Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-16@06:02:16 GMT

نام جدید تیم پدیده بزودی رونمایی میشود

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۹۸۴۷۳

نام جدید تیم پدیده بزودی رونمایی میشود

مالک باشگاه پدیده شهرخودرو گفت: برای فصل جدید لیگ برتر قرارداد ۷۰ درصد بازیکنان تیم به صورت دو تا سه ساله تمدید شده است.

به گزارش قدس آنلاین، فرهاد حمیدوای افزود: در فصل جدید لیگ برتر به دنبال جوان گرایی و استفاده از فوتبالیست های بومی استان هستیم و قراردادهای جدید با قیمت سه تا چهار برابر سال قبل تمدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از جدایی قطعی مرتضی منصوری و عبدالله حسینی از تیم پدیده شهر خودرو خبر داد و اضافه کرد: بانتایجی که تیم در فصل گذشته به دست آورد از طرفی سایر باشگاه ها به فکر جذب بازیکنان پدیده افتادند و از سویی دیگر برخی نیز با نیت تخریب به برخی اقدامات دست زدند.

مالک باشگاه پدیده شهر خودرو گفت: سال قبل قرارداد مرتضی منصوری با پدیده سه میلیارد ریال بود و امسال تیم سپاهان با پیشنهاد ۱۵ میلیارد ریالی به سراغ این بازیکن رفت یعنی پنج برابر قرارداد سال قبل، لذا نگه داشتن بازیکنان تیم با وجود این پیشنهادات کار ساده ای نیست.

حمیداوی در خصوص تغییر نام پدیده شهر خودرو گفت: در فصل جدید به هیچ عنوان شرایط استفاده از نام "پدیده" را در عنوان تیم نداریم و پیشنهاداتی برای تغییر نام به کمیسیون ماده پنج اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی فرستاده ایم و منتظر پاسخ آنها هستیم.

حمیداوی از نام هایی همچون "شهر خودرو خراسان"، " شهرخودرو مشهد" و "پیام شهر خودرو" به عنوان گزینه های پیشنهادی باشگاه یاد کرد و گفت: آنچه بیشتر مورد تاکید قرار دارد شهرخودرو خراسان است و منتظر پاسخ مسئولان برای انتخاب نام جدید هستیم.

پدیده شهر خودرو در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال علاوه بر قرار گرفتن در جایگاه چهارم این لیگ، برای نخستین بار جواز حضور در رقابتهای جام باشگاههای آسیا را نیز کسب کرد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پدیده شهر خودرو تمدید قرارداد شهرخودرو خراسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۸۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش پدیده ذوب‌آهن به حضور در استقلال و پرسولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدحسین اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره پیروزی تیمش برابر تراکتور گفت: ما در مجموع فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و برخلاف بعضی از بازی‌ها که امتیاز از دست دادیم توپ‌های‌مان تبدیل به گل شد. این درست است که در چند بازی نتایج لازم را نگرفتیم، ولی تیم ما مشکل فنی نداشت و فقط با بدشانسی مواجه شدیم. فکر نمی‌کردیم چهار گل در تبریز به تراکتور بزنیم، ولی در این بازی فقط برای برد به زمین رفته بودیم.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن که در دیدار مقابل تراکتور دو گل به ثمر رساند و این اولین گل‌های او در لیگ امسال بودند، تأکید کرد: گل‌های من نتیجه زحمات بازیکنان بود و خدا را شکر می‌کنم. امسال دو گل زده و دو پاس گل داده‌ام. البته قبول دارم که تعداد گل‌هایم باید بیشتر می‌شد. بدون شک تلاش می‌کنم تا در بازی‌های آینده بیشتر گل بزنم.

وی راجع به بازی‌ بعدی تیمش برابر سپاهان نیز تصریح کرد: سپاهان نیازی به تعریف من ندارد و یکی از بهترین‌ تیم‌های لیگ برتر است. آنها با توجه به شرایطی که دارند دنبال گرفتن سه امتیاز هستند، ولی ما هم به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم و در ورزشگاه نقش جهان دنبال گرفتن سه امتیاز هستیم.

اسلامی که قراردادش با باشگاه ذوب‌آهن در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید در واکنش به اینکه گفته می‌شود فصل آینده به یکی از دو تیم پرسپولیس یا استقلال خواهد رفت، اظهار داشت: هنوز بازی‌ها تمام نشده و تمام تمرکز من روی بازی‌های ذوب‌آهن است. فعلاً تصمیمی برای فصل بعد نگرفتم و باید دید شرایط چگونه پیش می‌رود، ولی سعی می‌کنم بهترین تصمیم را برای فصل بعد بگیرم.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895492

دیگر خبرها

  • سریع‌ترین دوربین جهان با قدرت ۱۵۶٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ عکس در ثانیه
  • نمایی از پدیده رنگین کمان در آسمان شهر راز پس از بارش باران
  • واکنش پدیده ذوب‌آهن به حضور در استقلال و پرسولیس
  • وقوع بارش‌های پراکنده و موقت برای کرمانشاه
  • دستگیری متهمان حادثه زورگیری اتوبان صدر/ بازسازی صحنه جرم بزودی
  • دستگیری متهمان حادثه زورگیری اتوبان صدر / بازسازی صحته جرم بزودی
  • تکمیل لکه گیری و روکش آسفالت جاده میمه به وزوان؛بزودی
  • راه اندازی کارخانه جدید احیاء استیل فولاد بافت؛ بزودی
  • ثبت یک پدیده عجیب هواشناسی در کرمان + عکس
  • ظهور پدیده‌ای در بدمینتون یزد