Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-16@14:09:46 GMT

پایان دور دور رانندگان متخلف توسط پلیس

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۹۵۲۸۷

پایان دور دور رانندگان متخلف توسط پلیس

به گزارش ایسکانیوز، ماموران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در راستای ایجاد آرامش و نظم و انظباط ترافیکی به دور دور رانندگان متخلف پایان دادند.

بر پایه این گزارش سلب آسایش مردم، حرکات حادثه‌ساز و مخاطره‌آمیز،‌ امنیت اخلاقی، دور دور، آلودگی صوتی، حمل حیوان و ... از جمله موارد توقیف خودروهایی بود که امروز در حیاط مقرر فرماندهی تهران بزرگ به نمایش گذاشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ آخرین اطلاعات این عملیات را تا دقایقی دیگر بازگو کند.

انتهای پیام/

20 / 20 فرماندهی انتظامی تهران بزرگ دور دور کردن ایجاد آرامش‌ برای شهروندان ماموران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ سردار حسین رحیمی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ دور دور کردن سردار حسین رحیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۵۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری وصف ناپذیر مردم به ویژه بانوان با پلیس در طرح نور

به گزارش خبرگزاری مهر، فرماندهی انتظامی کشور در اطلاعیه‌ای از مردم عزیز به ویژه بانوان معتقد و قانون‌مدار کشور برای همکاری و همراهی در اجرای طرح نور تقدیر کرد.

در اطلاعیه شماره دو فرماندهی انتظامی کشور در خصوص طرح نور (عفاف و حجاب) آمده است:

با اجرای طرح نور از روز شنبه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳، خوشبختانه شاهد همکاری وصف ناپذیر مردم عزیز به ویژه بانوان فهیم و قانون مدار کشورمان با پلیس هستیم. قاطبه زنان و دختران ایران اسلامی، ارزش وجودی خود را دانسته و نسبت به رعایت قوانین عرصه عفاف و حجاب تمکین دارند که این حاکی از فهم و شعور نهفته در زنان این مرز و بوم است.

تمام تلاش پلیس بر این است که بانوان کشورمان در امنیت و آرامش لازم در جامعه فعالیت‌های خود را انجام دهند و در سایه همین همکاری و همراهی‌ها است که فضایی سالم با حفظ حریم افراد در جامعه شکل می‌گیرد و هر روز بر پویایی و پیشرفت آن افزوده می‌شود.

فرماندهی انتظامی کشور به تمام مادران، خواهران و دختران سرزمین ایران اسلامی که با برادران خود در فراجا همگام و همسو بوده و با روشنفکری آگاهانه نسبت به قوانین جامعه ایران اسلامی تمکین دارند، تقدیر و تشکر خالصانه خود را ابراز می‌کند.

کد خبر 6077981

دیگر خبرها

  • دستگيري ماموران قلابی در تهران
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر
  • زورگیران اتوبان صدر اسلحه داشتند | این مجرمان را درس عبرت بقیه می‌کنیم | تشکر پلیس از کسی که فیلم گرفت
  • دستگیری سارقان صدر با هوشمندی و ابزار پلیس
  • مجازات سنگین در انتظار سارقان بزرگراه صدر
  • ترافیک روان در معابر و بزرگراه‌های پایتخت
  • همکاری وصف ناپذیر مردم به ویژه بانوان با پلیس در طرح نور
  • توقیف، پایان لایی‌کشی‌های موتورسیکلت‌های سنگین تهران
  • عاملان نزاع و درگیری میدان شهرداری رشت دستگیر شدند