Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@06:48:07 GMT

توقف ساخت سریال «#سرباز» به دلیل مشکلات مالی

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۹۸۴۳۷

به گزارش ایلنا، سریال «#سرباز» به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی پس از یک سال تصویربرداری در تهران و شهرهای مختلف استان خوزستان، خراسان و کشور عراق در نیمه‌های تولید به دلیل نبود بودجه لازم و مشکلات مالی متوقف شده‌است.

این در حالی است که تصویربرداری سریال «#سرباز» در شهرهای مختلف استان خوزستان و مناطق سیل‌زده چند روز پیش به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرش مجیدی، الیکا عبدالرزاقی، رویا تیموریان، جمال اجلالی، اسماعیل محرابی، کوروش تهامی، نیما شعبان نژاد، سیاوش خیرابی، علی هاشمی،‌ افسانه کمالی،‌ فرحناز منافی ظاهر، جواد خواجوی، کاوه آهنگر، مهتاب ثروتی، محبوبه صادقی، مهدی مستبصری،محمدطاهر مقدم دوست، دریا بخشنده و … از بازیگران این مجموعه هستند.

مجموعه «#سرباز» در ۵۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید می‌شود.

این سریال حکایت سرباز وظیفه‌ای به نام یحیی و همسرش یلدا و رفقای هم خدمتی‌اش است. در خلاصه داستان «#سرباز» آمده است:‌ در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع، شب نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع

سایر عوامل سریال «#سرباز»‌ عبارتند از نویسنده:‌ حمید نعمت‌الله و هادی مقدم دوست، دستیار کارگردان:‌ سعید بیات، مدیر برنامه‌ریزی: وحید کاشی، مدیر تولید: حمید حاجی زاده، مدیر تصویربرداری: محسن فلاحی، صدابردار: علی عدالت دوست، طراح صحنه: بابک پناهی، طراح لباس: شادی رستگار، طراح گریم: مرتضی کهزادی، مدیر تدارکات: محمد علی محمدی، عکاس: حسن هندی، مشاور رسانه‌ای: ملیکا راد و مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

مجموعه تلویزیونی «#سرباز» محصول مشترک گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما و قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروی مسلح است.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۸۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت فرهاد فخرالدینی با «منظومه سیمرغ»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، ‌موزیسین سرشناس و نامدار ایرانی از اتمام نگارش تازه‌ترین اثر خود با عنوان «منظومه سیمرغ» هم زمان با روز ۲۵ فروردین (روز ملی عطار) خبر داد.

‌فرهاد فخرالدینی با اعلام اتمام نگارش مجموعه جدید خود، گفت: اوایل سال ۱۴۰۰ نگارش این مجموعه را با عنایت و ارادتم به ادبیات کهن ایران‌زمین آغاز کردم. عطار نیشابوری در ادبیات ما چهره‌ای شناخته‌شده و شاعری بسیار شیرین‌سخن و دلنشین است. «منطق‌الطیر» هم بی‌شک بهترین اثر عطار است. بنابراین تصمیم گرفتیم در یک روند زمان‌بر، چکیده‌ای از اشعار را انتخاب و کار نگارش موسیقی را آغاز کنیم.

‌فخرالدینی درباره ایامی که به دور از هیاهو، تصمیمی برای فعالیت هنری جدید نداشت نیز توضیح داد: با وجود اینکه آزرده خاطر بودم و شخصا تصمیم به کناره‌گیری از فعالیت‌های هنری گرفته بودم، این انگیزه بار دیگر من را به وجد آورد و احساس کردم می‌توانم اثری قابل توجه را به موسیقی وطنم ارایه کنم. من همیشه مشغول کار بوده‌ام و همواره از مطالعه دور نبودم. خلاصه اشعار و گزینش را بر عهده دوست هنرمندم آقای آرش امینی گذاشتم و این هنرمند هم با نهایت دقت و وسواس، گلچینی از اشعار عطار را آماده کرد. حقیقتا انتخاب‌های درستی هستند و من گزیده‌ای از ابیاتی را که ایشان انتخاب کردند استفاده کردم. به شرطی که انسجام داستان به هم نریزد. این مجموعه را «منظومه سیمرغ» نامگذاری کردم و در پنج موومان طراحی شده است.

‌این هنرمند گفت: همه توان من و دوستانم در تیم اجرایی بر این است که بتوانیم به‌زودی این مجموعه را به شکلی متفاوت و به بهترین شکل روی صحنه ببریم و دوست دارم تا زمانی که هستم، در حضور مخاطبان موسیقی آن را اجرا کنیم.

کد خبر 6076767 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • مشارکت مردم در رشد تولید مسکن چگونه است؟
  • نخستین تصویر بازیگر پایتخت و امین حیایی در یک کمدی جدید
  • محصولی جدید از طراح آیفون و خالق چت جی‌پی‌تی
  • سعید آقاخانی چطور «نون‌خ۵» را محبوب نگه می‌دارد؟
  • بررسی مشکلات دو شرکت تولیدی و صنعتی در ارومیه
  • «کوکتل مولوتف» آماده نمایش شد/ قصه‌ای کمدی در دهه ۵۰
  • بازگشت فرهاد فخرالدینی با «منظومه سیمرغ»
  • «کوکتل مولوتف» آماده نمایش شد
  • امین حیایی، احمد مهرانفر در «کوکتل مولوتوف»
  • سینمای مذهبی دربرابر بلاک باسترهای هالیوودی