Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس، محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس امروز، 18 خردادماه با اشاره به رشد 54 درصدی کمک‌های مردمی صدقات در 2 ماهه ابتدایی امسال در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته به این نهاد، گفت: مردم نیکوکار این استان در 2 ماهه اول سال 46 میلیارد و 700 میلیون ریال صدقه پرداخت کردند که نشان از اعتماد مردم به کمیته امداد این استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد 446 هزار و 503 مشترک صندوق صدقه در سطح استان وجود دارد، یادآور شد: از این تعداد 431 هزار و 124 عدد صندوق کوچک خانگی و ۱۰ هزار و 111 عدد صندوق بزرگ معابر و ۵ هزار و 268 عدد صندوق متوسط در سطح استان تعبیه شده است.
بذرافشان با اشاره به میزان جمع آوری صدقات و افزایش آن نسبت به سال گذشته، اظهار کرد: این میزان رشد، نشان‌دهنده افزایش اعتماد مردم به این نهاد است که با وجود داشتن مشکلات معیشتی و اقتصادی، همچنان صدقه را به عنوان سنتی حسنه در زندگی خود پذیرفته‌اند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي صدقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۶۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۳۰۰۰ میلیارد ریالی از طرح مسکن خراسان‌ جنوبی

رئیس هیئت عامل صندوق ملی مسکن از حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی این صندوق در بخش زیربنایی نهضت ملی مسکن استان خراسان جنوبی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند به نقل از اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی، محمدرضا مهدیار اسماعیلی رئیس هیئت عامل صندوق ملی مسکن با استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با رئیس هیئت عامل این صندوق، وضعیت احداث مسکن‌های استان بررسی و مقرر شد با توجه به عملکرد مثبت این استان و تامین 4 هزار و 500 هکتار زمین، مساعدت و حمایت لازم از سوی صندوق برای پرداخت هزینه‌های عملیات زیربنایی انجام شود.

رئیس هیئت عامل صندوق ملی مسکن میزان پرداختی مراحل اولیه به این استان پس از ارائه مستندات را 2 هزار و 100 میلیارد ریال اعلام کرد.

استاندار خراسان جنوبی هم با بیان اینکه مسکن‌های احداثی طرح نهضت ملی مسکن در 30 شهر این استان به صورت ویلایی در حال احداث است گفت: فقط در بیرجند که مرکز استان است با توجه به محدودیت اراضی، واحدها به صورت 4 و 5 طبقه احداث می‌شوند.

جواد قناعت با اشاره به پیشتازی استان خراسان جنوبی در طرح نهضت ملی مسکن گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تمامی تعهد ساخت مسکن حمایتی این استان تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • حمایت ۳۰۰۰ میلیارد ریالی از طرح مسکن خراسان‌ جنوبی
  • ایرانیان ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • کمک ۷ میلیارد ریالی حامیان خارج از کشور به ایتام زنجانی
  • پرداخت ۱۳ میلیارد تومان صدقات توسط مردم خراسان جنوبی
  • پرداخت صدقه در خراسان جنوبی ۳۴ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۳۴ درصدی پرداخت صدقات در خراسان جنوبی
  • مشارکت ۳۵ میلیارد تومانی مردم و خیرین در اطعام نیازمندان بندرعباس