Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@05:39:42 GMT

ایجاد بیش از ۸۰ هکتار خسارت در آتش سوزی اراضی بوشهر

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۹۸۱۰۲

ایجاد بیش از ۸۰ هکتار خسارت در آتش سوزی اراضی بوشهر

‌فرماندار دشتی اظهار کرد: با توجه به بارش مطلوب این ارتفاعات مستعد آتش سوزی هستند که می‌طلبد دستگاه‌های اجرایی آموزش‌های لازم برای نیروهای مردمی را در دستور کار قرار دهند.

‌به گزارش ایسنا، عبدالله نادری در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان دشتی گفت: از همه ظرفیت‌ها برای اطفای حریق کوه سیاه دشتی استفاده می‌شود، همچنین پیگیر اعزام بالگرد و پهپاد به این منطقه برای خاموش کردن آتش هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هشدارها در خصوص آتش سوزی جدی گرفته شود

وی تاکید کرد: ادارات جهاد کشاورزی و کارخانه سیمان و دیگر دستگاه‌های اجرایی هشدارهای لازم در خصوص آتش سوزی به رانندگان خود بدهند و آنها این هشدارها را جدی بگیرند.

اعزام بالگرد و پهپاد به مناطق حادثه دیده

سرپرست مدیریت بحران استان بوشهر با اشاره به وقوع آتش سوزی در ارتفاعات کوه سیاه گفت: امسال با توجه به بارندگی مطلوب پیش بینی وقوع چنین حوادثی در سطح استان می‌شد و در همین راستا نیز از قبل جلسات مختلفی در سطح استان برگزار شده است.

جهانگیر دهقانی با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی به موقع اظهار کرد: با توجه به صعب العبور بودن منطقه پیگیر اعزام بالگرد و پهپاد به منطقه هستیم.

وسعت بسیار بالای آتش سوزی در کوه سیاه

مدیر کل منابع طبیعی استان بوشهر عنوان کرد: تاکنون ۲۰ مورد آتش سوزی در اراضی ملّی استان رخ داده که به بیش از ۸۰ هکتار خسارت وارد کرده است.

غلامرضا منتظری افزود: بیشترین آتش سوزی مربوط به دشتی و دشتستان بوده که با ورود به موقع نیروها آتش مهار شده ولی آتش سوزی کوه سیاه در وسعت بسیار بالایی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اعزام امکانات دستگاه‌های اجرایی و نیروهای مردمی به منطقه، تصریح کرد: با توجه به وسعت بالای آتش و صعب العبور بودن مسیر نیروهای حفاظت و امکانات از شهرستان‌های هم‌جوار به منطقه اعزام شدند.

مدیر کل منابع طبیعی استان بوشهر بیان کرد: پیگیر اعزام بالگرد به منطقه هستیم و در همین راستا مکاتباتی نیز صورت گرفته است، اما در حال حاضر مشکل اصلی ما عدم ارتباط با منطقه به دلیل کوهستانی بودن است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آتش سوزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۸۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین جعفری عصر سه شنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران اعلام کرد: در پی تماس با اورژانس ۱۱۵ و اعلام نیاز به انتقال سریع مصدومی کارگر ساختمانی در شهر موچش بالگرد اورژانس هوایی به منظور امدادرسانی به منطقه اعزام شد.

وی با بیان اینکه مصدوم کارگری ۴۷ ساله بود که در اثر سقوط از ارتفاع دچار جراحات متعدد (هد ترومای شدید) شده بود، افزود: این مصدوم به بیمارستانی در سنندج اعزام شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت‌های پزشکی کردستان یادآور شد: این مأموریت دهمین مأموریت اورژانس هوایی در سال جاری و پانصد و سی و ششمین مورد از ابتدای تأسیس پایگاه اورژانس هوایی در استان است.

کد خبر 6086954

دیگر خبرها

  • برداشت گندم از مزارع شهرستان دشتی
  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • مقابله با زمین خواری ۲۰ هکتاری در منطقه کوهپایه کرمان
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • آتش سوزی گسترده در منطقه دفن زباله
  • جلوگیری از وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی سرخه حصار و خجیر
  • اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش‌سوزی در شرق تهران
  • ‍ ۱۱ هکتار از اراضی حریم منطقه ۲۰ تهران آزادسازی شد