Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@11:42:20 GMT

قصاص برای نامزد کینه جو

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۹۶۶۳۴

قصاص برای نامزد کینه جو

گروه حوادث /کارگر عاشق پیشه که پس از شنیدن جواب رد در ازدواج با دختر مورد علاقه‌اش او را به باغی در کرج کشانده و به قتل رسانده بود از سوی قضات شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به قصاص محکوم شد. قصاص

به گزارش خبرنگار حوادث«ایران»، رسیدگی به این پرونده جنایی از حدود یک سال قبل آغاز شد. خانواده دختری دانشجو به‌ نام مریم فرجی با مراجعه به پلیس خبر ناپدید شدن وی را اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجا که مریم در حوادث دی سال 96 و به‌ دنبال اغتشاشاتی که در کرج اتفاق افتاده بود از سوی پلیس دستگیر و پس از محاکمه به سه سال حبس محکوم شده بود وقتی به طرز مرموزی در تابستان 97 ناپدید شد خبرهای مختلفی در فضای مجازی انتشار یافت که ماجرای ناپدید شدن وی را به پلیس و نهادهای امنیتی ربط دادند تا اینکه کارآگاهان جنایی استان البرز با ردیابی آخرین مکالمات و پیامک‌های مریم دریافتند او آخرین بار با فردی به‌ نام مجید که نامزدش بوده قرار ملاقات داشته است.

نامزد جنایی

مجید بازداشت شد و در حالی که سعی داشت اصل ماجرا را کتمان کند بالاخره لب به اعتراف گشود و راز قتل مریم را افشا کرد.
مجید ۲۹ ساله که برای گذران زندگی و امرار معاش، کارگری می‌کرد، درباره انگیزه‌اش از این جنایت گفت: هفت سال قبل با مریم آشنا شدم و قرار بود با هم ازدواج کنیم اما از چند ماه قبل گفت که از ازدواج با من پشیمان شده است. روز پنجشنبه چهاردهم تیر سال ۹۷ با هم قرار گذاشتیم تا به باغ ما بیاید و صحبت کنیم. او ادعا کرد یکی از استادان دانشگاهش از او خواستگاری کرده و قصد دارد با او ازدواج کند. با شنیدن این حرف، کنترل خود را از دست دادم و خفه‌اش کردم. بعد هم حدود نیم متر زمین را کندم و جسد را دفن کردم. نمی‌خواستم تا جسد پیدا نشده به قتل اعتراف کنم اما بعد از ده روز، راز جنایت فاش شد و مجبور به اعتراف شدم.متهم روز سه‌شنبه هفتم خرداد 98 در جلسه‌ای که در شعبه یکم دادگاه کیفری یک استان البرز به ریاست قاضی رنجبر تشکیل شده بود تحت محاکمه قرار گرفت.قضات دادگاه نیز پس از بررسی محتوای پرونده و بر اساس درخواست اولیای دم متهم را به خاطر قتل عمد به قصاص محکوم کردند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۶۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ آبگرفتگی معابر در شیراز به دنبال بارش شدید باران

بارش باران از صبح امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت) در شیراز و مناطق اطراف آن باعث آبگرفتگی معابر در این مناطق شد.

دریافت 19 MB

تصویربردار: امین فائضی، مریم سادات رحیم‌زاده / تدوینگر: مریم غلامی

دیگر خبرها

  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • پیمان یوسفی و علی دبیر باز هم خبرساز شدند
  • ۷ فیلم‌ که مثل «بیبدن» بر اساس پرونده‌ای واقعی ساخته شده‌اند
  • ویدیو/ آبگرفتگی معابر در شیراز به دنبال بارش شدید باران
  • رهایی ۶۱۳ نفر از قصاص در سال گذشته
  • رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه: ۸۵ پرونده قصاص در کشور به سازش انجامید
  • ۸۵ پرونده قصاص در سراسر کشور منجر به سازش شد
  • پوشش مریم نواز هنگام استقبال از رئیسی + فیلم
  • کینه صهیونیستی به روایت مصری