده کنيد که سايز آن بزرگ باشد، همچنين از دستنبو، گرمک و کليه ي خاندان و بستگان طالبي هم مي توانيد استفاده کنيد.
ابتدا تخمه هاي اضافه ميوه ها را جدا کنيد سپس داخل مخلوط کن بريزيد و اگر ميوه هايتان شيرين نبودند مقداري شکر يا عسل به آن ها اضافه کنيد و خوب با هم ميکس کنيد و بعد در ليوان روي توپک ها بريزيد و خنک ميل کنيد.
گردآوري: بخش آشپزي بيتوته


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۳۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایده‌های جالب برای برش و تزئین میوه‌ها و سبزیجات + فیلم

تزئین سبزیجات و میوه‌ها برای تحریک اشتها و به نمایش گذاشتن سلیقه و ابتکار شما خانم‌های خانه‌دار تاثیر بسزایی دارد. نمونه‌هایی از میوه ها و سبزیجات تزئین شده است بسیار شیک و زیبا را در این ویدیو می‌بینید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • آموزش شیرینی‌پزی / طرز تهیه حلوا زنجبیلی تبریز با مواد بسیار ساده
  • معمای ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد برای المپیک ۲۰۲۴ و هندوانه دربسته‌ پادشاه
  • ایده‌های جالب برای برش و تزئین میوه‌ها و سبزیجات + فیلم
  • چه شربتی را جایگزین نوشابه و دلستر کنیم؟
  • عوارض خوردن خوراکی و نوشیدنی‌های صنعتی بجای وعده غذایی
  • نوشیدنی‌های موثر در درمان بیماری‌های کلیوی + فیلم
  • شیر برنج بدون خامه بهترین گزینه برای کسانی که رژیم دارند
  • انبار بزرگ مواد غذایی و نوشیدنی در آبادان پلمب شد
  • طرز تهیه ۴ مدل سوپ خوشمزه و مقوی برای افطار
  • طالبی: بهترین اتفاقات در انتظار تفنگ است