Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-24@04:29:01 GMT

قیمت سیب زمینی به ۸ هزار تومان رسید

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۹۸۰۹۳

قیمت سیب زمینی به ۸ هزار تومان رسید

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،   بعد از آزاد سازی نسنجیده صادرات سیب زمینی و پیاز قیمت این محصولات رو به افزایش است به طوری که در فصل برداشت نیز مردم سیب زمینی را  با قیمت 8 هزار تومانی خریداری میکنند و در حق آنها  اجحاف صورت میگیرد.

 

قیمت هر کیلوگرم سیب زمینی در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران حدود 4 تا 6 هزار تومان و در خرده فروشی به 6 تا 8 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوم اردیبهشت ماه سال جاری بود که رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه ای به رئیس گمرک صادرات سیب زمینی و پیاز  را آزاد اعلام کرد.

 

در آن نامه آمده بود: پیرو نامه شماره 60/21605 به تاریخ 10 فروردین 98، در خصوص ممنوعیت صادرات سیب‌زمینی و پیاز و با توجه به ضرورت استمرار تولید و تنظیم بازار کشور مقتضی است موضوع رفع ممنوعیت صادرات سیب‌زمینی و پیاز از تاریخ صدور این نامه به گمرکات اجرایی ابلاغ شود.

 

بنابراین گزارش با توجه به کاهش ارزش پول ملی و اعطای یارانه به تولید در بخش کشاورزی،صادرات این محصول برای متقاضیان صادرات صرفه زیادی داردامااین امرمنجر به کاهش عرضه و گرانی در بازار داخلی می شود.

 

تسنیم

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: میوه وتره بار ارزش پول ملی سیب زمینی پیاز اقتصاد جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۸۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موج حمله‌های هوایی و زمینی علیه غزه و کشف یک گور دسته جمعی

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که اشغالگران صهیونیست خانه‌های مسکونی را در خیابان جورج مقابل مسجد التابعین در شرق شهر رفح هدف قرار دادند.

در پی این حمله وحشیانه عناصر ارتش رژیم صهیونیستی تعدادی از شهروندان فلسطینی به شهادت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند.

بر اساس گزارش‌های رسانه‌ای اردوگاه الشابوره واقع در مرکز شهر رفح نیز شاهد حمله‌های هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بوده که به دنبال آن دست کم سه فلسطینی به شهادت رسیدند.

همچنین بمباران خانه‌های مسکونی در شهر رفح طی بامداد امروز دست کم هشت شهید از جمله پنج کودک برجای گذاشت.

جنگنده‌های متجاوز رژیم صهیونیستی منطقه نزدیک به تقاطع السنافور واقع در شرق شهر غزه را نیز بمباران کردند. توپخانه رژیم صهیونیستی نیز منطقه‌های الزهرا و المغراقه واقع در مرکز نوار غزه را زیر آتش گرفت.

از سوی دیگر نهاد دفاع مدنی نوار غزه اعلام کرد که نیروهای این نهاد یک گور دسته جمعی را در داخل مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس شناسایی کردند.

بر اساس اعلام این نهاد فلسطینی، ۵۰ پیکر شهدای فلسطینی که توسط اشغالگران صهیونیست به صورت دسته جمعی در این گور خاک شده بودند شناسایی شدند.

کد خبر 6083963

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی اعلام شد
  • مقایسه قیمت ‌ها با ۲۰ سال پیش در اسکار مهران مدیری + ویدئو | هر سکه بهار آزادی چند کیلو پیاز ؟!
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی اعلام شد
  • هر سکه بهار آزادی چند کیلو پیاز ؟! ؛ مقایسه تکان دهنده قیمت ‌ها با ۲۰ سال پیش در اسکار مهران مدیری | ویدئو
  • گام‌های دولت برای افزایش صادرات غیرنفتی
  • قیمت پیاز در میادین میوه و تره بار کاهش یافت
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی در میادین میوه و تره‌بار
  • موج حمله‌های هوایی و زمینی علیه غزه و کشف یک گور دسته جمعی