Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  و به نقل از فدراسیون فوتبال، جدیدترین رنکینگ تیم‌های ملی فوتبال ساحلی جهان (ماه مه) در حالی اعلام شد که تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در رده چهارم رنکینگ جهانی قرار گرفته است.

در این رده بندی، تیم‌های ملی فوتبال ساحلی برزیل با ۴۲۴۳ امتیاز، پرتغال با ۲۴۱۴ امتیاز، روسیه با ۲۳۱۵ امتیاز، ایران با ۲۲۳۳ امتیاز و پاراگوئه با ۱۹۵۶ رده‌های اول تا پنجم ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه تیم‌های ایتالیا، اسپانیا، ژاپن، سوییس و تاهیتی در رده‌های پنجم تا دهم جهان قرار گرفتند.

ساحلی بازان کشورمان در قاره آسیا نیز با اقتدار کامل در رده نخست قرار دارند و پس از آن، تیم‌های ژاپن و امارات رده‌های دوم و سوم را به خود اختصاص داده اند.

لازم به توضیح است، برگزاری مسابقات مختلف انتخابی و قهرمانی در قاره‌های اروپا و آمریکای جنوبی باعث تغییر امتیاز و رده بندی تیم‌ها در رنکینگ جدید شده است.

 

انتهای پیام/

 

رنکینگ فوتبال ساحلی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۸۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دیدار معوقه باقی مانده از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان، سپاهان به مصاف همشهریش ذوب آهن اصفهان می‌رود.
قضاوت این دیدار را پیام حیدری برعهده دارد. 
 
این بازی به علت حضور تیم سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد. در جدول سپاهان با ۳۹ امتیاز در رده جهارم قرار دارد و ذوب آهن با ۳۰ امتیاز در رده هشتم است.


دیگر خبرها

  • تساوی استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال 
  • لیگ برتر فوتبال؛ اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار با صنعت‌نفت
  • هاشمی‌نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲۹ فروردين
  • «الشمال» در حضور امید ابراهیمی متوقف شد
  • لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود
  • روش تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول لیگ‌های مختلف ایران، خبری از گل زده در خانه حریف نیست + عکس
  • حذف نوشاد عالمیان از جام جهانی ماکائو
  • نوشاد عالمیان با دو شکست متوالی، از جام جهانی تنیس روی میز حذف شد!