Web Analytics Made Easy - Statcounter

علویان مهر گفت: به ازای حدود ۱۴ دانشجو یک عضو هیئت علمی در دانشگاه وجود دارد و این درحالی است که افق وزارت علوم در سال ۱۴۰۰ تعداد ۲۲ به ازای هر استاد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدمهدی علویان مهر»، امروز (شنبه 18 اسفند) در دیدار با امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه امیدوارم این حضور بتواند همکاری بیشتر نهاد و دانشگاه را در پی داشته باشد، گفت: این دانشگاه به نام دانشکده صنعتی و الکترونیک در سال 47 راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه صنعتی شیراز با اشاره به اینکه این دانشگاه در سال 83 به دانشگاه مستقل تبدیل و رشته های مختلف هم راه اندازی شد، یادآور شد: 10 دانشکده در این دانشگاه پیش بینی شده که تنها سه دانشکده ساخته شده و ما بقی در حال ساخت است.

 

وی با تاکید بر اینکه در سال 98 پانزدهمین سال تاسیس دانشگاه، رشد و جهش مناسبی به لحاظ کیفی داشت، اظهارداشت: در رتبه بندی تایمز 400 تا 600 هستیم و رتبه چهارم دانشگاه های صنعتی را به خود اختصاص داده ایم.

 

علویان مهر، با اشاره به اینکه در سال 97 بالغ بر 300 مقاله ژورنال در مرکز ISC نمایه شد که به طور میانگین برای هر استاد سه ژورنال بوده است، افزود: افق وزارت علوم، در سال 1400 به ازای هر استاد یک مقاله است که ما الان هم از آن افق جلوتر هستیم.

 

رئیس دانشگاه صنعتی شیراز با اشاره به اینکه هر استاد این دانشگاه به طور مشترک یک مقاله را با استادان دانشگاه های خارجی، را تهیه کرده است، اضافه کرد: به ازای حدود 14 دانشجو یک عضو هیئت علمی در دانشگاه وجود دارد و این درحالی است که افق وزارت علوم در سال 1400 تعداد 22 به ازای هر استاد است.

 

وی افزود: 51 رشته تحصیلی در این دانشگاه وجود دارد که 14 رشته دکتری، 32 رشته در کارشناسی ارشد و مابقی در کارشناسی است و در مجموع ظرفیت خوابگاه های پسران و دختران 620 نفر است که با توجه به افزایش دانشجویان باید افزایش یابد.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید فطر عید فطر خبرگزاری شبستان امام خمینی ره استان بوشهر اقامه نماز عید فطر مقام معظم رهبری نماز جمعه مقاومت خطبه های نماز جمعه دانشگاه صنعتی شیراز امام جمعه شیراز شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۸۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه

ده‌ها نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در آمریکا در حمایت از غزه دست به اعتراض زدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، اعضای هیئت علمی دانشگاه کلمبیا آمریکا برای همبستگی با دانشجویان بازداشت شده به خاطر حمایت از فلسطین اعتصاب کردند.

همچنین ده‌ها دانشجوی حامی فلسطین در دو دانشگاه ییل در کنتیکت و نیویورک در منهتن نیز بازداشت شدند.

اداره پلیس شهر نیویورک به "سی ان ان" گفت که دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه نیویورک در جریان اعتراضات در محوطه مدرسه دستگیر شدند.

 

.

 

روز200 طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختریسازمان ملل: 70 درصد مردم شمال نوار غزه با گرسنگی مواجه هستند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مستند «عشق و فلسفه» در مورد زندگی «نادیا مفتونی» استاد فلسفه دانشگاه تهران
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • ۱۷ برابر شدن قرار داد‌های دانشگاه شاهد با صنعت
  • وزیر علوم: استخدام هیئت علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای معنا ندارد
  • جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد
  • روایت عشق و فلسفه؛ پرتره نادیا مفتونی استاد فلسفه دانشگاه تهران
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • زلفی گل: دانشگاه هیچ کسی را بیخود اخراج نمی‌کند
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو