Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: با وجودی که در یزد ظرفیت‌های بسیار زیادی در حوزه‌های مختلف به ویژه گردشگری داریم، الان فضای یزد تبدیل به فضای نخبه‌کشی و فرار سرمایه‌گذاران شده است. ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، غلامعلی سفید پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه شهرداران پیشین و جدید یزد، بحث توجه به آب را موضوعی مهم در استان یزد دانست و اظهار داشت: مجموعه مدیریت شهری متعهد است که قطره‌ای از آب انتقالی به استان یزد در بخش فضای سبز مورد استفاده قرار نگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تحقق این موضوع را مستلزم همراهی تمام دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه دانست و گفت: باید همه دست به دست هم دهیم تا جلوی استفاده از آب شرب در فضای سبز به صورت کامل گرفته شود و پساب و یا آب چاه‌های آلوده در این زمینه مورد استفاده قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد نکته مهم بعدی را سرمایه‌گذاری در استان یزد دانست و عنوان کرد: تصور این است که فضای عمومی استان برای سرمایه‌گذاری و دعوت از سرمایه‌گذاران در استان یزد فراهم نیست و در این زمینه هر بخش به اندازه خود مقصر است.

روایت موفقیت های دانش‌آموز نخبه قمی که هم‌زمان با تحصیل، تدریس می‌کندابعاد جدید در گردشگری اردبیل تعریف شد؛ تقویت زیرساخت همگام با جلب مشارکت عمومی5700 فرصت شغلی در بخش گردشگری استان کرمانشاه ایجاد می‌شوداردبیل| راه دسترسی جدید منطقه نمونه گردشگری فندقلو احداث می‌شود

 

سفید با تاکید بر اینکه الان همه در استان یزد برای فرار سرمایه‌گذاران در حرکتند تصریح کرد: الان به نظر من استان یزد تبدیل به فضای نخبه‌کشی شده است و سرمایه‌گذاران را هر یک به نوعی فراری می‌دهیم.

وی بر ضرورت وجود سیاست‌ها و برنامه‌ریزی درست در این حوزه تاکید کرد و افزود: ما می‌توانیم از سرمایه‌گذارای یزدی‌های مقیم خارج از کشور به خوبی استفاده کنیم و زمینه پیشرفت همه جانبه یزد فراهم گردد.

رئیس شورای شهر با اشاره به ثبت جهانی بافت تاریخی یزد گفت: نگهداری و حفظ این بافت نیازمند تلاش همگانی است و هر دستگاه وظیفه مشخصی در این زمینه دارد و باید به وظایف خود به درستی عمل نمایند.

سفید عنوان ثبت جهانی را مهم دانست و با بیان اینکه حفظ این عنوان هزینه دارد خاطرنشان کرد: ما نمی توانیم شهر جهانی باشیم ولی با هیچ کجای دنیا ارتباط نداشته باشیم و درهای شهر را به روی جهانیان ببندیم.

وی افزود: یکی دیگر از مشکلات و آسیب‌هایی که با آن روبرو هستیم بحث مهاجرت اتباع به استان و در طرف مقابل مهاجرت نخبگان و تحصیل کردگان یزد به خارج از استان است به گونه‌ای که 10 درصد کل جمعیت استان را الان اتباع تشکیل می‌دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد بر ضرورت توجه مدیریت شهری به ایجاد نشاط اجتماعی در شهر تاکید کرد و افزود: الان شهرهای بسیار کوچکتر یزد هم نسبت به این موضوع توجه دارند و برنامه‌های بسیار گسترده‌ای در این حوزه دارند چرا که تمام صفات خوب از جمله سخت‌کوشی و مشارکت و تلاش از قبل همین نشاط اجتماعی به وجود می‌آید.

انتهای پیام/ش

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۷۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان بومی با تمام توان حمایت خواهیم کرد

 محمد کشاورز در دیدار با معتمدان بخش مرکزی، ضمن تبریک بهار طبیعت و فرارسیدن سال جدید و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان، اظهار کرد: درصددیم در سال جدید که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شد،با تلاش و کوشش مضاعف از سوی مردم و مسوولان بتوانیم اقدامات موثری در حوزه اقتصاد مردم پایه برداریم و با مشارکت مردم بویژه معتمدان در بحث راه اندازی کارگاه ها و کارخانه های تولیدی تحولی در هیرمند ایجاد کنیم.

وی با اشاره به جایگاه اجتماعی معتمدان افزود: با توجه به روابط نسبی و سببی و برخی آداب و رسوم مشترک با کشور افغانستان، معتمدان در آن سوی مرز نیز دارای نفوذ و روابطی هستند که در همین راستا با همکاری و همراهی معتمدان در سال گذشته توانستیم مقادیر قابل توجه ای گیاه لوخ از کشور افغانستان وارد کنیم که این امر کمک شایانی به بافندگان این گیاه کرد.

فرماندار هیرمند با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در سال گذشته بیان کرد: در اواخر سال گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را داشتیم که به نحو مطلوب و در سلامت کامل برگزار شد.

وی افزود: شاهد بارش رحمت الهی در حوضه آبریز هیرمند هم بودیم که در پی آن جاری شدن آب در انهار سطح این شهرستان باعث ایجاد شور و شوقی وصف ناپذیر در بین مردم شد و به خوبی از مقدار ورودی آب در جهت مصارف کشاورزی بهره بردیم.

کشاورز اذعان کرد: در نشست های مشترکی که با مسوولان ولایت نیمروز افغانستان داشتیم با توافقات حاصله محل پل دوم جانمایی و فرآیند ساخت راه موقت در روزهای اخیر شروع شد که ساخت پل دوم کمک شایانی به افزایش تردد ناوگان ترانزیتی در پایانه میلک خواهد کرد.

وی تصریح کرد: با تلاش تیم اقتصادی شهرستان هیرمند در سه مرحله مبالغی از محل درآمد طرح کوله بری و خرده فروشی به حساب برخی سرپرستان خانوار واریز شد.

فرماندار هیرمند افزود: در پرداخت خسارت ناشی از حق نکشت کشاورزان در حوزه سیستان پیشتاز بودیم و مبلغ ۳۰میلیون ریال هم از محل درآمد فروش سوخت مازاد مرزنشینان به حساب ۶ هزار و ۹۶ سرپرست خانوار زیر پوشش کمیته امداد واریز شد.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه واردات دام سبک و سنگین نیز اقدامات قابل توجهی صورت گرفت و آمارها حاکی از رشد چشمگیر واردات دام در ادوار اخیر بود.

کشاورز تاکید کرد: با توجه به رویکرد دولت مردمی آیت الله رئیسی،از پیشنهادها و راهکاری های معتمدان استقبال می‌کنیم و این عزیزان می‌توانند در فرایند تصمیم گیری و اجرا، مشارکت داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاران برای تحقق شعار سال پای کار باشند
  • آمادگی دولت برای رونق گردشگری در منطقه کامفیروز
  • برخی فرآیندهای اقتصادی در مناطق آزاد اصلاح می‌شود
  • از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان بومی با تمام توان حمایت خواهیم کرد
  • بروکراسی اداری، مهمترین مانع سرمایه گذاری در کشور
  • روش سرمایه‌گذاری غیر مستقیم در بازار سرمایه ایران برای کدام گروه از سهامداران مناسب است؟
  • آغاز ساخت ۷۵۰۰ هزار مگاوات نیروگاه خورشیدی
  • مسئولان با همه توان از سرمایه‌گذاران حمایت کنند
  • این بازار گزینه مهم سرمایه‌گذاران در سال ۱۴۰۳!
  • این بازار سال ۱۴۰۳به گزینه مهم سرمایه‌گذاران بدل شد / کدام بازار سود بیشتری دارد؟