Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر ایران- حمید درخشان، سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس برانکو ایوانکویچ را همچنان بهترین گزینه برای هدایت تیم پرسپولیس دانست و گفت: او تیم را از من تحویل گرفت ولی وقتی موفقیت او را دیدم و شادی هواداران را به خاطر کسب قهرمانی ها و جام ها چرا باید با او مخالف باشم؟

پیش کسوت باشگاه پرسپولیس در عین حال با اشاره به مشکلات اقتصادی ناشی از کمبود درآمد و افزایش قیمت ارز جدایی او را محتمل دانست و گفت: اگر می‌خواهند بماند باید مطالبات معوقه او را بپردازند و هزینه قرارداد جدید را تأمین کنند ولی اگر نتوانند نباید به عقب بازگردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حمید درخشان که صبح امروز شنبه 18 خرداد 98 در یک برنامۀ زندۀ تلویزیونی در شبکۀ سه سخن می گفت در برابر این پرسش که علی دایی یا افشین قطبی را گزینه‌های مناسبی برای جانشینی برانکو می داند یا نه، به صراحت پاسخ منفی داد و گفت: آقای دایی مدت کوتاهی در پرسپولیس بوده و کارنامۀ ایشان مشخص است و هواداران مایل به انتخاب او نیستند. هر چند مشکل شخصی با او ندارم.  

وی تصریح کرد: پس از قهرمانی های پیاپی و مربی‌یی در سطح برانکو باید جلو برویم نه آن که هوادار احساس کند به عقب بازگشته ایم. 

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: حمید درخشان برانکو ایوانکوویچ افشین قطبی علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۴۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات علی دایی با آقای گل سابق پرسپولیس + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، علی دایی این روزها به دور از فوتبال به سر می برد و به گفته خودش قصد ندارد فعلا به فوتبال برگردد. حالا تصویری از علی دایی کنار محسن خلیلی منتشر شده است، محسن خلیلی چند سال است که وظیفه ریاست آکادمی پرسپولیس را برعهده دارد.

محسن خلیلی در سال هایی که بازی می کرد، عنوان آقای گلی را با پیراهن پرسپولیس به دست آورد و یکی از بهترین مهاجمان تاریخ باشگاه پرسپولیس محسوب می شود.

کد خبر 845118 برچسب‌ها ویژه ورزشی علی دایی

دیگر خبرها

  • درخشان: واژه نمی خواهند قهرمان شویم، بچگانه است
  • انتقاد فرزند حمید نوری از بازگشت گشت ارشاد ؛ رهبری کی گفتند کاری که نتیجه عکس می دهد را انجام دهید؟!
  • درخشان: هم استقلال شانس قهرمانی دارد، هم پرسپولیس؛ هر تیم به دنبال تخریب دیگری است
  • بازگشت پرسپولیس از آبادان، شاید به‌عنوان صدرنشین
  • فرزند حمید نوری از بازگشت گشت ارشاد انتقاد کرد: رهبری کی گفتند کاری که نتیجه عکس میدهد را انجام دهید؟!
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • (عکس) میزبانی علی دایی از قاتل استقلال
  • ملاقات علی دایی با آقای گل سابق پرسپولیس + عکس
  • (عکس‌) آقای گل پرسپولیسی‌ها مهمان علی دایی شد