Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-25@11:00:47 GMT

شکست آرژانتین و لهستان در هفته دوم لیگ ملتهای والیبال

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۹۶۲۳۲

خرداد؛ در پایان مسابقات روز نخست هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ تیمهای آرژانتین و لهستان نتیجه را به ژاپن و فرانسه واگذار کردند.
به گزارش ایسنا، از صبح روز جمعه ۱۷ خرداد ماه تا بامداد امروز (شنبه) ۱۸ خرداد ماه بازی‌های هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ در ژاپن با برگزاری ۸ دیدار پیگیری شد که در حساس‌ترین بازی‌ها، تیم‌های ژاپن و فرانسه توانستند رقبای خود یعنی آرژانتین و لهستان را با نتایج سه بر صفر و سه بر یک شکست دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نتایج روز نخست هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ - ژاپن:ایران ۲ - ۳ برزیل (۲۵-۲۳، ۱۶-۲۵، ۲۵-۲۱، ۳۱-۳۳ و ۱۰-۱۵)فرانسه ۱ - ۳ فرانسه (۲۸-۲۶، ۲۵-۲۳، ۲۴-۲۶ و ۲۵-۲۰)ژاپن ۳ - صفر آرژانتین (۲۵-۱۶، ۲۵-۱۶ و ۳۳-۳۱)ایتالیا ۳ - ۱ آمریکا (۲۵-۲۳، ۱۳-۲۵، ۲۵-۲۰ و ۲۵-۲۳)چین ۳ - صفر بلغارستان (۲۶-۲۴، ۲۵-۲۰ و ۲۵-۱۷)روسیه ۳ - صفر پرتغال (۲۵-۱۹، ۲۵-۲۲ و ۲۵-۲۰)آلمان ۳ - ۲ صربستان (۲۵-۲۰، ۱۶-۲۵، ۲۶-۲۸، ۲۶-۲۴ و ۱۵-۹)کانادا ۳ - صفر استرالیا (۲۵-۲۳، ۲۵-۱۷ و ۲۵-۱۸)
تیم ملی ایران امروز (شنبه) ۱۸ خرداد ماه ۱۳۹۸ در روز دوم هفته دوم لیگ ملت‌ها از ساعت ۱۰:۴۰ صبح به مصاف آرژانتین می‌رود. برچسب ها: آرژانتین ، لهستان

منبع: خرداد

کلیدواژه: آرژانتین لهستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۶۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ملت‌ها: لیست ژاپن با حضور یک ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، فلیپ بلین سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن که احتمالا آخرین سال حضور خود در این تیم را پشت سر می گذراد پس دیدن عملکرد بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم اسامی بیست و نه بازیکن را برای لیگ ملتهای والیبال اعلام کرد که نام کیهان تاکاهاشی بازیکن دو رگه ایران ژاپنی در این لیست به چشم می خورد.

اسامی بازیکنان دعوت شده به تفکیک پست ها:

پاسورها: ماساهیرو سکیتا، آکیهیرو فوکاتسو، فوکاتسو، موتوکی آکیتو، ریو یاماموتو و ماساکی اویا

سرعتی‌زن ها: آکیهیرو یامائوچی،تایشی اونودرا،، کنتارو تاکاهاشی، لاری  گو مورایاما، دن لاری، کنتو آسانو، کیگو نیشیموتو و رن اونیکی

قطر پاسورها : یوجی نیشیدا، کنتا میائورا، نیشیاما و کیهان تاکاهاشی

دریافت کننده ها: یوکی ایشیکاوا ( کاپیتان) ران تاکاهاشی،  تاتسونوری اوتسوکا، کنتا تاکاناشی، شوما تومیتا، ماساتو کای، آکیتو یامازاکی، کنیو ناکاماتو و یودای آرای،

لیبروها: توموهیرو یاماتومو، کازایوکی توموهیرو اوگاوا و کازایوکی  تاکاهاشی

تیم ملی والیبال ایران در پنجمین بازی خود در لیگ ملتهای والیبال به مصاف ژاپن خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • یاناس ویچیچ:میلیون‌ها ایرانی عاشق والیبال هستند
  • حضور یک ایرانی در تیم ملی والیبال ژاپن!
  • لیگ ملت‌ها: قهرمان المپیک پرستاره‌تر از همیشه
  • لیگ ملت‌ها: لیست ژاپن با حضور یک ایرانی
  • لیست رویایی تیم ملی ایتالیا برای لیگ ملت‌ها؛ حضور یک بازیکن آمریکایی!
  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب سرنوشت‌ساز والیبال ایران
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • جانشین خولیو ولاسکو با باشگاهش تمدید کرد