Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ثبت نام خادمین راهیان نور غرب و شمال غرب کشور از امروز ۱۸ خرداد آغاز می‌شود.

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ در آستانه تعطیلات تابستانی و شروع سفر‌های راهیان نور غرب و شمال غرب کشور ستاد مرکزی راهیان نور کشور طی اطلاعیه‌ای از داوطلبان علاقه‌مند حضور در راهیان نور به منظور خدمت رسانی در سرزمین‌های دفاع مقدس ویژه ایام اوج راهیان نور غرب و شمال غرب دعوت به نام‌نویسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور داوطلبین می‌توانند از روز هجدهم تا بیست و چهارم خرداد ۱۳۹۸ با مراجعه به سامانه مرکزی ثبت نام خادمین شهدا به نشانی khademin.koolebar.ir نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام کرده و پس از گذراندن مراحل گزینش و دوره‌های آموزشی به کسوت خادمی شهدا نائل شوند.

مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب شامل استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه و ایلام است که زائرین راهیان نور در ایام اوج ماه‌های تیر و مرداد در یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس این مناطق حضور پیدا خواهند کرد.

ثبت نام کنندگان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارائه انتقادات و پیشنهادات می‌توانند از طریق سامانه ملی راهیان نور به شماره ۰۹۶۳۱۳ به صورت شبانه روزی و یا سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۱۴ مرکز ارتباطات مردمی ستاد مرکزی راهیان نور کشور اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خادم راهیان نور خادمین راهیان نور راهیان نور خادمین شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۸۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصابات جدید در ستاد راهیان نور

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله حسین‌زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در احکامی مسؤولان جدید این‌ستاد را منصوب کرد.

به این‌ترتیب، سید ایمان یار احمدی به عنوان معاون دولت، سید محمد جواد ضیاییان به‌عنوان معاون خادمین و خدمات زائرین، مسعود مطلق به‌عنوان معاون طرح و برنامه و بودجه، فاطمه حسن پور به‌عنوان معاون هنری و رسانه، سرهنگ وحید مومنی به‌عنوان معاون بازرسی، سرهنگ محسن ابراهیمی به‌عنوان مدیر مالی و عامل ذیحساب، و سرهنگ سعید وردی زاده به‌عنوان معاون پشتیبانی ستاد راهیان نور کشور منصور شدند.

حسین‌زاده همچنین رامین عبدلی به‌عنوان معاون فرهنگی، عباس اوتادی به‌عنوان معاون روابط عمومی، یوسف یوسفی به‌عنوان معاون آموزش و پژوهش، امیر بیگی به‌عنوان رییس دفتر، و حمید صادقی را به‌عنوان معاون مهندسی ستاد مرکزی راهیان نور کشور منصوب کرد.

کد خبر 6082341 صادق وفایی

دیگر خبرها

  • انتصاب جدید در ستاد مرکزی راهیان نور کشور
  • انتصابات جدید در ستاد راهیان نور
  • ورود سامانه بارشی جدید از یکشنبه در غرب کشور
  • آخرین وضعیت آب‌وهوا؛ ورود سامانه بارشی جدید از یکشنبه در غرب کشور
  • بارش ها در نوار جنوبی کشور تا فردا ۳۱ فروردین ماه تشدید می شود
  • فردا جمعه سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان‌های جنوب شرق کشور
  • رگبار باران و باد شدید در ۹ استان / ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته آینده
  • رگبار باران و باد شدید در ۹ استان | ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته آینده
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / امروز و فردا در کدام استان‌های کشور باران می‌بارد؟